Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2021

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΛΥΣΣΑΝΔΡΑΚΗΣ - ΤΟ ΌΜΟΡΦΟ ΤΣΙΡΙΓΟ ΘΑ ΤΟ ΈΧΩ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

Σε όλο το κόσμο του Τσιρίγου εύχομαι να είναι πάντα καλά και να έχει υγεία.
Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε σαν δικό σας παιδί από τον Μαϊο του 2019 που ήρθα μόνιμα στο νησί μέχρι και τον Οκτώβρη του 2021 που αποχώρησα λόγω οικογενειακών προβλημάτων.
Σας οφείλω πολλά γιατί συνεργαστήκαμε όμορφα σε διάφορες δραστηριότητες τόσο μέσω της ενασχόλησής μου με τις ταχυμεταφορές όσο και μέσω των εμφανίσεων μου σε όλα σχεδόν τα μαγαζιά του νησιού αλλά και την εκμάθηση Κρητικών χορών και Λύρας.
Το όμορφο Τσιρίγο θα το έχω πάντα στη καρδιά μου γιατί είναι ένας όμορφος τόπος με πολλά θετικά και που ξέρετε μπορεί να τα ξανά πούμε κάποια στιγμή σε κάποιο γλέντι.


Με εκτίμηση,
Γρηγόριος Ιωαν. Αλυσσανδράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου