Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

ΣΤΡΑΤΟΣ ΧΑΡΧΑΛΑΚΗΣ - ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΓΧΥΣΗ Ο κ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Επιστρέφω τις ειρωνείες στον κ. Παναγόπουλο. Μη μπορώντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, νοιώθει μάλιστα την ανάγκη να ενημερώσει ότι οι απόψεις που εξέφρασε είναι προσωπικές και όχι παραταξιακές.
Αντιλαμβανόμαστε όλοι το τί ακριβώς συνέβη μετά την άστοχη και απαράδεκτη τοποθέτησή του σχετικά με τη μίσθωση της παραλίας Παλαιοπόλεως, για την οποία δώσαμε έναν αγώνα σχεδόν 2 ετών! Οι ειρωνείες στις οποίες αναγκάζεται να καταφύγει είναι η καλλίτερη απόδειξη της σύγχυσης και της ένδειας επιχειρημάτων στον δημόσιο λόγο του. Σε αντίθεση με τον ίδιο, εγώ και η Δημοτική Αρχή θα συνεχίσουμε να απαντάμε με επιχειρήματα σε κάθε μομφή από όπου και αν προέρχεται γιατί είμαστε υποχρεωμένοι να υπερασπιζόμαστε την αλήθεια και το έργο μας.
Επί της ουσίας δεν έχω κάτι να απαντήσω γιατί ο κ. Παναγόπουλος έλαβε ξεκάθαρη απάντηση από εμένα, την Εγχώριο και τους επαγγελματίες της περιοχής. Τί άλλο να του απαντήσει κανείς; Εκείνο που θα έπρεπε να κάνει είναι να ζητήσει μια συγνώμη για την άστοχη τοποθέτησή του από τους επαγγελματίες και κατοίκους του Αβλέμωνα – Παλαιοπόλεως. Θα τον ωφελούσε περισσότερο.
Σε ό,τι αφορά τα περί «εκπροσώπου τύπου» της Εγχωρίου Περιουσίας, θυμίζω στον κ. Παναγόπουλο ότι έχω δώσει προσωπικά αγώνες και μάχες για τον θεσμό της Εγχωρίου, όταν κάποιοι επιχειρούσαν να τον καταργήσουν και όταν ο ίδιος απουσίαζε από τα κοινά των Κυθήρων, συνεπώς είναι τιμή μου να συνεχίσω να υπερασπίζομαι την Εγχώριο Περιουσία κυρίως όταν έχω την πεποίθηση ότι ενεργεί νόμιμα και προς το συμφέρον του τόπου μας. Θυμίζω επίσης ότι ο κ. Παναγόπουλος και η παράταξή του είναι η ΜΟΝΗ παράταξη που ακόμα δεν έχει δημοσίως εκφράσει τις απόψεις της σχετικά με τις προσφυγές της Εκκλησίας στο ΣτΕ για την Εγχώριο Περιουσία. Ωστόσο θα μπορούσε να το κάνει και τώρα, ποτέ δεν είναι αργά!
Τέλος, και επειδή προσωπικά έχω αποδείξει ότι είμαι Δήμαρχος όλων των Κυθηρίων (το αποδεικνύουν εξάλλου τα έργα του Δήμου μας σε όλο το νησί), τον προτρέπω να αποδείξει και εκείνος ότι εκπροσωπεί όλους τους δημότες και όχι μόνο τους ψηφοφόρους του, είτε πρόκειται περί της μίσθωσης της Παλαιόπολης, είτε περί των αξιώσεων της Εκκλησίας στα Φριλιγκιάνικα και Καστρισιάνικα είτε περί άλλων θεμάτων. Και ο νοών νοείτω…

Πηγή: Στράτος Χαρχαλάκης
Φωτό: kythera.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου