Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2023

Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΖΑΝΤΙΩΤΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΟΤΑΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΖΑΧΑΡΙΑ ΣΟΥΡΗ

Γεννήθηκα το 1984. Ειμαι απόφοιτη Γενικού Λυκείου και ακολούθησα όπου και αρίστευσα τις σπουδές μου στον κλάδο του τουρισμου, και την διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων και μετέπειτα συνέχισα μεταπτυχιακες σπουδές στο  New York College με εξειδίκευση στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, “Bachelor of tourism and hospitality management”.
Παράλληλα με τις σπουδές μου έχω παρακολουθήσει σεμινάρια εξειδικευμένα πάνω στον τομέα των ξενοδοχείακων επιχειρήσεων. Εργάζομαι στον κλάδο του τουρισμού από το 2004 έως και σήμερα όπου έχω πλέον την δική μου ξενοδοχειακή μονάδα, συνεχίζοντας το έργο της οικογένειάς μου, μια επένδυση που έγινε με αγάπη στον τόπο μας, την  επιτυχημένη επιχείρηση Prapas Apartments, στην Αγία Πελαγία.
Ο πατέρας μου έχει καταγωγή από τα Κύθηρα γνωστός ως Κωσταντινος Ζαντιώτης «Πράπας» του Θεόδωρου γνωστού στους παλαιότερους ως μαραγκού, διατηρεί μαζί με τον αδερφό μου Θεόδωρο την οικογενειακή επιχείρησή μας «Μαστορέματα Νικαίας». Η μητέρα μου, Αργυρώ Ζαντιώτη έχει καταγωγή από τον Πειραιά και είναι διακοσμητρια.
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, στις καλοκαιρινές διακοπές που ερχόμασταν στο νησί, η αγάπη μου και το ενδιαφέρον μου για τον τόπο με οδήγησαν να εγκατασταθώ μόνιμα στα Κύθηρα από το 2012. Από το 2018 έχω αποκτήσει με τον σύζυγό μου Ανδρέα Αργύρη 2 παιδιά. Ο σύζυγος μου, είναι ιδιοκτήτης του φημισμένου καταστήματος «Έπρεπε» στην Αγία Πελαγία.
Στην Αγία Πελαγία συμμετείχα ενεργά στον Εξωραϊστικό Πολιτιστικό Σύλλογο την περίοδο 2015 – 2018/ Επίσης είμαι ενεργό μέλος της Θεατρικής Ομάδας Κυθήρων. Με συγκινεί ιδιαίτερα ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια, την καθαριότητα και την προστασία του συνανθρώπου μου καθώς επίσης με ενδιαφέρει να ζούμε εγώ και οι συντοπίτες μου σε έναν τόπο αρμονίας και σεβασμού στο περιβάλλον.
Επειδή πιστεύω ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο, και πρέπει να αγωνιζόμαστε τόσο για τα πιστεύω μας, όσο και για τον τόπο μας, αποφάσισα να συμμετάσχω ενεργά στις Δημοτικές Εκλογές με τον συνδυασμό «Όλοι μαζί» και επικεφαλής τον αξιόλογο συμπατριώτη μας Ζαχαρία Σουρή.
Με την επαγγελματική εμπειρία που έχω αποκτήσει επιθυμώ να συμβάλω, σύμφωνα με το πρόγραμμά μας, σε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο βιώσιμης – τουριστικής ανάπτυξης του τόπου μας. Και βέβαια, να κάνουμε το Τσιρίγο τόπο ελκυστικό για να ζήσουν περισσότεροι νέοι άνθρωποι και οικογένειες σε αυτό.
Είμαι υποψήφια τοπική σύμβουλος για τον Ποταμό και την Αγία Πελαγία και ζητώ την εμπιστοσύνη σας στην προσπάθεια αυτή. Θέλω και την βοήθειά σας και την κριτική σας για να καταφέρουμε όσα περισσότερα οραματιζόμαστε όλοι μαζί.

Πηγή: oloi-mazi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου