Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Η ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΟΥΚΟΥΛΗ

«Στις εκλογές της 25ης Μαΐου, οι συμπατριώτες μας επέλεξαν νέα Δημοτική Αρχή, η οποία από την 1η Σεπτεμβρίου ανέλαβε τα καθήκοντά της. Ως επικεφαλής του συνδυασμού Νέα Πορεία - Όραμα και Έργο, δηλώνω ότι παραμένω παρών στα πολιτικά δρώμενα του τόπου μας, οχι όμως ως μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου από το οποίο σήμερα παραιτούμαι. Έχοντας επιτελέσει στο ακέραιο το καθήκον μου, αποχωρώ ικανοποιημένος και με ήσυχη τη συνείδησή μου. Διαβεβαιώνω ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι δυναμικά, όπως άλλωστε έκανα και σε όλη τη διάρκεια της θητείας μου, μαζί με τους συνεργάτες μου, τους οποίους στηρίζω και εμπιστεύομαι για την επίλυση των προβλημάτων των συμπατριωτών μου. Είμαι βέβαιος ότι ο χρόνος, παρά τα εμπόδια που στήθηκαν στην πορεία μου ως Δημάρχου θα δικαιώσει το έργο μου και θα αποδείξει ότι στα δύσκολα χρόνια της κρίσης οχι μόνο δεν λύγισα, αλλά αντίθετα έλυσα χρόνια προβλήματα και δρομολόγησα νέα έργα δίνοντας προοπτική στα νησιά μας. 
Ευχαριστώ θερμά τους άξιους συνεργάτες μου, καθώς επίσης και τον Κυθηραϊκό λαό που για τρίτη συνεχή φορά με εμπιστεύθηκε και ανέδειξε το συνδυασμό μας πρώτη δύναμη. Στη νέα Δημοτική Αρχή εύχομαι καλή επιτυχία, ώστε το δημιουργικό μας έργο να συνεχιστεί και να αυξηθεί στη νέα πενταετία.»

Θεόδωρος Γ. Κουκούλης
Πρώην Δήμαρχος Κυθήρων

Πηγή: ΤΣΙΡΙΓΟ FM 105,6

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου