Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΝΟΝΗΣ ΔΟΥΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΥΘΗΡΩΝ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ 13/2

Την έντονη ανησυχία της για την εφεξής ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση Κυθήρων - Αντικυθήρων επισημαίνει η Βουλευτής Α΄ Πειραιώς και Νήσων ΝΔ, Νόνη Δούνια, σε Ερώτηση που κατέθεσε σήμερα στη Βουλή.
Η ερωτώσα Βουλευτής αναφέρεται στο γεγονός ότι η σημερινή ανάδοχος των γραμμών των Κυθήρων - Αντικυθήρων, μετά τον διεξαχθέντα δημόσιο διαγωνισμό, ανακοίνωσε ότι το πλοίο ΙΟΝΙΣ θα πραγματοποιήσει το τελευταίο του δρομολόγιο στα Κύθηρα στις 29/2/2020 και από την 1η Μαρτίου μετακινείται στη γραμμή Λαυρίου – Κέας – Κύθνου, ενώ η νέα ανάδοχος εταιρεία των γραμμών α) Πειραιά – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσαμος (και επιστροφή) και β) Γύθειο – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσαμος (και επιστροφή), δεν έχει προβεί μέχρι σήμερα σε καμία δημόσια ανακοίνωση των δρομολογίων της,  δεν έχει ανακοινώσει τους πράκτορές της στους λιμένες των εν λόγω γραμμών και δεν έχει κάνει την παραμικρή αναφορά στις γραμμές των Κυθήρων, μέσω της εμπορικής ιστοσελίδας της. Η κυρία Δούνια εκφράζει στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής τον φόβο των κατοίκων για ουσιαστικό αποκλεισμό των Κυθήρων από την 1η Μαρτίου και μετά και του ζητά να προβεί σε άμεσες ενέργειες για την επίλυση του προβλήματος.
Επισυνάπτεται το κείμενο της Ερώτησης:
Πειραιάς, 13 Φεβρουαρίου 2020
Έντονος προβληματισμός υπάρχει σχετικά με την ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση Κυθήρων - Αντικυθήρων. Η σημερινή ανάδοχος των γραμμών των Κυθήρων - Αντικυθήρων, μετά τον διεξαχθέντα δημόσιο διαγωνισμό, ανακοίνωσε ότι το πλοίο ΙΟΝΙΣ θα πραγματοποιήσει το τελευταίο του δρομολόγιο στα Κύθηρα στις 29/2/2020 και από την 1η Μαρτίου μετακινείται στη γραμμή Λαυρίου – Κέας – Κύθνου. Την ίδια στιγμή, η νέα ανάδοχος εταιρεία των γραμμών α) Πειραιά – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσαμος (και επιστροφή) και β) Γύθειο – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσαμος (και επιστροφή), μέχρι σήμερα δεν έχει προβεί σε καμία δημόσια ανακοίνωση των δρομολογίων της,  δεν έχει ανακοινώσει τους πράκτορές της στους λιμένες των εν λόγω γραμμών, ενώ στην εμπορική ιστοσελίδα της δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά στις γραμμές των Κυθήρων.
Όλα τα παραπάνω εντείνουν τον φόβο των κατοίκων και των επισκεπτών του νησιού ότι από την 1η Μαρτίου και μετά δεν θα υπάρχει κανένα πλοίο από και προς τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα.
Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το ότι το τοπικό πλοίο ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ που εκτελεί άνευ επιδοτήσεως τα καθημερινά δρομολόγια Νεάπολης – Κυθήρων (καθώς και 2 επιδοτούμενα δρομολόγια την εβδομάδα προς Αντικύθηρα), θα επανέλθει στα δρομολόγιά του μετά τη νόμιμη ετήσια ακινησία του στις 12 Μαρτίου, οδηγεί σε ουσιαστικό αποκλεισμό των Κυθήρων και αναμένεται να πλήξει την οικονομία και τον τουριστική τους κίνηση.
Ο κύριος Υπουργός παρακαλείται να απαντήσει στο ακόλουθο ερώτημα:
- Σε ποιες άμεσες ενέργειες θα προβεί το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την άμεση δημόσια γνωστοποίηση εκ μέρους της νέας αναδόχου εταιρείας των δρομολογίων για τις γραμμές α) Πειραιά – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσαμος (και επιστροφή) και β) Γύθειο – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσαμος (και επιστροφή) για το διάστημα από 1-3-2020 μέχρι 31-10-2020, οπότε και λήγει η δρομολογιακή περίοδος, καθώς και για την άμεση δημόσια γνωστοποίηση από αυτή των κατά τόπους πρακτορείων που θα αναλάβουν την πρακτόρευση του νέου πλοίου;

Η  ερωτώσα Βουλευτής
Παναγιώτα Δούνια
Βουλευτής Α΄ Πειραιώς και Νήσων ΝΔ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου