Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

ΚΥΘΗΡΑΪΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 15.2.2012

Επέμβαση του Δημάρχου υπέρ των Μινωικών Αερογραμμών


Στις 6 Φεβρουαρίου, ο Δήμαρχος απέστειλε επίσημη επιστολή εκ μέρους του Δήμου Κυθήρων προς τον (τότε) Υπουργό Μεταφορών Μ. Βορίδη, με κοινοποίηση προς την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και τους βουλευτές Α’ Πειραιώς. Αίτιο, η ακύρωση από την Olympic Air δύο πτήσεων από Αθήνα προς Κύθηρα, στις 15 και 31 Ιανουαρίου αντιστοίχως, λόγω δυσμενών και επικίνδυνων καιρικών φαινομένων. Στην επιστολή του, ο κ. Κουκούλης διαμαρτύρεται, και δη έντονα, «για την μη εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων του αερομεταφορέα» επειδή δεν έγιναν οι προβλεπόμενες συμπληρωματικές πτήσεις, και επιπλέον ζητάει «να εξετασθεί εάν προκύπτει επιβολή τυχόν διοικητικών ή άλλων κυρώσεων».

Σε τι άραγε οφείλεται το ξαφνικό αυτό μένος του κ. Δημάρχου εναντίον αερομεταφορέα ο οποίος, κατά γενικήν ομολογίαν, έχει αποσπάσει τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο από τους Κυθήριους όσο και τους επισκέπτες του νησιού; Τόσο πολύ τον αγρίεψε η αδυναμία της Olympic Air να αναπληρώσει τις πτήσεις «λόγω ελλείψεως διαθέσιμου αεροσκάφους» σε περίοδο ιδιαιτέρως ακραίων καιρικών συνθηκών; Η αλήθεια είναι ότι ποτέ τα Κύθηρα δεν εξυπηρετήθηκαν τόσο καλά όσο από την ώρα που ανέλαβε τα δρομολόγια η Olympic Air, και πιστεύουμε πως όλοι σχεδόν οι Κυθήριοι θα ήθελαν να παραμείνει και στο μέλλον ο ίδιος αερομεταφορέας.

Το ενδιαφέρον στην υπόθεση είναι πως ολόκληρη την περίοδο κατά την οποία η άθλια Athens Air είχε αναλάβει τις αερομεταφορές των Κυθήρων, με τις συχνότατες και συνήθως ανυπόστατες ακυρώσεις πτήσεων,
ούτε μία φορά δεν διανοήθηκε ο κ. Δήμαρχος να διαμαρτυρηθεί.

Τώρα ξαφνικά ευαισθητοποιήθηκε και καταφέρεται εναντίον εταιρείας η οποία εξυπηρετεί άριστα το νησί; Μήπως παίζει κάποιο ρόλο το γεγονός ότι αυτές ακριβώς τις μέρες κρίνεται το αποτέλεσμα του διαγωνισμού για τις άγονες γραμμές του ΥΠΑ, διαγωνισμός στον οποίον η Olympic Air βρίσκεται αντιμέτωπη με τις ουρανοκατέβατες Μινωικές Αερογραμμές; Πρόκειται βέβαια για τις ίδιες εκείνες Μινωικές Αερογραμμές για τις οποίες γράψαμε, με τα παλαίμαχα Fokker 50 (κατασκευής 1987-97), με πρόεδρο τον κ. Γρηγόρη Κομνηνό, που κατείχε ανάλογη θέση στην Athens Airways, και με την εγκάρδια στήριξη του κ. Καρατζαφέρη...

Ασχέτως των λόγων που θεωρητικά ίσως ώθησαν στην πράξη αυτή τον κ. Κουκούλη, στην πράξη η επιστολή του αποτελεί ξεκάθαρη προσπάθεια στηλίτευσης της Olympic Air και άρα, στη κρίσιμη αυτή στιγμή των διαπραγματεύσεων, στήριξης των Μινωικών Αερογραμμών. Και επειδή η κατοχύρωση της άγονης γραμμής Κυθήρων στον φορέα αυτόν θα αποτελούσε τεράστιο πλήγμα κατά της οικονομίας και ευημερίας του νησιού, περιμένουμε να μάθουμε τους πραγματικούς λόγους της ξαφνικής αυτής όσο και παράξενης πρωτοβουλίας του κ. Δημάρχου.


Κυθηραϊκή Πρωτοβουλία
Δελτίο Τύπου, 15/2/2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου