Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑΘΑΤΟΣ - ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ

Το Γραφείο Τύπου & Ενημέρωσης του Δήμου Κυθήρων σε δελτίο της 14ης Αυγούστου, με το οποίο η δημοτική αρχή προσπαθεί να μαζέψει τα ασυμμάζευτα σχετικά με τη παράνομη διάνοιξη δρόμου στη Φελωτή, υποπίπτει για άλλη μια φορά στον πειρασμό να προσωποποιήσει και έτσι να υποβαθμίσει δήθεν τις καταγγελίες της Κυθηραϊκής Πρωτοβουλίας.
 
Αφού μου έκανε την τιμή να αναφερθεί προσωπικά στο όνομά μου, ενημερώνω με τη σειρά μου το Γραφείο Τύπου πως εφόσον δεν φέρουν υπογραφή, οι ανακοινώσεις της Κυθηραϊκής Πρωτοβουλίας έχουν συλλογικό χαρακτήρα. Όσο για τη διασκεδαστικά υστερική άποψη ότι «προσπαθώ να εξοντώσω τους πολιτικούς μου αντιπάλους», πληροφορώ την αξιότιμη δημοτική αρχή ότι δεν έχω πολιτικούς αντιπάλους: μοναδική μου φιλοδοξία είναι να συνδράμω στην κάθαρση των πολιτικών δομών του νησιού μας, κάθαρση που αντικατοπτρίζει την απαραίτητη ευρύτερη κάθαρση που τόσο χρειάζεται ολόκληρη η χώρα μετά από δεκαετίες κακοδιαχείρησης και διαφθοράς. 
 
Στο ισχνό πολιτικό περιεχόμενο του δελτίου της δημοτικής αρχής, θα δωθεί σύντομα απάντηση από την Κυθηραϊκή Πρωτοβουλία.


Γιάννης Σταθάτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου