Προκειμένου να απαντηθούν τα εύλογα ερωτήματα που έχουν προκύψει και προς αποκατάσταση των γεγονότων που οδήγησαν στην δυσάρεστη για όλους μας εξέλιξη, αυτή της μη αντικατάστασης του Aqua Jewel κατά την διάρκεια της ακινησίας του, θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους επιβάτες για τα παρακάτω:
Οι εταιρίες που αναλάμβανουν τις συμβάσεις των άγονων γραμμών έχουν το έννομο δικαίωμα να θέτουν τα πλοία τους σε ακινησία, έως 2 μήνες το χρόνο, προκειμένου να γίνεται η απαραίτητη ετήσια συντήρησή τους και να ελέγχονται από τον αρμόδιο νηογνώμονα για την αξιοπλοΐα τους.
Η πρόθεση της εταιρίας -και αυτό μπορούμε να το εγγυηθούμε- ήταν στο διάστημα της ακινησίας του πλοίου Aqua Jewel να γίνει αντικατάστασή του από το πλοίο Superstar, πρώην Superferry 2. Αυτό, αφενός για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση της γραμμής και τη διατήρηση της ομαλότητας και αφετέρου για να συνεχίσει να έχει έσοδα η εταιρία.
Δυστυχώς αυτό δεν κατέστη δυνατό για τους εξής λόγους:
- Το ποσό της κρατικής επιδότησης της εν λόγω γραμμής μειώθηκε κατά 20% λόγω της χαμηλότερης κατηγορίας του πλοίου αντικατάστασης.
- Του γεγονότος ότι το νέο πλοίο καθότι παλαιότερο και γρηγορότερο καταναλώνει σχεδόν το διπλάσιο καύσιμο.
- Της πρόσφατης εκτόξευσης της τιμής των καυσίμων.
(Η εταιρία βάσει σύμβασης ανέμενε πως αυτή η ανατίμηση θα καλυπτόταν από ανάλογη αναπροσαρμογή του ποσού της επιδότησης, πράγμα που δεν εγκρίθηκε εν τέλει).
Εν κατακλείδι, νιώθουμε την ανάγκη να απολογηθούμε για την όποια αναστάτωση προκλήθηκε άθελά μας και εξακολουθούμε να πιστεύουμε πως αν υπήρχε νωρίτερα ειδοποίηση για την μη αντικατάσταση του πλοίου όλα θα κινούνταν φυσιολογικά και ως αναμενόμενα.
Πηγή: Drakakis Tours
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου