Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

ΜΙΧΑΛΕΤΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΥΘΗΡΙΟΥΣ

Φίλες και φίλοι, Κυθήριοι και φιλοκυθήριοι,
Ονομάζομαι Μανώλης Μιχαλέτος , είμαι  Ναυπηγός Μηχανικός του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και κάτοικος της Κυθηρούπολης Αλίμου από μικρή ηλικία.
Η σχέση μου με το νησί σας, όμως, δεν  εξαντλείται μόνο στο ότι διαμένω στην Κυθηρούπολη.
Ο πατέρας μου, Ευάγγελος Μιχαλέτος , φοίτησε στο τότε εξατάξιο Γυμνάσιο Κυθήρων από το 1950 έως το 1955, διαμένοντας επί μία πενταετία στο νησί αποκτώντας βαθιές φιλίες στο πέρασμα του χρόνου που διατηρούνται μέχρι και σήμερα.
Κατά την περίοδο 2009-2010 υπηρέτησα τη θητεία μου ως ναύτης στο Ναυτικό Παρατηρητήριο Κυθήρων γνωρίζοντας ακόμη περισσότερο την ζωή του νησιού σας, κυρίως  το χειμώνα.
 Από τα φοιτητικά μου χρόνια φρόντισα να νοιάζομαι για τον τόπο που μεγάλωσα. Το 2004 έπειτα από παρακίνηση της  αείμνηστης Ελένης Φιλοσοφώφ έθεσα  υποψηφιότητα για το Διοικητικό Συμβούλιο του Πολιτιστικού-Εξωραϊστικού Συλλόγου Περιοχής Κυθηρίων Αλίμου «Η ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ» . Μέχρι το 2012 που ήμουν μέλος στο ΔΣ, απέκτησα ιδιαίτερη εμπειρία στα προβλήματα της περιοχής.
Από 1-1-2011 μέχρι και σήμερα έχω την ευλογία να υπηρετώ ως επίτροπος τον Ιερό Ναό Παναγίας Μυρτιδιώτισσας Αλίμου συμβάλλοντας στο έργο του Ναού.
Αποφάσισα σε μία δύσκολη περίοδο να πολιτευτώ στον Άλιμο για πρώτη φορά, στο πλευρό του υποψηφίου Δημάρχου Νίκου Τσαμπαρλή-επικεφαλής του συνδυασμού ΑΛΙΜΟΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ- κυρίως προς όφελος της περιοχής Κυθηρίων που τόσο  πολύ αγαπώ.

Αγαπητοί  Κυθήριοι,
Ζητώ τον καλό σας λόγο και τη βοήθειά σας  ως νέος υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος αλλά κυρίως ως νέος που ενδιαφέρεται για τα κοινά του τόπου του. Το πατριωτικό όραμα των προγόνων σας για μία περιοχή πρότυπο, παραμένει στις καρδιές όλων των κατοίκων της περιοχής, Κυθηρίων και μη. Ήρθε η ώρα, η όμορφη γωνιά των νοτίων προαστίων  την οποία όχι μόνο οι κάτοικοι της περιοχής, αλλά και οι απανταχού Κυθήριοι αγαπούν να αποκτήσει τη θέση που της αξίζει.
Θα είμαι δίπλα σε κάθε προσπάθεια για την βελτίωση της ποιότητας ζωής στην Κυθηρούπολη αλλά και στον Άλιμο γενικότερα.

Μετά τιμής,
Εμμανουήλ Μιχαλέτος
Ναυπηγός Μηχανικός ΕΜΠ

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Αλίμου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου