Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2023

Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΛΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ''ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΥΘΗΡΑ''

Ονομάζομαι Παναγιώτης Κοντολέον είμαι απόφοιτος δύο σχολών, της σχολής φυσιοθεραπείας από την οποία αποφοίτησα το 2014 και της σχολή μαγειρικής "Le Monde" από την οποία αποφοίτησα το 2021.
Έχοντας 10 χρόνια προϋπηρεσίας στον τουρισμό στην Αθήνα και στην επικράτεια εργαζόμενος ως σερβιτόρος, υπεύθυνος και σεφ, γνωρίζω τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που συναντά μία μέση τουριστική επιχείρηση στην επαρχεία. Η εμπειρία μου, η αγάπη μου για το νησί αλλά κυρίως η όρεξη μου για προσφορά δε θα μπορούσαν να είναι καλύτερο κίνητρο για να θέσω τον εαυτό μου υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο σε αυτές τις εκλογές. Κάπου εδώ όπως έχετε καταλάβει ήρθε και η σειρά της γενιάς μου να ασχοληθεί με τα κοινά του τόπου μας. Έφτασε η ώρα να ξεφύγουμε απο το παλαιοκομματικό καθεστώς, διότι η γενιά μου (μας) συσπειρώνεται για ένα καλύτερο αύριο χωρίς δεύτερες σκέψεις.
Ζητώ την εμπιστοσύνη και την ψήφο σας για να μπορέσουμε να αλλάξουμε προς το καλύτερο αυτόν τον μαγικό μας τόπο.

Πηγή: ''Ελεύθερα Κύθηρα''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου