Τρίτη 22 Απριλίου 2014

ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΘΗ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Ανέκαθεν η ιδιαίτερη πατρίδα μου τα Κύθηρα, με έκαναν να νιώθω ξεχωριστή. Είμαι κι εγώ απ’ τα παιδιά που έφυγαν με πολλά όνειρα και στόχους για ένα καλύτερο αύριο, με την αλαζονεία που χαρακτηρίζει τους νέους πως μπορώ να καταφέρω τα πάντα, αρκεί να βρίσκομαι αλλού. Όπου πήγα όμως και χρειάστηκε να δηλώσω την καταγωγή μου, σε όποιον είπα πως γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Κύθηρα, αντιμετώπισα εκτός από μια μικρή ζήλια, τον θαυμασμό και τον ενθουσιασμό τους.
Δεν μπόρεσα ποτέ να προσδιορίσω το μέγεθος της μαγείας αυτού του μέρους. Έχει μια φοβερή δύναμη αυτό το νησί. Ένιωσα περήφανη που είμαι «Τσιριγώτισσα» πολλές φορές στη ζωή μου. Γι’ αυτό και επέστρεψα αποφασισμένη πως μόνο εδώ, στα Κύθηρά μου μπορώ να ζήσω.
Πέρασαν αρκετά ήδη χρόνια από εκείνη την υπέροχη ημέρα της επιστροφής μου. Όλο αυτό το διάστημα συμμετέχοντας στην καθημερινότητα του απλού δημότη, της υπαλλήλου του Δήμου, του εθελοντή, έχοντας πλάι μου την όμορφη οικογένειά μου, παρατηρώ και προβληματίζομαι. Βλέπω το νησί μου, πως από μόνο του κρατάει τα ινία, χωρίς όμως ιδιαίτερη βοήθεια από τους ανθρώπους του. Αναρωτιέμαι αν τελικά και το δικό μου το παιδί θα είναι στο μέλλον ένας νέος που θα αναγκαστεί να φύγει, γιατί εδώ δεν έχει καμία προοπτική.
Είναι πολλοί οι νέοι μας που είτε φεύγουν, είτε δεν μπορούν να επιστρέψουν, αφού δεν έχουμε τίποτα να τους προσφέρουμε.
Βλέπω τους συμπολίτες μου, προβληματισμένους να κουνάνε το κεφάλι τους απογοητευμένοι, γιατί όπως λένε δεν γίνεται τίποτα να πάμε ένα βήμα μπροστά.
Αντικρίζω και βιώνω καθημερινά την αγωνία των επαγγελματιών μας για το μέλλον των επιχειρήσεών τους. Ναι είναι δύσκολα χρόνια για τη Χώρα. Ναι διανύουμε περίοδο οικονομικής κρίσης και δυσχέρειας. Όμως βρισκόμαστε σε ένα επίγειο παράδεισο. Σε ένα ευλογημένο μέρος. Δεν πρέπει να το εγκαταλείπουμε, αλλά να επενδύσουμε στα αγαθά του, να εμπλουτίσουμε τους πόρους, να φέρουμε τα παιδιά μας πίσω, να τους προσφέρουμε τα Κύθηρα που τους αξίζουν.
Έχουμε στο πλάι μας τα πανέμορφα Αντικύθηρα. Τους ακρίτες μας. Τους ήρωες αυτούς που με τη δύναμη της ψυχής τους επιβιώνουν με αξιοπρέπεια σε ένα νησί που όλοι  τους έχουν αφήσει στο έλεος του Θεού!  Έχουν κι αυτοί παιδιά που τα αποχωρίζονται και αναγκάζονται, με όλες τις αντιξοότητες να αφήσουν τα σπίτια τους και να εγκατασταθούν είτε στην Κρήτη, είτε στον Πειραιά ή όπου γης γι’ αυτό το καλύτερο αύριο.
Γιατί;
Πολλά ερωτηματικά, πολλές απορίες, πολλή αγανάκτηση παράλληλα με μεγάλο όραμα, με την ελπίδα πως όλα μπορούν να φτιάξουν, είναι οι λόγοι που αποφάσισα να λάβω μέρος στην ομάδα του Δημήτρη του Λουράντου και να ασχοληθώ με τα κοινά.
Μεγάλη η τιμή που μου έκανε και μου ζήτησε να τον υποστηρίξω και να μοιραστώ τα όνειρά του για το μέλλον της τοπικής αυτοδιοίκησης. Το μέλλον των Κυθήρων.
Μεγάλη και η ευθύνη που αναλαμβάνουμε. Όμως κοιτάζοντας και τους συνυποψήφιους μου, νιώθω δυνατή για το εγχείρημα αυτό. Είμαι ευτυχής που συνεργάζομαι με αυτούς τους ανθρώπους, γιατί στο βλέμμα τους υπάρχει η λάμψη και η ανιδιοτέλεια που πάντα ζητούσα να δω στους ανθρώπους που ζητάνε την εμπιστοσύνη μας τόσα χρόνια.
Επιτέλους υπάρχει ελπίδα.
Είμαστε εδώ για να συνεργαστούμε με όλους σας για το καλύτερο αύριο. Είμαστε εδώ με όρεξη για δουλεία για τα νησιά της καρδιάς μας.

ΚΥΘΗΡΑ-ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ 
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ. 
Ελένη Ν. Στάθη Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου