Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΤΑΘΗ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ

«Έχω λίγο άγχος», είπε ο δημοσιογράφος του STAR
Πρώτη ημέρα σήμερα για τον Παναγιώτη Στάθη στη θέση της Πόπης Τσαπανίδου στην εκπομπή «Live U».
«Έχω λίγο άγχος. Είμαι έξω από τα νερά μου αλλά θα προσαρμοστώ», είπε ο δημοσιογράφος του
STAR.
H Πόπη Τσαπανίδου θα περπατήσει το βράδυ στο κόκκινο χαλί του Φεστιβάλ Κινηματογράφου στο Βερολίνο. Εκεί θα μείνει για τέσσερις μέρες και δηλώνει ενθουσιασμένη!
Η παρουσιάστρια του
STAR μίλησε μέσω Skype
στην εκπομπή της: «Έχω συναντήσει έναν Γερμανό και μια Αυστριακή που είναι μέσα στο Φεστιβάλ και μιλούν Ελληνικά και αγαπάνε Οικονομίδη με τρέλα και περιμένουν πως και πώς να δουν την σημερινή πρεμιέρα! Η πρεμιέρα είναι στις 22:30 ώρα Ελλάδος και μπορείτε να δείτε το κόκκινο χαλί διαδικτυακά μέσω της επίσημης σελίδας».
Ακόμα μίλησε και ο σκηνοθέτης της ταινίας «Μικρό Ψάρι», Γιάννης Οικονομίδης: «Πάμε καλά, το σημαντικό είναι ότι είμαστε εδώ και ότι θα προβάλλουμε την ταινία, όλοι ευχόμαστε για μια καλή προβολή!».

Πηγή: newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου