Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΤΟΡΑΚΗ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Φίλες κ φίλοι συμπατριωτες

Όπως δεκάδες άλλοι υποψήφιοι, έτσι και εγώ, αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά γιατι πίστεψα στο όραμα του Δημήτριου Λουράντου και των ανθρώπων που απαρτιζουν το συνδυασμό ΚΥΘΗΡΑ -ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ “ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΙΜΑ ΕΝΟΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ”.

Πίστεψα γιατί μου απέδειξε εμπράκτως οτι υπάχει πρόγραμμα και μια μελέτη που δεν φανταζόμουν ποτε οτι μπορούσε κάποιος να ειχε κάνει για τον τοπο μου και να του εδινε τοσες δυνατότητες εξέλιξης.

Οπως οι περισσότεροι γνωρίζετε μεγάλωσα εδώ, στο πανέμορφο νησί μας! Στα πανέμορφα Κύθηρα!Αγαπάω τον τόπο που μεγάλωσα και θέλω να τον δω να προχωράει και ναεξελίσσεται .Η απόφαση μου να είμαι υποψήφια στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές στηρίζεται εκτος του προανεφερθέντα για έναν ακόμα λογο στην πίστη μου στους νέους ανθρώπους και η πίστη μου στην εννοια της ομαδικής και συλλογικής προσπάθειας που απο την πρωτη στιγμη καταλαβα οτι βρισκομαι σε μια ομάδα ανθρώπων και οχι μέλλος ενος πολιτικού κόμματος. Καθόσον είμαι ισως η νεότερη που θέτει υποψηφιότητα, θέλω να τονίσω τι σημασία της ενασχόλησης των νέων με τα κοινά.

Η γενιά μου διακρίνεται για τις νέες ιδέες και για την ζωντάνια της, εφόδια ικανά και απαραίτητα για μια αλλαγή. Μπορεί να είναι άπειρη, τόσο στη ζωή όσο και στην πολιτική, αλλά μην ξεχνάτε πως η πολιτική είναι μια συλλογική προσπάθεια, που μπορεί να ξεπεράσει τις όποιες ατομικές αδυναμίες. Η 18η Μαΐου 2014 θα είναι μια ιστορική ημερομηνία. Θα είναι μια ημερομηνία κατά την οποία μια ομάδα ατόμων –υποψηφίων, θα επιδιώξει θα αναλάβει τις τύχες του τόπου μας.

Θα είμαι μαζί τους! Θα είμαι εκεί! 

ΚΥΘΗΡΑ-ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ 
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ.


Τοράκη Π.  Νικολέτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου