Δευτέρα 31 Αυγούστου 2020

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΝΤΟΛΕΩΝ - ΑΠΟ ΑΝΕΙΔΙΚΕΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΥΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Σε συνέχεια της χθεσινής μου δημοσίευσης αλλά και απάντησης του Δημάρχου θα ήθελα να αναφέρω τα εξής:
Ο κύριος Χαρχαλακης συνεχίζοντας το παραλήρημα του όντας σε κρίση πανικού κάνει επίθεση και για την επαγγελματική μου ιδιότητα (επιφυλάσσομαι για τα νομικά μου δικαιώματα). Θα του συνιστούσα λοιπόν να ρωτήσει τους συμπολίτες μου και τους συνεργάτες μου για το ποια είναι η προσφορά και η δράση εμού και της επιχείρησης μου 15 χρόνια και ταυτόχρονα να κοιταχτεί καλύτερα στον καθρέφτη. Από ανειδίκευτους και ανεπάγγελτους δεν δέχομαι συμβουλές.
Αντιλαμβάνομαι την δύσκολη θέση που έχει βρεθεί ο δήμαρχος αλλά να του θυμίσω επειδή φαίνεται ότι προσβλήθηκε, ο ίδιος κατα αρχάς έκανε λόγο με δημόσια τοποθέτηση του για " Άσφαιρα Βλήματα ".
Όσα αν αφορά τα περί βεβήλωσης φαίνεται ο κατά αλλά "τυπικός" κύριος Χαρχαλακης πως δεν γνωρίζει ότι νομικά βεβήλωση εθνικού συμβόλου σε βράχο από γκράφιτι δεν υπάρχει, παρά μόνο εκατέρωθεν φθορά δημόσιας περιουσίας.
Οι επαγγελματίες εστίασης και τουρισμού περιμένουν ακόμα μια απάντηση, τοποθέτηση σας σε σχέση με την πρωτοκολλημένη αίτηση τους για το ποια είναι η μέριμνα σας για τα έκτακτα μέτρα που ισχύουν στο νησί από 17/8. Αυτά, αλλά και τα επόμενα που θα προκύψουν είναι τα σοβαρά θέματα για τα νησιά μας κύριε Χαρχαλακη και όχι οι προσωπικές σας φιλοδοξίες που όπως φαίνεται θα πάρουν παράταση επ αόριστον μετά τις τελευταίες εξελίξεις. Δυστυχώς η μεγαλύτερη απειλή της δημοκρατίας είστε εσείς με τα κλειστά δια περιφοράς συμβούλια, την άσκηση πολιτικής πίσω από μια οθόνη και την άρνηση να μπείτε σε ένα πραγματικό και δημιουργικό διάλογο.
Υ.Γ περίεργο που το κόμμα σας τόσο καιρό δεν έχει βγει να σας υποστηρίξει , γνωρίζουν κάτι στην Πειραιώς;

Πηγή: Δημήτρης Κοντολέων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου