Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2024

ΚΥΘΗΡΑ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΕΡΑ - ΘΕΑΤΡΙΝΙΣΜΟΣ, ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ, ΑΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ!

Στις 30 Αυγούστου 2024 εστάλησαν από το Δήμαρχο, ως εκ του Νόμου αρμόδιο, οι προσκλήσεις στο εκλεκτορικό σώμα για την παρουσία τους στις 12 Σεπτεμβρίου 2024 στην συζήτηση επί των πεπραγμένων της απερχόμενης Επιτροπής Εγχωρίου Περιουσίας Κυθήρων και Αντικυθήρων καθώς και εκλογής Προέδρου, Τακτικών και Αναπληρωματικών μελών της επιτροπής αυτής για την τρέχουσα δημοτική περίοδο. Συνημμένα στην επιστολή υπήρξαν και αναλυτικές οδηγίες για την διαδικασία (με βάση τις προβλέψεις του σχετικού ΠΔ και όχι αυθαίρετα), τόσο αναλυτικές που δεν χωρούσε η παραμικρή παρερμηνεία.
Μια μέρα πριν την εκλογή, δηλαδή στις 11-09, η παράταξη της ελάσσονος αντιπολίτευσης ανακοίνωσε τη στήριξή της στο πρόσωπο της κας. Ελένης Ταλλάρου. Ακολούθησε ανάρτηση του αρχηγού της παράταξης «Ελεύθερα Κύθηρα» με την οποία μας ενημέρωνε για τους 10 λόγους που στηρίζει την συγκεκριμένη υποψηφιότητα. Επιπλέον και όπως προέβλεπε η διαδικασία, τόσο ο κύριος Μαριάτος με μια συγκροτημένη τοποθέτηση όσο και ο κύριος Σοφίος με μια κάπως πιο ανερμάτιστη υποστήριξαν την υποψηφιότητα της κυρίας Ταλλάρου, με μελανό δυστυχώς σημείο την αναφορά στο πρόσωπο του κ. Βενάρδου ως «Βαγγέλη» (σε επίσημη δημόσια διαδικασία με καταγραφή πρακτικών), κάτι που πέρα από αναίδεια δείχνει και έλλειμα σοβαρότητας. Βέβαια, ο κ. Σοφίος μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες αναφορές: «ο Σύντεκνος, ο Ζορμπάς, ο Σαραντάκος» κ.λπ. Ωστόσο, τουλάχιστον αυτή τη φορά, πήρε μια πρώτη απάντηση από τον κ. Βενάρδο...
Και εδώ δυστυχώς φαίνεται το ατόπημα, ο ερασιτεχνισμός και εντέλει η στυγνή εκμετάλλευση της παρουσίας της κυρίας Ταλλάρου από τον κύριο Σοφίο. ΑΤΟΠΗΜΑ, γιατί από τις 30/08/2024 που ανακοινώθηκε η ημερομηνία της εκλογής, επέλεξε να ανακοινώσει την τελευταία στιγμή την υποψηφιότητά της μη δίνοντας καθόλου χρόνο στην κυρία Ταλλάρου να εκθέσει μόνη της και αυτόνομα, χωρίς πάτρωνες και υποβολείς, στην χρονική διάρκεια μέχρι τις εκλογές το δικό της όραμα για την Επιτροπή, μέσω των τοπικών ΜΜΕ. ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΣ, γιατί ήταν γνωστή στα μέλη της ελάσσονος αντιπολίτευσης η διαδικασία που δεν επέτρεπε κατά την διάρκεια της συνεδρίασης να απευθυνθεί η υποψήφια στους εκλέκτορες. Τέλος, ΣΤΥΓΝΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ, γιατί γνωρίζοντας τα παραπάνω, προτίμησαν να εκθέσουν και να καπηλευθούν την παρουσία της κυρίας Ταλλάρου με έναν ακόμα θεατρινισμό.
Είναι εύκολο κύριε Σοφίε να προσβάλετε το εκλεκτορικό σώμα γιατί δεν έλαβε μέρος σε άλλο ένα επικοινωνιακό θέατρο από μέρους σας. Ευτυχώς σας μάθαμε, τόσο εμείς όσο και ο κυθηραϊκός λαός. Δυστυχώς για σας έγινε επίσης ξεκάθαρο πως μπροστά στην φιλοδοξία σας λίγο ενδιαφέρον έχετε για την πολιτική αλλά και ανθρώπινη υπόσταση των υποστηρικτών σας. Για μια ακόμα φορά η «αγένεια» με την οποία κατηγορείτε όλους όσοι δεν ταυτίζονται με τις απόψεις σας, στρέφεται προς τα πεπραγμένα σας και τον χειριστικό τρόπο με τον οποίο προσπαθείτε να πείσετε πως έχετε κάποια πολιτική πρόταση.
Αλήθεια, ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να χαρακτηρίζετε συλλήβδην όλο το εκλεκτορικό σώμα ως «μπουλούκι αγενών ακαλλιέργητων μεσήλικων και υπερήλικων ανδρών» και «σώμα των μετριοτήτων»; Είναι "αγενείς, ακαλλιέργητοι και μετριότητες" όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι, πρόεδροι και μέλη Κοινοτήτων που δεν ανήκουν στην παράταξή σας; Πιστεύετε ότι είστε υπεράνω όλων; Θεωρείτε ότι είστε ανώτερος σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους απλά και μόνο λόγω ηλικίας; Δεν αναμένουμε απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά που τα τελευταία 24ωρα απασχολούν όλο το νησί. Αντίθετα, όπως λέει και το Ευαγγέλιο «καὶ γὰρ ἡ λαλιά σου δῆλόν σε ποιεῖ». Η ιστορία έχει διδάξει πως όποιος υπερβαίνει τις κόκκινες γραμμές και τα κοινώς αποδεκτά ηθικά όρια, δεν έχει την παραμικρή πιθανότητα επιτυχίας, κυρίως στα κοινά και την πολιτική. Αν αυτές τις αρχές πρεσβεύουν τα "Ελεύθερα Κύθηρα", να τις χαίρεστε!
Τέλος, υπάρχει και ένα ερώτημα για το οποίο αξιώνουμε σαφή απάντηση από τον κ. Σοφίο, έστω τώρα, μιας και προεκλογικά τήρησε - για γνωστούς λόγους - την απόλυτη σιωπή. Έχει άποψη για τις προσφυγές της Εκκλησίας στο ΣτΕ κατά της Εγχωρίου Περιουσίας;

Πηγή: Κύθηρα Αντικύθηρα - Καινούργια Μέρα

3 σχόλια:

  1. "dura lex sed lex" έλεγε παλαιότερα ο Δήμαρχος. Μάλλον δεν ισχύει για δασικές Natura περιοχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σας μαθαίνουν και λατινικά στη Villa Amalia;

      Διαγραφή
    2. Υποθέτω πως όσοι πηγαίνουν σχολείο εκεί από το 2016, θα μαθαίνουν και λατινικά. Αλλά αυτά τα γνωρίζει και ο πιο αμαθής, με 10 χρόνια Δήμαρχο θιασώτη αυτής της ρήσης, στη θεωρία τουλάχιστον, ξεβλαχέψαμε κι εμείς οι χωριάτες. Τόσο, που μπορούμε να συνδέσουμε αυτή τη ρήση με τον Κρέοντα της Αντιγόνης του Σοφοκλή, και μέσα από εκεί να δούμε πως πάσχει το dura lex sed lex. Το θετικό είναι πως ο χορός τελειώνει με τη διατύπωση πως η φρόνηση είναι η κυριότερη προϋπόθεση της ευτυχίας και ότι οι καυχησιολογίες των αλαζόνων, αφού υποστούν μεγάλες ποινές, συνήθως διδάσκουν, πολύ αργά δυστυχώς, τη φρόνηση. Αλλά έχοντας περάσει στα χρόνια του Χριστιανικής πίστης ( για όσους θεωρούν εαυτούς Χριστιανούς), αυτό το απαισιόδοξο «πολύ αργά», δεν υπάρχει.

      Διαγραφή