Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ ΆΡΗΣ ΤΣΑΡΑΒΟΠΟΥΛΟΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΤΗΣ ΕΦΕΔΡΕΙΑΣ

Σας κοινοποιώ την απάντησή μου στην επιστολή της Γενικής Γραμματείας Πολιτισμού με την οποία το Υπουργείο αρνείται να δεχθεί την προσφορά να εργαστώ στα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα, όπου εργαζόμουν μια εικοσαετία, με τις αποδοχές του «έφεδρου» αρχαιολόγου, αποδοχές που μου καταβάλλονται κανονικά από τον Νοέμβριο του 2011, χωρίς να μου επιτρέπεται ούτε καν να πλησιάσω τις αρχαιότητες που εγώ έχω αποκαλύψει και μεταφέρει στο Μουσείο. Επιπλέον, στην προσφορά μου διευκρίνιζα ότι δεν απαιτώ ούτε αποζημιώσεις «οδοιπορικών», ούτε αποζημιώσεις «εκτός έδρας» δεδομένου ότι διαθέτω στο νησί και χώρο διαμονής και μέσον μετακίνησης. Ήδη, πολύ πριν υποχρεωθώ σε «εφεδρεία» (που την αποκαλούν με τον νεολογισμό: «προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα»!) από όταν παρουσιάστηκαν τα συμπτώματα της κρίσης, από την άνοιξη του 2010, κατανοώντας το μεγάλο πρόβλημα της χώρας, και επειδή είχα τη δυνατότητα, δεν διεκδίκησα ούτε οδοιπορικά ούτε εκτός έδρας, ενώ η παρουσία μου στο νησί ήταν σχεδόν καθημερινή και η προβολή των αρχαιοτήτων των νησιών στο τοπικό και ευρύτερο κοινό ήταν συνεχής, προβάλλοντας διαρκώς το έργο της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας. 

Στα συνημμένα μπορεί να βρείτε κάποιες από τις αιτίες της κατάστασης στην οποία βρίσκεται σήμερα η χώρα μας!

Σας ευχαριστώ για την προσοχή

Άρης Τσαραβόπουλος
αρχαιολόγος "εν εφεδρεία"!




Πηγή: Άρης Τσαραβόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου