ΕΠΑΝΗΛΘΕ Η ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ
ΔΕΚΤΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
Το ΚΟΡΝΑΡΟΣ, το πλοίο που κάλυψε τις περιφερειακές άγονες
γραμμές των Κυθήρων από το 2008 μέχρι το 2017, υπέστη σοβαρή μηχανική βλάβη και
σταμάτησε ξαφνικά τα δρομολόγιά του στην αρχή της σεζόν, γεμίζοντας τους πάντες
με οργή και αγωνία καθώς σε αυτά είχε βασιστεί μεγάλο μέρος της επισκεψιμότητας
στο νησί για το καλοκαίρι.
Γράφτηκαν και ακούστηκαν για το θέμα πάρα πολλά, από
γνώστες και μη, κατηγορήθηκαν άκριτα και δυστυχώς σε ορισμένες περιπτώσεις με
άκρως απαράδεκτους χαρακτηρισμούς θεσμοί και άνθρωποι που ούτε στις
αρμοδιότητές τους είναι να επισκευάζουν πλοία, ούτε να τα δρομολογούν, όπως ο
Δήμος ή οι τοπικοί Βουλευτές, που δεν είναι πλοιοκτήτες ούτε εφοπλιστές!
Υπήρξαν πολλές φωνές και απόψεις που μας παρότρυναν να
κάνουμε κατάληψη στο Υπουργείο, να βγούμε στα κεντρικά δελτία ειδήσεων με
δυνατές φωνές και πανό διαμαρτυρίας, να κάνουμε διαδήλωση στον Πειραιά κ.λπ.
Και όλα αυτά στην αρχή της σεζόν! Δεν θα υπήρχε χειρότερη υπηρεσία στον τόπο
μας από τις κινήσεις αυτές. Αν το πρόβλημα παρουσιαζόταν μέσα στο χειμώνα (όπως
το 2013 με την προσπάθεια πρόωρης διάλυσης της σύμβασης από το ΚΟΡΝΑΡΟΣ) τότε
οι αντιδράσεις μας θα ήταν τελείως διαφορετικές, θα ήταν ίδιες και ίσως ακόμα
δυναμικότερες από τις αντιδράσεις της Εγχωρίου Περιουσίας, του σημερινού
Δημάρχου ως Προέδρου της, των κατοίκων, φορέων, επαγγελματιών και του Δήμου το
χειμώνα του 2013. Ο χειμώνας όμως είναι μια περίοδος «ασφαλής» για τέτοιες
αντιδράσεις, το καλοκαίρι δεν είναι!
Από τη στιγμή που το περιφερειακό πλοίο σταμάτησε λόγω
βλάβης, οφείλαμε να βρούμε τρόπους να φέρουμε στο νησί τον κόσμο που θα ερχόταν
με αυτό, και αυτό ακριβώς κάναμε, χωρίς καμία απολύτως χρονοτριβή, χωρίς να
αναλωθούμε σε λαϊκισμούς και καφενειακού τύπου θεωρητικές συζητήσεις, που δεν
λύνουν τα προβλήματα.
ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ:
1. Ζητήσαμε από το Υπουργείο να κηρύξει έκπτωτη τη ΛΑΝΕ χωρίς να μασάμε τα
λόγια μας, χωρίς υπεκφυγές. Η ΛΑΝΕ κηρύχθηκε έκπτωτη και κατέπεσε η εγγυητική
της υπέρ του Δημοσίου.
2. Ζητήσαμε ως Δήμος – και έγινε άμεσα – ειδική σύσκεψη στο Υπουργείο Ναυτιλίας (29/6) αποκλειστικά για το ζήτημα των Κυθήρων, στην οποία ξεκάθαρα αποφασίστηκε η έναρξη των διαδικασιών έκπτωσης της ΛΑΝΕ και η σύγκληση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για τη συζήτηση των προτάσεων του Δήμου μας.
3. Εξαντλήσαμε κάθε δυνατό περιθώριο ανεύρεσης μιας λύσης ανάγκης έστω για το καλοκαίρι, όμως, καμία απολύτως ναυτιλιακή εταιρεία στη Χώρα δεν διέθετε διαθέσιμο πλοίο ούτε καν για έκτακτη δρομολόγηση. Επιπλέον, ήταν ελάχιστα τα πλοία που θα μπορούσαν να προσεγγίσουν στο λιμάνι των Αντικυθήρων, η προσέγγιση στο οποίο θα ήταν υποχρεωτική ακόμα και σε μια δρομολόγηση έκτακτης ανάγκης. Κανένα πλοίο όμως και καμίας ναυτιλιακής εταιρείας δεν μπορούσε να δρομολογηθεί στα Κύθηρα καθώς το καλοκαίρι είχε ήδη ξεκινήσει και όλα τα διαθέσιμα πλοία της ακτοπλοΐας ήταν ήδη δρομολογημένα σε γραμμές. Κανένας υπουργός και κανένας Δήμαρχος δεν μπορούν να υποχρεώσουν ένα πλοίο να αλλάξει δρομολόγια, για τα οποία έχουν γίνει χιλιάδες κρατήσεις και υπάρχουν προπληρωμένα εισιτήρια.
4. Σε διαρκή συνεργασία με την ηγεσία του Υπουργείου και τα υπηρεσιακά στελέχη της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών, προβήκαμε σε προτάσεις αλλαγών για τη νέα προκήρυξη των αγόνων γραμμών. Οι αλλαγές έγιναν δεκτές από το Υπουργείο και αφορούν σε α) αυξημένα ποσά στα μισθώματα, β) διαχωρισμό των γραμμών του Γυθείου από τον Πειραιά, γ) εκτέλεση ημερήσιων δρομολογίων, ώστε να εξυπηρετείται καλύτερα το επιβατικό κοινό. Καταφέραμε μέσα σε λίγες εβδομάδες να αλλάξουμε τα χαρακτηριστικά της προκήρυξης των γραμμών των Κυθήρων – για πρώτη φορά μετά το 2008 – με ευνοϊκότερους όρους και μεγαλύτερα μισθώματα.
5. Συνεργαστήκαμε στενά με τους πλοιοκτήτες του ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ για την αύξηση των δρομολογίων από Νεάπολη, με αποτέλεσμα να αυξηθεί η επιβατική κίνηση του τοπικού πλοίου, το οποίο κατάφερε να φέρει στο νησί περίπου τα 2/3 των επιβατών που διακινούνταν με το ΚΟΡΝΑΡΟΣ, πλην του επιβατικού κοινού της Κρήτης, η απώλεια του οποίου ήταν ιδιαίτερα αισθητή στο νησί μας.
6. Στηρίξαμε από την αρχή τους κ.κ. Τουρλομούση και Τσαϊλά στην αγορά του πλοίου ΙΟΝΙΣ, θέτοντας ξεκάθαρα και χωρίς μισόλογα στο Υπουργείο την ανάγκη εξυπηρέτησης των γραμμών από μια εταιρεία που έχει αποδείξει εδώ και χρόνια στο νησί τη σοβαρότητα, την αξιοπιστία, την φερεγγυότητα και τη νοικοκυροσύνη της. Λάβαμε επίσημα θέση υπέρ της λύσης του ΙΟΝΙΣ διότι πιστεύουμε ότι με τους συγκεκριμένους πλοιοκτήτες το πλοίο αυτό θα μπορέσει – συνδυαστικά με το ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ – να φέρει μια νέα εποχή ανάπτυξης στα νησιά μας.
7. Πραγματοποιήσαμε δεκάδες παρεμβάσεις στις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες δρομολόγησης του ΙΟΝΙΣ, που ήταν ιδιαίτερα χρονοβόρες λόγω του αυστηρού νομικού πλαισίου που διέπει τις δρομολογήσεις των επιβατικών πλοίων. Η συνεργασία μας με το Υπουργείο και τους πλοιοκτήτες ήταν καθημερινή σχεδόν επί 3 μήνες. Για κάθε πρόβλημα που ανέκυπτε ήμασταν παρόντες ώστε να διεκδικήσουμε λύσεις.
2. Ζητήσαμε ως Δήμος – και έγινε άμεσα – ειδική σύσκεψη στο Υπουργείο Ναυτιλίας (29/6) αποκλειστικά για το ζήτημα των Κυθήρων, στην οποία ξεκάθαρα αποφασίστηκε η έναρξη των διαδικασιών έκπτωσης της ΛΑΝΕ και η σύγκληση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για τη συζήτηση των προτάσεων του Δήμου μας.
3. Εξαντλήσαμε κάθε δυνατό περιθώριο ανεύρεσης μιας λύσης ανάγκης έστω για το καλοκαίρι, όμως, καμία απολύτως ναυτιλιακή εταιρεία στη Χώρα δεν διέθετε διαθέσιμο πλοίο ούτε καν για έκτακτη δρομολόγηση. Επιπλέον, ήταν ελάχιστα τα πλοία που θα μπορούσαν να προσεγγίσουν στο λιμάνι των Αντικυθήρων, η προσέγγιση στο οποίο θα ήταν υποχρεωτική ακόμα και σε μια δρομολόγηση έκτακτης ανάγκης. Κανένα πλοίο όμως και καμίας ναυτιλιακής εταιρείας δεν μπορούσε να δρομολογηθεί στα Κύθηρα καθώς το καλοκαίρι είχε ήδη ξεκινήσει και όλα τα διαθέσιμα πλοία της ακτοπλοΐας ήταν ήδη δρομολογημένα σε γραμμές. Κανένας υπουργός και κανένας Δήμαρχος δεν μπορούν να υποχρεώσουν ένα πλοίο να αλλάξει δρομολόγια, για τα οποία έχουν γίνει χιλιάδες κρατήσεις και υπάρχουν προπληρωμένα εισιτήρια.
4. Σε διαρκή συνεργασία με την ηγεσία του Υπουργείου και τα υπηρεσιακά στελέχη της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών, προβήκαμε σε προτάσεις αλλαγών για τη νέα προκήρυξη των αγόνων γραμμών. Οι αλλαγές έγιναν δεκτές από το Υπουργείο και αφορούν σε α) αυξημένα ποσά στα μισθώματα, β) διαχωρισμό των γραμμών του Γυθείου από τον Πειραιά, γ) εκτέλεση ημερήσιων δρομολογίων, ώστε να εξυπηρετείται καλύτερα το επιβατικό κοινό. Καταφέραμε μέσα σε λίγες εβδομάδες να αλλάξουμε τα χαρακτηριστικά της προκήρυξης των γραμμών των Κυθήρων – για πρώτη φορά μετά το 2008 – με ευνοϊκότερους όρους και μεγαλύτερα μισθώματα.
5. Συνεργαστήκαμε στενά με τους πλοιοκτήτες του ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ για την αύξηση των δρομολογίων από Νεάπολη, με αποτέλεσμα να αυξηθεί η επιβατική κίνηση του τοπικού πλοίου, το οποίο κατάφερε να φέρει στο νησί περίπου τα 2/3 των επιβατών που διακινούνταν με το ΚΟΡΝΑΡΟΣ, πλην του επιβατικού κοινού της Κρήτης, η απώλεια του οποίου ήταν ιδιαίτερα αισθητή στο νησί μας.
6. Στηρίξαμε από την αρχή τους κ.κ. Τουρλομούση και Τσαϊλά στην αγορά του πλοίου ΙΟΝΙΣ, θέτοντας ξεκάθαρα και χωρίς μισόλογα στο Υπουργείο την ανάγκη εξυπηρέτησης των γραμμών από μια εταιρεία που έχει αποδείξει εδώ και χρόνια στο νησί τη σοβαρότητα, την αξιοπιστία, την φερεγγυότητα και τη νοικοκυροσύνη της. Λάβαμε επίσημα θέση υπέρ της λύσης του ΙΟΝΙΣ διότι πιστεύουμε ότι με τους συγκεκριμένους πλοιοκτήτες το πλοίο αυτό θα μπορέσει – συνδυαστικά με το ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ – να φέρει μια νέα εποχή ανάπτυξης στα νησιά μας.
7. Πραγματοποιήσαμε δεκάδες παρεμβάσεις στις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες δρομολόγησης του ΙΟΝΙΣ, που ήταν ιδιαίτερα χρονοβόρες λόγω του αυστηρού νομικού πλαισίου που διέπει τις δρομολογήσεις των επιβατικών πλοίων. Η συνεργασία μας με το Υπουργείο και τους πλοιοκτήτες ήταν καθημερινή σχεδόν επί 3 μήνες. Για κάθε πρόβλημα που ανέκυπτε ήμασταν παρόντες ώστε να διεκδικήσουμε λύσεις.
ΟΙ ΝΕΕΣ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
Με παρέμβαση του Δήμου μας και χάρη στη στήριξη της
ηγεσίας του Υπουργείου, οι επιδοτήσεις για τις γραμμές των Κυθήρων και
Αντικυθήρων, διαμορφώθηκαν πλέον ως εξής:
- Ένα (1) δρομολόγιο την εβδομάδα στη γραμμή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΥΘΗΡΑ-ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ-ΚΙΣΣΑΜΟΣ και επιστροφή έναντι μισθώματος 46.000€ ανά
δρομολόγιο
- Ένα (1) δρομολόγιο την εβδομάδα στη γραμμή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΥΘΗΡΑ-ΚΙΣΣΑΜΟΣ και επιστροφή έναντι μισθώματος 41.000€ ανά δρομολόγιο
- Ένα (1) δρομολόγιο την εβδομάδα στη γραμμή
ΓΥΘΕΙΟ-ΚΥΘΗΡΑ-ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ-ΚΙΣΣΑΜΟΣ και επιστροφή έναντι μισθώματος 27.600€ ανά
δρομολόγιο
Το συνολικό ετήσιο ποσό των μισθωμάτων (επιδότησης)
ανέρχεται σε 5.959.200€ και είναι ιδιαίτερα επαυξημένο σύμφωνα με το αίτημα του
Δήμου μας. Αν υπολογίσει κανείς και την επιδότηση του δεύτερου εβδομαδιαίου
δρομολογίου από τη Νεάπολη προς τα Αντικύθηρα την οποία πέτυχε η Δημοτική μας
Αρχή εδώ και μερικούς μήνες (επί Υπουργίας κ. Δρίτσα), τότε συνολικά οι άγονες
γραμμές των Κυθήρων επιδοτούνται πλέον με περίπου 6.700.000€ ετησίως. Με το
ποσό αυτό τα νησιά μας μπορούν πλέον να έχουν αξιόπιστη συγκοινωνία.
Η Δημοτική Αρχή νοιώθει απόλυτα δικαιωμένη που εξαρχής έλαβε ξεκάθαρη θέση υπέρ της δρομολόγησης του ΙΟΝΙΣ, γνωρίζοντας τη συνέπεια και την αξιοπιστία των νέων του πλοιοκτητών, που ήδη συνεργάζονται με το Δήμο σε θέματα δρομολογίων και διαφημιστικής προβολής του νησιού μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η Δημοτική Αρχή νοιώθει απόλυτα δικαιωμένη που εξαρχής έλαβε ξεκάθαρη θέση υπέρ της δρομολόγησης του ΙΟΝΙΣ, γνωρίζοντας τη συνέπεια και την αξιοπιστία των νέων του πλοιοκτητών, που ήδη συνεργάζονται με το Δήμο σε θέματα δρομολογίων και διαφημιστικής προβολής του νησιού μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Πιστεύουμε ότι το πλοίο αυτό, σε συνδυασμό με το τοπικό
πλοίο, θα αποτελέσουν αληθινούς παράγοντες ανάπτυξης για τα νησιά μας στα
επόμενα χρόνια και ως Δημοτική Αρχή θα τα στηρίξουμε με κάθε τρόπο, στέλνοντας
παράλληλα μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση, ενόψει και του νέου διαγωνισμού για τις
γραμμές μας που θα ισχύσει μέχρι τέλος του 2018, ότι δεν θα δεχθούμε στα νησιά
μας «πλοία-απολιθώματα» που ταλαιπώρησαν στο παρελθόν την περιοχή μας. Η
Δημοτική μας Αρχή επιθυμεί το ΙΟΝΙΣ στις γραμμές μας γιατί εγγυάται αξιοπιστία
και καλές υπηρεσίες στον τόπο!
Η παράταξή μας, η δημοτική παράταξη της πλειοψηφίας που το 2014 την εμπιστεύθηκε ο Κυθηραϊκός Λαός, νοιώθει την ανάγκη να ευχαριστήσει δημόσια όλους όσοι – ο καθένας από τη θέση και το ρόλο του – υποστήριξαν την προσπάθειά μας για επαναφορά της ακτοπλοϊκής ομαλότητας στα νησιά μας. Τον Υπουργό Ναυτιλίας κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή, τον Υφυπουργό Νησιωτικής Πολιτικής κ. Νεκτάριο Σαντορινιό, τους Βουλευτές μας, την Περιφερειάρχη κα. Δούρου και τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Χατζηπέρο, την Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου κα. Καλογήρου και τον Δήμαρχο Μήλου κ. Δαμουλάκη που στήριξαν με σθένος τις προτάσεις του Δήμου μας ενώπιον του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, τους φορείς των Κυθήρων, την Ιερά Μητρόπολη για τις παρεμβάσεις της και όλους όσοι βρέθηκαν στο Διακόφτι το βράδυ της Παρασκευής 27 Οκτωβρίου για να υποδεχθούν στο νησί μας το ΙΟΝΙΣ για πρώτη φορά. Ευχαριστούμε επίσης θερμά όλα τα τοπικά Μ.Μ.Ε., ραδιοφωνικά, διαδικτυακά και έντυπα και ας μας επιτραπεί ιδιαίτερη μνεία στον Βαλέριο Καλοκαιρινό που ταξίδεψε αεροπορικώς επί τούτου στην Αθήνα για να καλύψει τον Αγιασμό του πλοίου στον Πειραιά και όλο τον πλου του παρθενικού του ταξιδιού!
Η παράταξή μας, η δημοτική παράταξη της πλειοψηφίας που το 2014 την εμπιστεύθηκε ο Κυθηραϊκός Λαός, νοιώθει την ανάγκη να ευχαριστήσει δημόσια όλους όσοι – ο καθένας από τη θέση και το ρόλο του – υποστήριξαν την προσπάθειά μας για επαναφορά της ακτοπλοϊκής ομαλότητας στα νησιά μας. Τον Υπουργό Ναυτιλίας κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή, τον Υφυπουργό Νησιωτικής Πολιτικής κ. Νεκτάριο Σαντορινιό, τους Βουλευτές μας, την Περιφερειάρχη κα. Δούρου και τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Χατζηπέρο, την Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου κα. Καλογήρου και τον Δήμαρχο Μήλου κ. Δαμουλάκη που στήριξαν με σθένος τις προτάσεις του Δήμου μας ενώπιον του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, τους φορείς των Κυθήρων, την Ιερά Μητρόπολη για τις παρεμβάσεις της και όλους όσοι βρέθηκαν στο Διακόφτι το βράδυ της Παρασκευής 27 Οκτωβρίου για να υποδεχθούν στο νησί μας το ΙΟΝΙΣ για πρώτη φορά. Ευχαριστούμε επίσης θερμά όλα τα τοπικά Μ.Μ.Ε., ραδιοφωνικά, διαδικτυακά και έντυπα και ας μας επιτραπεί ιδιαίτερη μνεία στον Βαλέριο Καλοκαιρινό που ταξίδεψε αεροπορικώς επί τούτου στην Αθήνα για να καλύψει τον Αγιασμό του πλοίου στον Πειραιά και όλο τον πλου του παρθενικού του ταξιδιού!
ΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ, Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ, Η ΧΑΡΑ ΚΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ
ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΑ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΟΛΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΚΟΦΤΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ,
ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΗΘΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ
ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΠΟΥ ΑΠΟΜΟΝΩΣΕ ΤΙΣ ΑΚΡΑΙΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΞΕ ΕΞΑΡΧΗΣ ΤΟ
ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ
ΤΟΛΜΗ ΖΗΤΗΣΕ, ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΕ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΛΩΝ, ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ
ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ, ΝΕΕΣ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ, ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΗΜΕΡΟΠΛΟΙΟΥ,
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΑΣ.
ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΟΛΟ ΤΟ ΝΗΣΙ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ
ΑΙΡΕΤΟΙ, ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ
ΤΗ ΜΕΘΟΔΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ Η ΟΠΟΙΑ ΕΦΕΡΕ ΠΛΕΟΝ ΣΩΣΤΟ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ!
ΙΟΝΙΣ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΥΧΟ ΣΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΜΑΣ!!!
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΛΟΙΟΥ
• ΟΝΟΜΑ: ΙΟΝΙΣ
• ΕΤΟΣ – ΧΩΡΑ ΝΑΥΠΗΓΗΣΗΣ: 1977 – Ελλάδα
• ΝΗΟΛΟΓΙΟ: Πειραιά – 8775
• ΤΥΠΟΣ: Επιβατηγό – Οχηματαγωγό
• ΥΛΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΚΑΦΟΥΣ: Χάλυβας
• IMO NUMBER: 7350325
• ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΚΟΧ 2.440,90
• ΜΗΚΟΣ: 96,30μ.
• ΠΛΑΤΟΣ: 17,40μ.
• ΒΥΘΙΣΜΑ: 4,40μ.
• ΜΗΧΑΝΕΣ: 2 ΜΕΚ STORK 4.000 BHP’s (ΣΥΝΟΛΙΚΑ 8.000 BHP’S)
• ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 18,5 κόμβοι
• ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΗΣ: «ΑΒΛΕΜΩΝ Ναυτική Εταιρεία»
• ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ: 650 επιβάτες το χειμώνα, 768 το καλοκαίρι, 140 ΙΧ ή 11 νταλίκες και 60 ΙΧ.
• ΟΝΟΜΑ: ΙΟΝΙΣ
• ΕΤΟΣ – ΧΩΡΑ ΝΑΥΠΗΓΗΣΗΣ: 1977 – Ελλάδα
• ΝΗΟΛΟΓΙΟ: Πειραιά – 8775
• ΤΥΠΟΣ: Επιβατηγό – Οχηματαγωγό
• ΥΛΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΚΑΦΟΥΣ: Χάλυβας
• IMO NUMBER: 7350325
• ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΚΟΧ 2.440,90
• ΜΗΚΟΣ: 96,30μ.
• ΠΛΑΤΟΣ: 17,40μ.
• ΒΥΘΙΣΜΑ: 4,40μ.
• ΜΗΧΑΝΕΣ: 2 ΜΕΚ STORK 4.000 BHP’s (ΣΥΝΟΛΙΚΑ 8.000 BHP’S)
• ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 18,5 κόμβοι
• ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΗΣ: «ΑΒΛΕΜΩΝ Ναυτική Εταιρεία»
• ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ: 650 επιβάτες το χειμώνα, 768 το καλοκαίρι, 140 ΙΧ ή 11 νταλίκες και 60 ΙΧ.
Πηγή: Κύθηρα Αντικύθηρα Καινούργια Μέρα (facebook)
Φωτογραφίες: Παναγιώτης Μπαχτής - TSIRIGO FM 105,6
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου