Σάββατο 17 Ιουνίου 2023

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΟΤΑΡΑ ΚΑΙ ΙΑΚΩΒΟΣ ΠΑΣΤΟΣ - ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΧΑΡΧΑΛΑΚΗ

Δήλωση Υποψηφιότητας Ιάκωβου Παστού

Λαμβάνοντας υπόψη την πρόσκληση του Δημάρχου κ. Ευστρατίου Χαρχαλάκη, πήρα την απόφαση να κατέλθω ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Κυθήρων.

Δεν σας κρύβω ότι μπροστά μου είδα μία πρόκληση- και λέω πρόκληση διότι δεν θεωρώ εύκολο να μένει κανείς μόνον σε υποσχέσεις.

Γι’ αυτό είπα ΝΑΙ στην πρόσκληση του Δημάρχου για να παλέψω όχι απέναντι σας, αλλά δίπλα σας, μαζί με εσάς για το καλό του ευλογημένου αυτού τόπου που λέγεται Δήμος Κυθήρων.

Στηριζόμενος στην εμπειρία και την γνώση που απέκτησα από την επί 41 έτη ενασχόλησή μου με τις διαδικασίες του Δημοσίου αλλά κυρίως πιστεύοντας στις αρχές της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, της ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ, της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, της ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΟΣ, της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, της ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ, της ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, της ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ, της ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ, της ΙΣΟΤΗΤΑΣ, της ΙΣΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ, σας καλώ να με στηρίξετε για να διαχειριστούμε με τον συνδυασμό του νυν Δημάρχου κ. Ευστρατίου Χαρχαλάκη, το κοινό μας σπίτι, τον ΔΗΜΟ μας για να τον κάνουμε πρότυπο πανελλαδικά!

Σας ευχαριστώ,

Με εκτίμηση και σεβασμό,

Ιάκωβος Παστός
Γραμματεύς Ιεράς Μητροπόλεως Κυθήρων και Αντικύθηρων

Υ.Γ Τον Δεκέμβριο του έτους 2023 αποχωρώ λόγω συνταξιοδότησης.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δήλωση Υποψηφιότητας Κατερίνας Νοταρά

Ονομάζομαι Κατερίνα – Μυρτώ Νοταρά και είμαι κόρη του γιατρού καρδιολόγου Σταύρου Νοταρά από τα Φριλιγκιάνικα. Αποφοίτησα από το τμήμα Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστήμιου Πειραιά. Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου με την απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου στις Διεθνείς Επιχειρήσεις από το Hult International Business School του Λονδίνου. Εργάστηκα ως Ειδικός Σύμβουλος στον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού) και υπήρξα μέλος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Refernet για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση στην Ευρώπη.
Από το 2021 είμαι μόνιμη κάτοικος Κυθήρων και εργάζομαι στο τεχνικό γραφείο Geotopo του κ. Θανάση Βλαχογιάννη στο Λειβάδι ως Διοικητική Συντονίστρια.
Από την στιγμή που αποφάσισα να μείνω μόνιμα στο νησί, επιθυμώ να συμβάλω και εγώ ως νέος άνθρωπος, με όλες μου τις δυνάμεις στην βελτίωση των συνθηκών της ζωής του τόπου μου. Ο τομέας ενδιαφέροντoς μου είναι ο τουρισμός, που είναι βασικός πυλώνας οικονομικής ανάπτυξης του νησιού, πάντα με σωστό σχεδιασμό και σεβασμό στο φυσικό και στο πολιτιστικό περιβάλλον.
Η δημοτική αρχή έχει κάνει σημαντικά βήματα στον τομέα αυτό, ωστόσο μένουν ακόμα πολλά που πρέπει να γίνουν. Για τους λόγους αυτούς, αποφάσισα να συνεργαστώ με την Δημοτική Αρχή και να ενταχθώ στον συνδυασμό του Δημάρχου κ. Ευστράτιου Χαρχαλάκη, στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές του Οκτωβρίου 2023, πιστεύοντας ότι μπορώ να συμβάλω και εγώ στην συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας του νησιού μας.
Σας ευχαριστώ.
Κατερίνα – Μυρτώ Νοταρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου