Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2023

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Συνήθως, για όσους εκλέγονται σε αξιώματα τέτοιου είδους, η επόμενη μέρα των εκλογών σημαίνει την απαρχή μιας καινούργιας εποχής. Αντιθέτως, στη δική μου περίπτωση, η νέα αυτή σελίδα είχε την αφετηρία της στη στιγμή που αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα και να εκτεθώ για πρώτη φορά στην κυθηραϊκή κοινωνία. Παίρνοντας, λοιπόν, απόφαση, πως μπορώ και πάνω από όλα θέλω, να προσφέρω όσα δύναμαι στο νησί μας, άλλαξαν για εμένα πολλά, όσον αφορά τη σχέση μου με το νησί αλλά και τους ανθρώπους του.
Το βράδυ των εκλογών, σε αντιδιαστολή με την απόλυτη χαρά, ικανοποίηση και συγκίνηση μιας δύσκολης νίκης, ένιωσα, ταυτόχρονα, μια βαρύτητα ευθύνης, που προήλθε από την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν όσοι συνέβαλαν με την ψήφο τους στην εκλογή μου.
Τίποτα όμως δεν θα μπορούσε να έχει γίνει, αρχικά χωρίς την εμπιστοσύνη και την πρόθεση για συνεργασία που μου έδειξε εξ αρχής ο Δήμαρχος Ευστράτιος Χαρχαλάκης, τον οποίο και συγχαίρω για την τρίτη συνεχόμενη εκλογή του.
Ξεχωριστά, θα ήθελα να εκφράσω την βαθειά ευγνωμοσύνη μου σε μια συγκεκριμένη ομάδα φίλων και συγγενών, οι οποίοι, με την καθοριστική συμβολή τους βοήθησαν ώστε να γίνει αυτή μου η απόφαση προσφοράς στα Κύθηρα πραγματικότητα.
Σε όσους, λοιπόν, με τίμησαν με την ψήφο τους, αλλά, εννοείται, και σε όσους επέλεξαν να μην το κάνουν, δεσμεύομαι προσωπικά να καταβάλω τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια ώστε να φανώ αντάξιος των προσδοκιών τους.
Στον Δήμαρχο, στους εκλεγέντες Δημοτικούς Συμβούλους και Τοπικούς, εύχομαι ένα καλό ξεκίνημα και μια ακόμα καλύτερη συνέχεια.

Πηγή: Γιώργος Στρατηγός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου