Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2024

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΡΑΤΣΙΩΤΩΝ ΈΚΟΨΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 28/1

Χθες ο Σύλλογός μας έκοψε την Βασιλόπιτά του!
Θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω όλους μου τους χωριανούς που αψήφησαν το τσουχτερό κρύο και μας τίμησαν με την παρουσία τους σε αυτήν την μικρή μας εσπερίδα!
Αρχικά θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πιο υποστηρικτικό άνθρωπο, στην αγαπημένη μου Διονύσια Τσιμπέρη. Όλες τις μέρες, αν δεν την είχα θα είχα τρελαθεί. Επίσης τον Δημήτρη Τσιμπέρη που έκανε ειδικό ταξίδι από την Αθήνα αλλά και τη μικρή μου Μαρία Πετροχείλου που χθες το απόγευμα ήρθε από νωρίς και μας έκανε δουλίτσες!
Ένα τεράστιο ευχαριστώ στον θείο μου Νίκο Μαρέντη, στον πρόεδρο του χωριού μας Κώστα Πετρόχειλο και τον συγχωριανό μας Θέμη Καλοκαιρινό που έμειναν έξω στο τσουχτερό κρύο και μας έκαναν μια πεντανόστιμη ψησταριά και μας έκαναν τη βραδιά τόσο υπέροχη! Εύχομαι υγεία στα χεράκια τους αλλά και υγεία στα σπίτια τους!
Ευχαριστώ τις αγαπητές και σεβαστές συγχωριανές μου Βρεττή Γαβαλά και Κατερίνα Παυλάκη που μας έφτιαξαν ένα υπέροχο γλυκό και ένα υπέροχο Χριστόψωμο!
Ευχαριστώ τον παππού μου εννοείτε Γιάννη Μαρέντη που πάρα τα 90 του χρόνια ήταν παρών και δεν τσακωθήκαμε λεπτό! Βέβαια εννοείται μου την είπε, αλλά ευχαριστώ και τον συγχωριανό μου Μπάμπη Λεονταράκη που διανύει το 93ο έτος της επίγειας παρουσίας του και με τίμησε χορεύοντας μαζί μου Συρτό!
Δεν μπορώ να μην ευχαριστήσω τον αγαπημένο μου Κωστή Κοντολέων για τις υπέροχες μαντινάδες που μας έγραψε και τις ερμήνευσε σε σκοπό κυθηραϊκό διπλό ή Μπουρδάρη! Κωστή να ξέρεις από ντροπής μου δεν έβαλα τα κλάματα! Να συνεχίσεις τις δοξαριές σου πάντα έτσι!
Τέλος και πάλι ευχαριστώ όλους μας τους χωριανούς που με το κέφι τους και την αγάπη τους λάμπριναν την βραδιά μας και χορέψαμε, τραγουδήσαμε, φάγαμε και ήπιαμε!
Σεβαστοί μου Φρατσιώτες σας αγαπώ, σας ευχαριστώ και εύχομαι να ανταμώνουμε πάντα για χαρές!

Πηγή: Ιωάννης Μαρέντης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου