Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ "ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΥΠΟΥ" ΤΗΣ ΕΓΧΩΡΙΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ κ.ΧΑΡΧΑΛΑΚΗ

Καταρχάς θέλω να συγχαρώ τον κ Χαρχαλάκη για την ανάληψη των νέων του καθηκόντων ως εκπροσώπου της Εγχωρίου Περιουσίας.
Επειδή διαπιστώνω, κατά την προσφιλή του συνήθεια, παρερμηνεία της ανάρτησης μου, διευκρινίζω ότι δεν αμφισβητώ την αναγκαιότητα ή μη της δημιουργίας οργανωμένης παραλίας στην κατά τα άλλα υπέροχη παραλία της Παλαιόπολης ή όπου αλλού υπάρχει δυνατότητα.
Για αυτό καλώ τους επαγγελματίες του Αβλέμονα να διαβάσουν την ανάρτηση μου στον προσωπικό μου λογαριασμό.
Εύλογα όμως διερωτώμαι γιατί η συγκεκριμένη προκήρυξη έγινε τώρα μετά το κλείσιμο του Camping Καψαλίου?
Οι επαγγελματίες του Καψαλίου και της Χώρας δεν αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα ?
Δεν είναι και γι’ αυτούς η λειτουργία του Camping ζωτικής σημασίας?
Αλλά δύο μέτρα και δύο σταθμά από τον κατά τα άλλα Δήμαρχο ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΙΩΝ.
Επίσης διερωτώμαι γιατί μέχρι αυτή την στιγμή (μεσημέρι) δεν έχει αναρτηθεί η συγκεκριμένη προκήρυξη στην ιστοσελίδα της Εγχωρίου ή του Δήμου όπως είθισται με άλλες προκηρύξεις, άλλα μόνο στην Διαύγεια?
Κλείνοντας την δημοσίευση μου παραφράζω την τελευταία παράγραφο από την απάντηση του κ.Χαρχαλάκη.
”Δίνω τα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στην Εγχώριο Περιουσία που προχωρά στο κλείσιμο του Camping Καψαλίου, επαναφέροντας την κανονικότητα σε μια περιοχή υψηλού τουριστικού ενδιαφέροντος”.
ΥΓ. Οι δημοσιεύσεις αυτές που απηχούν ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ,είναι αναρτημένες στον προσωπικό μου λογαριασμό.

Πηγή: Δημήτρης Παναγόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου