Άγνωστοι
εποφθαλμιούν την αεροπορική γραμμή
Κυθήρων!
Έξη αεροπορικές εταιρείες κατέθεσαν προσφορές στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για τις 25 τακτικές άγονες γραμμές. Από αυτές, ενδιαφέρον για τα Κύθηρα εξέφρασαν τρεις: η γνωστή μας Οlympic Air (Ολυμπιακή), η Sky Express και η Μινωικές Αερογραμμές.
Η τρίτη αυτή εταιρεία είναι εντελώς άγνωστη στον χώρο των αερομεταφορών, ούτε και υπάρχουν πουθενά αναρτημένα στοιχεία σχετικά με την ιδιοκτησία της, την εμπειρία της κ.λπ. Σύμφωνα με πληροφορίες οι οποίες φαίνεται να πρωτοκυκλοφόρησαν από την ιστοσελίδα Ζούγκλα (www.zougla.gr), πρόκειται για εταιρεία-φάντασμα που ιδρύθηκε την επόμενη της Πρωτοχρονιάς! Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης, η οποία εν συνεχεία αναδημοσιεύθηκε από πολλούς άλλους ιστότοπους:
«Μεταξύ των εταιριών που υπέβαλαν προσφορές για τις άγονες αεροπορικές γραμμές (δηλαδή αυτές που επιδοτούνται από το δημόσιο και την Ευρωπαϊκή Ένωση) εμφανίστηκαν και οι Μινωικές Αερογραμμές. Μάταια οι ασχολούμενοι με τις αεροπορικές συγκοινωνίες και μεταφορές επιχείρησαν να ψάξουν την ιστορία και το παρελθόν της.
Η εταιρία αυτή που διεκδικεί 11 από τα άγονα δρομολόγια, ιδρύθηκε μόλις την περασμένη Δευτέρα! Δηλαδή μία ημέρα πριν υποβάλει την προσφορά της! Και βέβαια, δεν διαθέτει ιστοσελίδα ή κάποια άλλη πηγή πληροφοριακού υλικού, για να μάθει κανείς ποιος διεκδικεί την μεταφορά του επιβατικού κοινού. Κατά τις μέχρι τώρα πληροφορίες, όμως, οι Μινωικές Αερογραμμές εμφανίζουν στην προσφορά τους έναν «στόλο» τριών αεροσκαφών τύπου Fokker, μέσης ηλικίας 25 ετών, με τα οποία προτείνουν να καλύψουν τα δρομολόγια που διεκδικούν. Τι κι αν η Fokker έχει κλείσει εδώ και 10 χρόνια τη γραμμή παραγωγής της…».
Πρόσθετες πληροφορίες από άλλη πυγή εικάζουν ότι η εταιρεία «θα έχει έδρα στο Ηράκλειο της Κρήτης και δημιουργός της είναι Έλληνας εφοπλιστής που τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται έντονα στον τουρισμό. Μάλιστα εξαγόρασε δυο γνωστές αλυσίδες τουριστικών γραφείων. Την εταιρεία θα διευθύνει άτομο που είχε στήσει και παλαιότερα αεροπορική εταιρεία στην Κρήτη που στην συνέχεια πούλησε». Σημειωτέον ότι τα τελικά συμβόλαια θα είναι τετραετή, από την 1η Απριλίου 2012 έως και την 31 Μαρτίου 2016.
Οι προσφορές θα αξιολογηθούν σε δύο με τρεις μήνες. Στο διάστημα αυτό, οι αρμόδιοι Κυθηραϊκοί φορείς (και πρώτη η δημοτική αρχή) οφείλουν να πληροφορηθούν καλά σχετικά με τις Μινωικές Αερογραμμές και, εφόσον χρειασθεί, να υποβάλλουν έγκαιρα στην ΥΠΑ τις ενστάσεις τους. Διότι αν αληθεύει η πληροφορία ότι σκοπεύουν να εξυπηρετήσουν 11 προορισμούς με τρία μουσειακά αεροσκάφη τύπου Fokker, το θέμα είναι σοβαρότατο. Ας μην ξεχνάμε την τραγελαφική εκείνη και ακόμα πολύ πρόσφατη περίοδο κατά την οποία τις αεροπορικές συγκοινωνίες των Κυθήρων εξασφάλιζαν βουλγαρικά αεροσκάφη ερασιτεχνικής εταιρείας, τα οποία δύο τουλάχιστον φορές έθεσαν σε πραγματικό κίνδυνο τη ζωή των επιβατών τους.
Έξη αεροπορικές εταιρείες κατέθεσαν προσφορές στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για τις 25 τακτικές άγονες γραμμές. Από αυτές, ενδιαφέρον για τα Κύθηρα εξέφρασαν τρεις: η γνωστή μας Οlympic Air (Ολυμπιακή), η Sky Express και η Μινωικές Αερογραμμές.
Η τρίτη αυτή εταιρεία είναι εντελώς άγνωστη στον χώρο των αερομεταφορών, ούτε και υπάρχουν πουθενά αναρτημένα στοιχεία σχετικά με την ιδιοκτησία της, την εμπειρία της κ.λπ. Σύμφωνα με πληροφορίες οι οποίες φαίνεται να πρωτοκυκλοφόρησαν από την ιστοσελίδα Ζούγκλα (www.zougla.gr), πρόκειται για εταιρεία-φάντασμα που ιδρύθηκε την επόμενη της Πρωτοχρονιάς! Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης, η οποία εν συνεχεία αναδημοσιεύθηκε από πολλούς άλλους ιστότοπους:
«Μεταξύ των εταιριών που υπέβαλαν προσφορές για τις άγονες αεροπορικές γραμμές (δηλαδή αυτές που επιδοτούνται από το δημόσιο και την Ευρωπαϊκή Ένωση) εμφανίστηκαν και οι Μινωικές Αερογραμμές. Μάταια οι ασχολούμενοι με τις αεροπορικές συγκοινωνίες και μεταφορές επιχείρησαν να ψάξουν την ιστορία και το παρελθόν της.
Η εταιρία αυτή που διεκδικεί 11 από τα άγονα δρομολόγια, ιδρύθηκε μόλις την περασμένη Δευτέρα! Δηλαδή μία ημέρα πριν υποβάλει την προσφορά της! Και βέβαια, δεν διαθέτει ιστοσελίδα ή κάποια άλλη πηγή πληροφοριακού υλικού, για να μάθει κανείς ποιος διεκδικεί την μεταφορά του επιβατικού κοινού. Κατά τις μέχρι τώρα πληροφορίες, όμως, οι Μινωικές Αερογραμμές εμφανίζουν στην προσφορά τους έναν «στόλο» τριών αεροσκαφών τύπου Fokker, μέσης ηλικίας 25 ετών, με τα οποία προτείνουν να καλύψουν τα δρομολόγια που διεκδικούν. Τι κι αν η Fokker έχει κλείσει εδώ και 10 χρόνια τη γραμμή παραγωγής της…».
Πρόσθετες πληροφορίες από άλλη πυγή εικάζουν ότι η εταιρεία «θα έχει έδρα στο Ηράκλειο της Κρήτης και δημιουργός της είναι Έλληνας εφοπλιστής που τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται έντονα στον τουρισμό. Μάλιστα εξαγόρασε δυο γνωστές αλυσίδες τουριστικών γραφείων. Την εταιρεία θα διευθύνει άτομο που είχε στήσει και παλαιότερα αεροπορική εταιρεία στην Κρήτη που στην συνέχεια πούλησε». Σημειωτέον ότι τα τελικά συμβόλαια θα είναι τετραετή, από την 1η Απριλίου 2012 έως και την 31 Μαρτίου 2016.
Οι προσφορές θα αξιολογηθούν σε δύο με τρεις μήνες. Στο διάστημα αυτό, οι αρμόδιοι Κυθηραϊκοί φορείς (και πρώτη η δημοτική αρχή) οφείλουν να πληροφορηθούν καλά σχετικά με τις Μινωικές Αερογραμμές και, εφόσον χρειασθεί, να υποβάλλουν έγκαιρα στην ΥΠΑ τις ενστάσεις τους. Διότι αν αληθεύει η πληροφορία ότι σκοπεύουν να εξυπηρετήσουν 11 προορισμούς με τρία μουσειακά αεροσκάφη τύπου Fokker, το θέμα είναι σοβαρότατο. Ας μην ξεχνάμε την τραγελαφική εκείνη και ακόμα πολύ πρόσφατη περίοδο κατά την οποία τις αεροπορικές συγκοινωνίες των Κυθήρων εξασφάλιζαν βουλγαρικά αεροσκάφη ερασιτεχνικής εταιρείας, τα οποία δύο τουλάχιστον φορές έθεσαν σε πραγματικό κίνδυνο τη ζωή των επιβατών τους.
Κυθηραϊκή
Πρωτοβουλία
Δελτίο Τύπου, 7/1/2012
Δελτίο Τύπου, 7/1/2012
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου