Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012

ΕΜΠΛΟΚΗ: ΆΓΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΝΕΑΠΟΛΗ - ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ: ΤΟ ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ ΑΠΟΡΙΦΘΗΚΕ ΤΟ Β.ΚΟΡΝΑΡΟΣ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.


Σε περίοδο μεγάλης αβεβαιότητας φαίνεται πως μπαίνουν πάλι τα νησιά μας, στον τομέα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης, καθώς η ισορροπία (έστω κι αν αυτή ήταν εύθραυστη) που υπήρχε μέχρι τώρα, μεταξύ των δυο πλοίων και των ακτοπλοϊκών γραμμών (το ένα τα τοπικά δρομολόγια με τη Νεάπολη και το άλλο τα περιφερειακά προς Πειραιά  Κρήτη, Γύθειο) που εξυπηρετούσαν αρμονικά τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα πλέον φαίνεται να διαταράσσεται οριστικά. Αυτό προκύπτει απ'την κατάθεση προσφοράς και διεκδίκηση, της επιδοτούμενης γραμμής Νεάπολη - Κύθηρα - Αντικύθηρα με επιστροφή την οποία μέχρι σήμερα εκτελούσε το Ε/Γ - Ο/Γ ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ, από την LANE SEA LINES πλοιοκτήτρια εταιρεία του Ε/Γ - Ο/Γ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ. Το θέμα αποκτά μεγαλύτερη σοβαρότητα αν σκεφτούμε πως αυτή ήταν η μόνη επιδοτούμενη γραμμή την οποία εκτελούσε το πλοίο ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ και συνάμα η μόνη κρατική βοήθεια που λάμβανε. Άρα εύκολα κανείς αντιλαμβάνεται τον κίνδυνο σε περίπτωση απώλειας αυτής της γραμμής, ζωτικής σημασίας για την βιωσιμότητα του πλοίου ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ, τον κίνδυνο να το χάσουμε απ'την τοπική γραμμή Νεάπολη - Κύθηρα με ότι αυτό συνεπάγεται σε επἰπεδο καθημερινής σύνδεσης με την Πελοπόννησο. Παραπάνω σας παραθέτουμε τμήμα του πίνακα που δημοσιεύθηκε μετά το συμβούλιο του ΣΑΣ (Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών) το οποίο πραγματοποιήθηκε χθες 24/10 στο Υπουργείο Ναυτιλίας, για τον έλεγχο δικαιολογητικών των ναυτιλιακών εταιρειών που ενδιαφέρονται να εξυπηρετήσουν άγονες γραμμές. Στο τμήμα που αφορά την περιοχή μας και την προαναφερθείσα άγονη γραμμή Νεάπολη - Κύθηρα - Αντικύθηρα φαίνεται πως η πρόταση της ναυτιλιακής εταιρείας του Ε/Γ - Ο/Γ ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ, Απορρίφθηκε, ενώ της LANE SEA LINES προχωράει στη διαδικασία. Περιμένουμε όλοι με αγωνία το τι θα συμβεί στη συνέχεια και ποια θα είναι η εξέλιξη των πραγμάτων. Σίγουρα όμως αυτό που ενδιαφέρει πρώτιστα τους κατοίκους και των δυο νησιών και πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν πριν την τελική κατακύρωση της παραπάνω άγονης γραμμής από το Υπουργείο Ναυτιλίας στην εκάστοτε Ναυτιλιακή εταιρεία είναι: η σωστή και αδιάλειπτη τήρηση των δρομολογίων ειδικά τώρα που έρχεται χειμώνας και φυσικά η μη εξάρτηση ολόκληρων νησιών από μονοπωλιακές καταστάσεις που όπως έχουμε βιώσει και στο πρόσφατο παρελθόν δεν βοήθησαν.

Πηγή: et.diavgeia.gov.gr
Κείμενο: Παναγιώτης Μπαχτής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου