Τετάρτη 17 Απριλίου 2019

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΥΘΗΡΩΝ Δ. ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ ΣΤΟ STUDIO ΤΟΥ TSIRIGO FM 105,6 17/4

Με λύπη και θυμό αναγκάζομαι να δημοσιεύσω ένα περιστατικό που έλαβε χώρα ανάμεσα σε εμένα και τον υποψήφιο δήμαρχο Κυθήρων κ. Δημήτρη Παναγόπουλο, το απόγευμα της Τετάρτης 17/4 στο studio του TSIRIGO FM 105,6.
Πριν από λίγες ημέρες είχα καλέσει τον κ. Παναγόπουλο στο τηλέφωνο και του ζήτησα να έρθει στο σταθμό για συνέντευξη, όπως έπραξα και με τους άλλους δύο υποψηφίους δημάρχους. Εκείνος μου ζήτησε πριν τη συνέντευξη να κάνουμε μια συνάντηση, στην οποία ήθελε κι επέμεινε σε αυτό, να είμαστε μόνο οι δυό μας.
Η συνάντηση αυτή κανονίστηκε για σήμερα  Τετάρτη 17/4, το απόγευμα στις 6, στο σταθμό μου. Εκεί όντως ερχόμενος ο κ.Παναγόπολος όταν του είπα για τη συνέντευξη, μου ζήτησε να του δώσω από πριν τις ερωτήσεις για να προετοιμαστεί όπως μου είπε. Εγώ του αρνήθηκα κατηγορηματικά, καθώς ποτέ δεν έχω δώσει ερωτήσεις απο πριν σε κάποιο υποψήφιο κι ούτε πρόκειται να το κάνω.
Ο κ. Παναγόπουλος αντέδρασε στην άρνησή μου αυτή και μου ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να έρθει να μου δώσει συνέντευξη στο σταθμό, αν πρώτα δεν του 'χω δώσει τις ερωτήσεις. Και μάλιστα μου είπε πως δεν είναι ''χθεσινός'' και πως αυτά γνωρίζει πολύ καλά οτι συμβαίνουν... Από τα λεγόμενά του αυτά καταλαβα ότι σε άλλα Μέσα που έχει δώσει συνεντεύξεις, μάλλον εκείνοι δεν του χάλασαν το χατήρι και του έδωσαν από πριν τις ερωτήσεις...
Επειδή ωστόσο βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο και δεν θέλω να υπάρχει καμία σκιά, τον ενημέρωσα πως εγώ σαν δημοσιογράφος και νόμιμος εκπρόσωπος ενός τοπικού ΜΜΕ, είμαι υποχρεωμένος να ενημερώσω τους πολίτες για ποιο λόγο ένας υποψήφιος δήμαρχος, αρνείται να δώσει συνέντευξη, στο ραδιοφωνικό σταθμό μου. Τότε πραγματικά ο κ. Παναγόπουλος έκανε κάτι το οποίο δεν έχει ξανακάνει ποτέ κανεις άλλος, τα 9 χρόνια που έχω το σταθμό. Γύρισε κυνικά και μου είπε πως είμαστε οι δύο μας (εννοώντας οτι δεν υπάρχουν μάρτυρες στη συνομιλία μας αυτή και τότε κατάλαβα γιατί επέμενε στο τηλέφωνο να βρεθούμε μόνοι μας) και οτι με συμβουλεύει να μην δημοσιεύσω αυτό το περιστατικό, γιατί όπως μου είπε χαρακτηριστικά, εκείνος θα είναι στο Δήμο Κυθήρων την επόμενη ημέρα.
Ξεπερνώντας το αρχικό σοκ των λεγομένων του και της ξεκάθαρης απειλής του, τον ενημέρωσα οτι θα καλέσω την αστυνομία κι εκείνος έφυγε απ' το σταθμό.
Το κ. Παναγόπουλο δεν τον γνώριζα από πρίν κι αυτή ήταν η πρώτη φορά που τον συνάντησα.
Λυπάμαι πολύ που ένας υποψήφιος δήμαρχος, χρησιμοποιεί τέτοιες πρακτικές και νομίζει πως μπορεί με αυτό τον τρόπο να κερδίσει κάτι. Εγώ δεν θα κάνω κάποιο σχόλιο πάνω σε αυτό, αλλά θα αφήσω τον καθένα από εσάς να βγάλει τα συμπεράσματά του...
Εγώ ωστόσο θέλω να ξεκαθαρίσω και σε αυτόν όπως και σε όλους τους υποψηφίους πως ούτε φοβάμαι, ούτε εκβιάζομαι ούτε απειλούμαι. 
Ο σταθμός μου δεν είχε, δεν έχει και δεν θα έχει όσο είναι στην ιδιοκτησία μου, καμία οικονομική εξάρτηση από το Δήμο Κυθήρων και από τον οποιονδήποτε θέλει να τον χειραγωγήσει.
Ο κ. Παναγόπουλος όπως και όλοι οι υποψήφιοι είναι ευπρόσδεκτοι στον TSIRIGO FM να παρουσιάζουν τις θέσεις τους και το πρόγραμμά τους, σεβόμενοι όμως τους κανόνες δεοντολογίας και ισονομίας. Κι αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο για μένα.

Παναγιώτης Μπαχτής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου