Συμπατριώτισσες και Συμπατριώτες,
Το έντυπο σήμα που υπογράφει ο ίδιος ο Υπουργός Ναυτιλίας κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης σύμφωνα με το οποίο το πλοίο ΒΙΤΣΕΝΤΣΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ επανέρχεται κανονικά στα εγκεκριμένα του δρομολόγια από 21-02-2014 αποτελεί αναμφίβολα μια ευχάριστη εξέλιξη που τουλάχιστον επί του παρόντος επιλύει (εφόσον τηρηθεί!) το πρόβλημα της συγκοινωνίας των νησιών μας και της σύνδεσής τους με τον Πειραιά, το Γύθειο και την Κρήτη. Παράλληλα, ανακουφίζει και τον κλάδο του τουρισμού και κυρίως το θέμα των κρατήσεων, αφού τουλάχιστον μέχρι 28 Αυγούστου τα δρομολόγια φαίνεται πως θα τηρηθούν, όντας ήδη εγκεκριμένα. Αναμένουμε όλοι λοιπόν την τήρηση του σήματος του κ. Υπουργού.
Εκτιμώ ότι οι αντιδράσεις που υπήρξαν από το σύνολο της τοπικής μας κοινωνίας (φορέων και πολιτών) συνέβαλαν προκειμένου να αλλάξουν τα αρχικά σχέδια της ΛΑΝΕ και του ΥΝΑ, σύμφωνα με τα οποία έως τέλος Ιανουαρίου θα λυνόταν πρόωρα η σύμβαση της ΛΑΝΕ. Υπενθυμίζω ότι την πρόθεση αυτή είχε εκφράσει δημοσίως ο κ. Υπουργός σε πολλές περιστάσεις, τόσο στα ΜΜΕ, όσο και σε κατ΄ιδίαν συναντήσεις του με εκπροσώπους φορέων. Φαίνεται λοιπόν πως όλες οι αντιδράσεις έκαναν το ΥΝΑ να αλλάξει - τουλάχιστον προς το παρόν - άποψη για τη γραμμή μας. Ωστόσο, το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής μας σύνδεσης είναι υπαρκτό αφού στόχος όλων μας πρέπει να είναι η ΜΟΝΙΜΗ και ΒΙΩΣΙΜΗ επίλυσή του με σταθερά, ετήσια, απρόσκοπτα και μη διακινδυνευόμενα δρομολόγια, κυρίως μετά τον Αύγουστο του 2014 οπότε και σταματούν τα μέχρι τότε εγκεκριμένα δρομολόγια του ΒΙΤΣΕΝΤΣΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ. Στο πλαίσιο αυτό, προτείνω αυτό που είχα αρχικά προτείνει, δηλαδή τη συνεργασία όλων των φορέων και πολιτών για την αποτύπωση συγκεκριμένων και κοστολογημένων προτάσεων ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης των Κυθήρων και Αντικυθήρων, σε βάθος προβλεπτού μέλλοντος και με βάση την σήμερα διαμορφωμένη δυσχερή κατάσταση της ελληνικής ακτοπλοίας, η οποία δυστυχώς δεν αφήνει μεγάλα περιθώρια διαπραγμάτευσης και απαιτήσεων.
Κλείνοντας, θέλω να ευχαριστήσω τους Αντικυθηρίους (φορείς και πολίτες) που από την αρχή αποφάσισαν να κινηθούν νομικά για το μείζον θέμα του συγκοινωνιακού τους αποκλεισμού από Πειραιά, Γύθειο και Κρήτη, καθώς άποψή μου ήταν και παραμένει ότι τόσο το εξώδικο που έγινε προς την Κυβέρνηση, όσο και όλες οι δυναμικές ενέργειες, υπήρξαν σημαντικότατο μέσο άσκησης πίεσης για την διαφαινόμενη προσωρινή επίλυση του ζητήματός μας. Παράλληλα συγχαίρω τον κ. Μπαχτή για την αποκλειστικότητα της είδησης.
Ευελπιστώ να τηρηθεί το σήμα του ΥΝΑ (καθώς "μηδένα προ του τέλους μακάριζε") και αναμένω και τις απαντήσεις που θα δώσει ο ίδιος ο κ. Υπουργός από το επίσημο βήμα της Βουλής των Ελλήνων, στις επίκαιρες ερωτήσεις που έχουν κατατεθεί από μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου σχετικά με το θέμα αυτό.
Στράτος Χαρχαλάκης
Πρόεδρος Εγχωρίου Περιουσίας
μην ανακουφίζεστε,ο λόγος που επανέρχεται το πλοίο στη γραμμή δεν είναι η...ασφυκτική πίεση των τοπικών αρχών (αυτές έτσι κι αλλιώς τις γράφουν εκεί που δνε πιάνει μελάνι)..ο πραγματικός λόγος είναι ότι πλησιάζουν εκλογές για δήμους,περιφέρειες,ευρωβουλή και εθνικές.....επειδή τα ποσοστά όλων αυτών των ανάλγητων και επικίνδυνων πολιτικών που κυβερνούν τη χώρα μας βρίσκονται στον πάτο,αναγκάστηκαν να δώσουν μια μικρή παράταση...εξάλλου σύντομα θα έπισκεφτεί το νησί ο Άδωνις Γεωργιάδης και πιθανότατα ο Αντώνης Σαμαράς σε μια προεκλογικού και ψηφοθηρικού τύπου επίσκεψη-εγκαινίαση του νέου κτηρίου (για πολλοστή φορά) του νοσοκομείου και δεν θα ήθελαν να συναντήσουν την οργή των κατοίκων μπροστά στις κάμερες και εν μεσω προεκλογικης περιόδου.ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ τα δρομολόγια σας για λίγο ακόμη γιατί μετά τις εκλογές θα ψάχνετε τρόπο να φύγετε να από το νησί για να επιβιώσετε.Άλλωστε ο σχεδιασμός τους νομίζω ότι ειναι ολοφάνερος,να αφήσουν τον τόπο χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με την πρωτεύουσα και να υποβαθμίσουν το αερόδρομιο ώστε να στραγγαλίσουν οικονομικά-τουριστικά τον τόπο και να έρθουν να σας πάρουν οι φίλοι τους ''επιχειρηματίες'' τα χωράφια και τα σπίτια για ένα κομμάτι ψωμί.Καθόλου τυχαίο ότι θέλουν να ιδιωτικοποιήσουν την παραλία της παλαιόπολης που εκτός του ότι βρίσκεται επάνω σε αρχιαολογικό χώρο,είναι μια περιοχή με τέραστιες δυνατότητες ανάπτυξης τουριστικής αλλά και εύρυτερα επιχειρηματικής.Κάντε ένα κόπο να ανοίξετε το χάρτη με τα ''θαλάσσια οικόπεδα'' να δείτε πως τα Κύθηρα βρίσκονται στο μέσον της περιοχής των μεγάλων κοιτασμάτων που ξεκινάει από το Ιόνιο πέλαγος και καταλήγει στα νότια της Κρήτης.Μην απορείτε λοιπόν γιατί σας τα κάνουν όλα αυτά..θέλουν απλώς να σας έχουν δούλους και χωρίς σπίτια και χωράφια....
ΑπάντησηΔιαγραφήδιαφωνώ στα περισσότερα... όσον αφορά όμως την παραλία της Παλαιόπολης, δεν το γνωρίζετε το θέμα και για αυτό να προσέχετε τί γράφετε...
ΑπάντησηΔιαγραφή