Δημοσιοποιούμε μέρος του φακέλου τον οποίο είχαμε υπαβάλει τότε στο Υπουργείο Μεταφορών, γιατί είχαμε πράγματι ενδιαφέρον για την επέκταση του διαδρόμου προσγείωσης στο Αεροδρόμιο των Κυθήρων.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕΛΕΤΩΝ-ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ν. ΣΥΡΜΑΛΗΣ
Α & ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ Δ.Ε.
ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ 108 ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΤΗΛ: 210-4138556
22/06/2010
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ν. ΣΥΡΜΑΛΗΣ
Α & ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ Δ.Ε.
ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ 108 ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΤΗΛ: 210-4138556
22/06/2010
ΘΕΜΑ: ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ
ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ _ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΚΥΘΗΡΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ
ΕΞΥΠΕΡΕΤΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ.
Ο υπάρχον διάδρομος έχει μήκος 1650 m, με ενεργό μήκος 1450m και 100m εκατέρωθεν (αρχή_ τέλος ) ωςτμήματα ασφάλειας. Το μήκος του διαδρόμου είναι ικανό ώστε να εξυπερετεί ελικοφόρα αεροσκάφη αλλά και αεριωθούμενα τα οποία φέρουν μειωμένο ωφέλιμο βάρος.
Η σημερινή κατασκευή είναι αμφικλινής ως προς τα άκρα (κλίση περίπου 0, 005%), με υψόμετρο κατασκευής 314 m περίπου από θάλασσα στο μέσο και στα άκρα (αρχή –τέλος) 318m περίπου από θάλασσα. Το άνυσμά του έχει αζιμούθιο + 28,96 grades ως προς τον γεωγραφικό Βορρά με κατεύθυνση Ν.Δ.® Β.Α.
Από την έρευνα προέκυψε ότι για την εξυπερέτηση μεγαλύτερων αεροσκαφών και μάλιστα αεριωθουμένων της πολιτικής αεροπορίας πλήρη ωφελίμου φορτίου και καυσίμων απαιτείται επέκταση του διαδρόμου κατά τουλάχιστο 200 mαμφίπλευρα, καθότι ο διάδρομος εκ κατασκευής του είναι υπερυψωμένος στα άκρα. Δηλαδή απαιτείται 1850 m ενεργός διάδρομος και 100m επέκταση στα άκρα για ασφάλεια ήτοι 2050m συνολική κατασκευή παλαιά και νέα.
Β: ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ
Ως φαίνεται στις εικόνες (1),(2) (οι οποίες είναι δορυφορικές λήψεις από τo Google Earth ) το Ν.Δ άκρο για να επεκταθεί είναι απαραίτητες απαλλοτριώσεις και πιθανή μετατόπιση της μοναδικής οδού πού ενώνει το Λιμάνι του Διακοφτιού (Κεντρικός Λιμένας) με τους οικισμούς του Νησιού.
Το Β.Α άκρο είναι εύκολο να επεκταθεί έως και 750 m σε μικτή κατασκευή όρυγμα επίχωση χωρίς απαλλοτριώσεις καθότι είναι περιουσία της Εγχωρίου Περιουσίας της Νήσου Κυθήρων και Αντικυθήρων.
Τα Απαιτούμενα Χωματουργικά για την κατασκευή είναι της τάξης των 101.000,0 m³ όπως φαίνονται στο πίνακα που καταθέτομαι παρακάτω και είναι εκβραχισμός για ποσοστό 90% , και μαζί με την απαραίτητη ισοπέδωση των γειτονικών εξάρσεων του Τοπογραφικού ανάγλυφου για την ασφαλή λειτουργία του διαδρόμου ανέρχονται σε 130.000,0 m³ . Η μεθοδολογία εκβραχισμού δύναται να είναι με ανατίναξη καθότι ο κύριος όγκος της αρχής των εκσκαφών ξεκινά σε απόσταση μεγαλύτερη των 200 m από το τέλος του υπάρχοντος διαδρόμου , οπότε δεν υφίστανται λόγοι προστασίας του διαδρόμου και μειώνεται σημαντικά το κόστος της εργασίας.
Ως φαίνεται στις εικόνες (1),(2) (οι οποίες είναι δορυφορικές λήψεις από τo Google Earth ) το Ν.Δ άκρο για να επεκταθεί είναι απαραίτητες απαλλοτριώσεις και πιθανή μετατόπιση της μοναδικής οδού πού ενώνει το Λιμάνι του Διακοφτιού (Κεντρικός Λιμένας) με τους οικισμούς του Νησιού.
Το Β.Α άκρο είναι εύκολο να επεκταθεί έως και 750 m σε μικτή κατασκευή όρυγμα επίχωση χωρίς απαλλοτριώσεις καθότι είναι περιουσία της Εγχωρίου Περιουσίας της Νήσου Κυθήρων και Αντικυθήρων.
Τα Απαιτούμενα Χωματουργικά για την κατασκευή είναι της τάξης των 101.000,0 m³ όπως φαίνονται στο πίνακα που καταθέτομαι παρακάτω και είναι εκβραχισμός για ποσοστό 90% , και μαζί με την απαραίτητη ισοπέδωση των γειτονικών εξάρσεων του Τοπογραφικού ανάγλυφου για την ασφαλή λειτουργία του διαδρόμου ανέρχονται σε 130.000,0 m³ . Η μεθοδολογία εκβραχισμού δύναται να είναι με ανατίναξη καθότι ο κύριος όγκος της αρχής των εκσκαφών ξεκινά σε απόσταση μεγαλύτερη των 200 m από το τέλος του υπάρχοντος διαδρόμου , οπότε δεν υφίστανται λόγοι προστασίας του διαδρόμου και μειώνεται σημαντικά το κόστος της εργασίας.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Αν είναι δυνατή η ασφαλής λειτουργία ( από άποψη αεροδυναμικής) σε όλες τις διευθύνσεις του ανέμου ενός διαδρόμου του οποίου τά δύο επικλινή άκρα δεν έχουν το ίδιο μήκος, τότε προτείνεται η μονόπλευρη επέκταση του προς Β.Α για μήκος τουλάχιστο 700 m ώστε να αποκτήσει την δυνατότητα να εξυπηρετεί μεγαλύτερα αεροσκάφη και μάλιστα αεριωθούμενα της πολιτικής αεροπορίας πλήρη ωφελίμου φορτίου και καυσίμων.
Αν είναι δυνατή η ασφαλής λειτουργία ( από άποψη αεροδυναμικής) σε όλες τις διευθύνσεις του ανέμου ενός διαδρόμου του οποίου τά δύο επικλινή άκρα δεν έχουν το ίδιο μήκος, τότε προτείνεται η μονόπλευρη επέκταση του προς Β.Α για μήκος τουλάχιστο 700 m ώστε να αποκτήσει την δυνατότητα να εξυπηρετεί μεγαλύτερα αεροσκάφη και μάλιστα αεριωθούμενα της πολιτικής αεροπορίας πλήρη ωφελίμου φορτίου και καυσίμων.
Πηγή: Νέα Πορεία Όραμα και Έργο (facebook)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου