Παρασκευή 7 Ιουλίου 2023

ΠΑΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΛΑΣ - ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΈΧΩ ΣΤΑΓΟΝΑ ΝΕΡΟ,.. Η ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΈΝΝΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ

Την αγανάκτησή του για τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί στην υδροδότηση οικισμών, εξέφρασε ο δημοτικός Σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης Κυθήρων κ. Πάρης Γεωργιλάς, μέσα από ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Δείτε τι ανέφερε χαρακτηριστικά:
''7/7/2023 η δεξαμενή του Καλαμου της Σκληρής και του Λιβαδιου έμειναν από νερο.εγω στο σπιτι μου δεν εχω σταγονα νερο, τα Ξερονιαματα δεν έχουν εδώ και 10 μερες.η μόνη μας εννοια είναι να ανακοινώνουμε υποψήφιους δημοτικούς συμβουλους και να προχωράμε με «έργα» από τις Βρυξελλες. Α συγνώμη,έχουμε ΧΥΤΥ αλλά τα σκουπίδια είναι βουνό στους καδους και σε λίγες μερες δημοπρατούμε και τον «το μεγάλο περίπατο των λυμμάτων» όλα καλα!!!''

Πηγή: TSIRIGO FM 105,6

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου