Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΥΔΗΣ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Στις 19/8/2015 είχα ένα σοβαρότατο ατύχημα και κινδύνευσε η ζωή μου από πνιγμό. Ευτυχώς για μένα εκεί βρέθηκε η γιατρός-κόρη μου και 3 άλλοι γιατροί, που μου παρείχαν τις, αποφασιστικές για τη ζωή μου, πρώτες βοήθειες.
Συγκινητικές και αποφασιστικές υπήρξαν και οι ενέργειες των γιατρών του Νοσοκομείου Κυθήρων, που φρόντισαν να μεταφερθώ τάχιστα με αεροπλάνο C130 στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Σεισμανόγλειου Νοσοκομείου Αθηνών, με αποτέλεσμα τη διάσωσή μου και την ταχύτατη αποκατάσταση της υγείας μου.
Άκρως εντυπωσιακή υπήρξε η προσπάθεια των διασωστών γιατρών του ΕΚΑΒ που, κάτω από λίαν αντίξοες συνθήκες, εργάζονται για να σώσουν τη ζωή των συνανθρώπων τους.
Για μένα όμως αυτή η περιπέτεια είχε και μια ευχάριστη διάσταση. Ήταν τα εκατοντάδες τηλεφωνήματα και μηνύματα που έλαβα εγώ και τα μέλη της οικογένειάς μου. Υπήρξε άκρως συγκινητικό το ενδιαφέρον από ανθρώπους, όχι μόνο του περιβάλλοντος μου που είναι και αναμενόμενο, αλλά και από πολλούς άλλους, εκφράζοντας τις θερμότερες και ανυπόκριτες ευχές τους για ταχεία ανάρρωση.
Συγκινητικά λόγια και ευχές ακούστηκαν στην εκδήλωση που είχε προγραμματίσει ο Κ.Σ.Α με την κυθηραϊκή χορωδία «Κεύθος» στο θέατρο  «Ζείδωρος» στο Καψάλι και που βέβαια δεν ήμουν παρών, όμως η ψυχή μου ήταν εκεί. Οι πανάξιοι συνεργάτες μου στον Κυθηραϊκό Σύνδεσμο Αθηνών διοργάνωσαν την εκδήλωση κατά το καλύτερο δυνατό τρόπο. Τους ευχαριστώ όλους θερμότατα.
Επίσης ευχαριστώ όλους όσους βρέθηκαν έξω από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας προσπαθώντας να πληροφορηθούν κάτι για την εξέλιξη της υγείας μου.
Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη μας κκ. Σεραφείμ που ήταν από τους πρώτους που με επισκέφθηκαν, όταν κατέστη δυνατό να επικοινωνήσω με το περιβάλλον, προσφέροντας μου και την εικόνα της Μυρτιδιώτισσας.
Οι ευχές και οι προσευχές όλων με βοήθησαν ώστε να αναρρώσω τάχιστα, που για τους θεράποντες ιατρούς υπήρξε ιατρικώς απρόσμενο για ένα τέτοιο σοβαρό περιστατικό.

Γιώργος Καρύδης
Πρόεδρος Κυθηραϊκού Συνδέσμου Αθηνών

Πηγή: Κυθηραϊκός Σύνδεσμος Αθηνών
Φωτογραφία: Εβίτα Σοφίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου