Μετά από ένα δύσκολο καλοκαίρι λόγω της ανευθυνότητας της
ΛΑΝΕ, διαρκείς διαπραγματεύσεις με το αρμόδιο Υπουργείο, συσκέψεις επί
συσκέψεων, σωρεία εγγράφων και διαμαρτυριών, 2 συγκλήσεις του ΣΑΣ και άπειρη
γραφειοκρατία, δημοσιεύθηκε χθες 29/9 το απόγευμα στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ
(ΑΔΑ:9ΛΙΩ4653ΠΩ-Σ7Υ) η Πρόσκληση για τη σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας
υπηρεσίας για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Κυθήρων και των Αντικυθήρων με τον
Πειραιά, το Γύθειο και την Κρήτη.
Επισημαίνουμε ότι η Δημοτική μας Αρχή
συναισθανόμενη την ανάγκη μείωσης των απωλειών επισκεψιμότητας λόγω της
έκτακτης αποχώρησης του ΚΟΡΝΑΡΟΣ επέλεξε εξαρχής το δρόμο της υπευθυνότητας,
απείχε από ευρεία δημοσιοποίηση του θέματος μέσα στη σεζόν που μόνο αρνητικές
επιπτώσεις θα είχε, και προσάρμοσε άμεσα τη διαφημιστική της πολιτική στα νέα
δεδομένα με αποτέλεσμα να περιοριστούν οι απώλειες σε σχέση με τις αρχικές
καταστροφικές εκτιμήσεις. Ωστόσο πλέον δεν υπάρχει κανένα περιθώριο ανοχής ή
υπομονής!
Τα αιτήματα της Δημοτικής μας Αρχής έγιναν ομόφωνα
αποδεκτά στο τελευταίο Σ.Α.Σ., στο οποίο τις θέσεις μας εξέφρασε και υποστήριξε
σθεναρά η Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου κα. Χριστιάννα Καλογήρου, λόγω
απουσίας των Δημάρχων Μήλου (εκπρόσωπος της ΚΕΔΕ στο ΣΑΣ) και Κυθήρων.
Η Πρόσκληση αφορά ανάθεση αρχικά τριών (3) μηνών, μέσα
στο διάστημα των οποίων θα πραγματοποιηθεί και ο κανονικός διαγωνισμός για την
περίοδο μέχρι τέλος Οκτωβρίου του 2018.
Αφορά την εκτέλεση (κατ΄ ελάχιστον):
- Ενός (1) δρομολογίου την εβδομάδα στη γραμμή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΥΘΗΡΑ-ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ-ΚΙΣΣΑΜΟΣ και επιστροφή έναντι μισθώματος 46.000€ ανά
δρομολόγιο
- Ενός (1) δρομολογίου την εβδομάδα στη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΥΘΗΡΑ-ΚΙΣΣΑΜΟΣ και
επιστροφή έναντι μισθώματος 41.000€ ανά δρομολόγιο
- Ενός (1) δρομολογίου την εβδομάδα στη γραμμή
ΓΥΘΕΙΟ-ΚΥΘΗΡΑ-ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ-ΚΙΣΣΑΜΟΣ και επιστροφή έναντι μισθώματος 27.600€ ανά
δρομολόγιο
Το συνολικό ετήσιο ποσό των μισθωμάτων (επιδότησης)
ανέρχεται σε 5.959.200€ και είναι ιδιαίτερα επαυξημένο μετά την πρόσφατη
απόφαση του Σ.Α.Σ. και σύμφωνα με το αίτημα του Δήμου μας. Αν υπολογίσει κανείς
και την επιδότηση του δεύτερου εβδομαδιαίου δρομολογίου από τη Νεάπολη προς τα
Αντικύθηρα την οποία πέτυχε η Δημοτική μας Αρχή εδώ και μερικούς μήνες, τότε
συνολικά οι άγονες γραμμές των Κυθήρων επιδοτούνται πλέον με περίπου 6.700.000€
ετησίως! Η αύξηση αυτή οφείλεται αφενός σε αίτημα του Δήμου μας, αφετέρου στα
ευήκοα ώτα της πολιτικής και υπηρεσιακής ηγεσίας που εισάκουσε τις προτάσεις
μας, ούσα όμως υποχρεωμένη σε αυστηρή τήρηση των όρων, κανόνων και προθεσμιών
της σχετικής (δαιδαλώδους) νομοθεσίας.
Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες καλούνται να υποβάλουν δήλωση
ενδιαφέροντος μέχρι την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου και να προσκομίσουν τα σχετικά
δικαιολογητικά το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 11 Οκτωβρίου, ώστε να συναφθεί
άμεσα η σύμβαση.
Η Δημοτική μας Αρχή έχει εξαρχής ταχθεί ευθέως και χωρίς
αστερίσκους υπέρ της δρομολόγησης του πλοίου ΙΟΝΙΣ στις ανωτέρω γραμμές, του
οποίου η πλοιοκτησία είναι γνωστή για τη σοβαρότητα και τη φερέγγυότητά της
απέναντι στα νησιά μας. Μάλιστα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε όχι μόνο την
άριστη κατάσταση του πλοίου, αλλά και τις εκτεταμένες επισκευαστικές και
ανακαινιστικές εργασίες των τελευταίων εβδομάδων, που το καθιστούν αξιόπιστο
και αξιόπλοο, προκειμένου να εξυπηρετήσει τα νησιά μας απρόσκοπτα και να
ενισχύσει την τοπική ανάπτυξη.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΕ ότι ΔΕΝ θα δεχθούμε εκπλήξεις στο
ευαίσθητο θέμα της ακτοπλοϊκής μας σύνδεσης, ούτε θα επιτρέψουμε την "παλινόρθωση"
στις γραμμές μας γνωστών φαντασμάτων του παρελθόντος, το μητρώο των οποίων
είναι και παραμένει ιδιαίτερως θολό. Και ο νοών νοείτω!
Πηγή: Κύθηρα - Αντικύθηρα Καινούργια Μέρα (facebook)
Φωτογραφία: ΑΒΛΕΜΩΝ Ν.Ε.
πολυ καλα ακουγονται ολα λες να γυρισουμαι στην κανονικοτητα
ΑπάντησηΔιαγραφήεπιτελους ενα μπραβο και σωστος τουριστικος σχεδιασμος με τις κοντυνοτερες
περιοχες κρητη 1000000 πλυθησμο το 2% να καταφερουμαι καλα θαναι
αφιστε την ευρωπη για αργοτερα οταν θαχουμε αεροδρομιο.