Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2023

ΠΑΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΛΑΣ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Αγαπητοί συμπατριώτισσες και συμπατριώτες, φίλες και φίλοι,
Θέλω να συγχαρώ τον Δήμαρχο κ. Χαρχαλάκη και τον συνδυασμό του για της επανεκλογή τους και να ευχηθώ μια γόνιμη παραγωγική και ελπίζω με συναίνεση και συνεργασία καινούργια θητεία για να πάνε τα νησιά μας μπροστά στον δρόμο της ανάπτυξης και της προόδου.
Το μεγάλο στοίχημα για μένα προσωπικά, προεκλογικά και μετεκλογικά είναι η αντιμετώπιση της μείωσης του πληθυσμού στα νησιά μας. Αυτό είναι κατά τη γνώμη μου και το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε ως τόπος.
Θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω τον επικεφαλής μας Ζαχαρία Σουρή και όλη την ομάδα «Όλοι Μαζί» για τον μεγάλο, ανιδιοτελή και τίμιο αγώνα για τα νησιά μας.
Δηλώνω ότι από τη θέση που με κατέταξε ο Κυθηραϊκός Λαός θα είμαι παρών, όπως ήμουν και στην προηγούμενη θητεία, σε όλες τις εξελίξεις που αφορούν τα νησιά μας και τον Δήμο μας.
Σε προσωπικό επίπεδο, πρώτα από όλους θα ήθελα να ευχαριστήσω την σύζυγό μου Ειρήνη και την οικογένειά μου για την αμέριστη συμπαράσταση και κατανόηση όλα αυτά τα χρόνια που δραστηριοποιούμαι στα κοινά.
Φίλες και φίλοι, με κατατάξατε δεύτερο στον συνδυασμό «Όλοι Μαζί» δίνοντάς μου 251 ψήφους. Νιώθω μεγάλη τιμή και ευθύνη για την στήριξή σας και θέλω να σας ευχαριστήσω από την καρδιά μου, καθώς και να σας υποσχεθώ ότι θα υπερασπιστώ με κάθε τρόπο το κοινό καλό και τις ανάγκες της τοπικής μας κοινωνίας.
Όσο γι’ αυτούς, που δεν μπόρεσαν να με στηρίξουν, αλλά με γνωρίζουν καλά για την καθημερινή μου δράση και προσφορά, θέλω να τους υποσχεθώ ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι και γι’ αυτούς.
Τους ευχαριστώ και θα είμαι εδώ για να αποδείξω ότι χαμένες μάχες είναι μόνο οι μάχες που δεν δίνονται.
Προχωράμε Όλοι Μαζί ενωμένοι με την ελπίδα ότι στο τέλος της ημέρας θα νικήσει το καλό.
Με τιμή,
Παρασκευάς (Πάρις) Γεωργιλάς
Εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος Κυθήρων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου