Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Δ. ΛΟΥΡΑΝΤΟΣ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ

Αγαπητοί μου συμπολίτες, Με αφορμή την εκλογή μου ως μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου μας, νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω μέσα απο την καρδιά μου όλους αυτούς που πίστεψαν σε μένα και με επέλεξαν για την θέση αυτή.
Ως νέος άνθρωπος που αγαπά τον τόπο του και θέλει το καλύτερο για αυτόν, ειμαι διατεθειμένος να αφιερωθώ στην βελτίωση των νησιών μας σε όλους τους τομείς, ελπίζοντας να μην απογοητεύσω κανέναν απ'όσους μου ανέθεσαν με τη ψήφο τους αυτην την τεράστια ευθύνη.
Παίρνοντας λοιπόν την σκυτάλη από τον πατέρα μου, Δημήτρη Λουράντο, δεσμεύομαι σε όλους σας να ακολουθήσω τα χνάρια του για την λύση των προβλημάτων του τόπου μας αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξη και ανάδειξη του.
Ξεκινώ λοιπόν αυτόν τον δυσκολο αγώνα με γνώμονα την αντικειμενικότητα, το πνεύμα δικαίου και φυσικά τον σεβασμό σε κάθε άποψη απο όπου και αν προέρχεται. Ποτέ ωστόσο δεν θα ξεχάσω την πίστη και την αγάπη που μου δείξατε και ειμαι πραγματικά ευγνώμων για την ευκαιρία που μου δώσατε να αποδείξω τις ικανότητες μου.
Θα ήθελα επίσης να συγχαρώ για την επιτυχία τούς εκλεγμένους Δημοτικούς Συμβούλους από όλες τις παρατάξεις και ελπίζω σε μια άψογη συνεργασία.
Τέλος, αφιερώνω αυτή μου την επιτυχία στην οικογένειά μου που ήταν συνεχώς διπλα μου σε αυτόν τον αγώνα αλλά ιδιαίτερα στον πατέρα μου που εύχομαι να είναι υπερήφανος για τον γιο του από την γειτονιά των αγγέλων.

Με εκτίμηση
Ευάγγελος Δημητρίου Λουράντος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου