Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΓΟΝΕΖΟΣ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΧΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΜΟΙΒΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΥ ΘΟΔΩΡΟΥ ΜΑΓΟΝΕΖΟΥ

Είναι τώρα 15 μέρες που εχει χαθει ο πατέρας μου Θεόδωρος Μαγονέζος. 
Στις μέρες που πέρασαν έχω υποχρέωση να ευχαριστήσω την Αστυνομία Κυθήρων το Πυροσβεστικό Σώμα των Κυθήρων τα παιδιά της ΕΜΑΚ που έλαβαν μέρος στις έρευνες για τον εντοπισμό. Επίσης τα παιδιά της Ομάδας Διάδωσης Κυθήρων. Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον Μητροπολίτη μας για το ενδιαφέρον του την συμπαράστασή του και την παρουσία του που και ο ίδιος έτρεξε μαζί μου στο βουνό αρκετές φορές. Επίσης ευχαριστώ  όλους τους συμπατριώτες μου φίλους και  συγγενείς δικούς μου και του πατέρα μου οι οποίοι συμπαραστάθηκαν και ακόμη συμπαραστέκονται σε αυτό που μου συνέβει. Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω όλους τους αλλοδαπούς Αλβανούς φίλους και συγγενείς εμένα και του πατέρα μου. 
Τον πρώην Δήμαρχο κ.Θεόδωρο Κουκούλη τον φίλο μου Μιχάλη Πρωτοψάλτη και τον αγαπητό  Πρόεδρο του Ποταμού Στέλιο Μεγαλοκονόμο για τις συμβουλές τους που μου έδωσαν και ακόμη μου δίνουν. 
Επειδή όλες αυτές οι προσπάθειες για εμένα είναι πολύ ανθρώπινες εκ μέρους μου για ικανοποιηση της συνηδείσεώς μου απέναντί τους προσφέρω εγώ και η σύζυγός μου Ελένη και τα παιδιά μας Θεόδωρος και Γεώργος το ποσόν των 3000 ευρώ σε όποιον τυχών βρεί τον πατέρα μου  ιδιώτης ή Υπηρεσία.
Ο Γιος του Παναγιώτης Μαγονέζος τηλ 27360 33954 6974767197 6981510036

Σας ευχαριστώ 

Πηγή: Αντώνης Λαχανάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου