Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗΣ - ΌΤΑΝ Η ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΚΥΡΙΕΎΕΙ ΤΟΝ ΆΝΘΡΩΠΟ, Η ΕΥΑΙΣΘΗΣΊΑ ΧΑΝΕΤΑΙ (ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΤΡ. ΧΑΡΧΑΛΑΚΗ)

Ο κ. Χαρχαλάκης απάντησε στο Δελτίο Τύπου της παράταξης μας, υβρίζοντας εμένα προσωπικά.
Η ευαισθησία που έχει η παράταξή μας για την ομογένεια είναι δεδομένη και γνωστή σε όλους, από την περίοδο που ως Δημοτική Αρχή είχαμε την ευθύνη εκπροσώπησης των Κυθηρίων.

Δεν έχω λόγους προσωπικά, η ευαισθησία μου να υπολείπεται, αφού στην Αυστραλία ζουν με τις οικογένειες τους, οι τρείς από τις τέσσερεις αδελφές μου. Επιπλέον στην ίδια μακρινή χώρα έζησαν, πέντε αδέλφια της μητέρας μου και έξι αδέλφια του παππού μου. 
Την ιδιαιτερότητα αυτή δεν μπορεί ίσως να κατανοήσει ο κ. Χαρχαλάκης.
Η ανακοίνωσή μας στόχο είχε, στα πλαίσια άσκησης των καθηκόντων μας, την αλλαγή συμπεριφοράς του κ. Χαρχαλάκη προς τους ξενιτεμένους μας, ούτε τον υβρίσαμε ούτε τον συκοφαντήσαμε.
Ο κ. Χαρχαλάκης αντί αυτού ακολούθησε τον ολισθηρό δρόμο της λασπολογίας και της κατασυκοφάντησης.
Το μένος του κατά όσων θεωρεί πολιτικούς του αντιπάλους είναι απερίγραπτο.
Τον καλώ να κατονομάσει σε πιό κατάστημα συγκάλυψα τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες, με ποιό τρόπο αύξησα τις οφειλές προς τον Δήμο, ποιές είναι οι παράνομες αποφάσεις της επιτροπής, ποιά είναι τα διαρκεί εγκαίνια και οι φωτογραφίες ιδιωτικών έργων, ποιοί είναι οι "δικοί μου" που τους πλήρωσε πολύ ακριβά το νησί;

Τέλος του επισημαίνω ότι ο Δήμος δεν είχε καμία δικαστική περιπέτεια. 
Περιπέτεια είχαμε εμείς που υπηρετήσαμε τον τόπο μας τα προηγούμενα οκτώ χρόνια με ανιδιοτέλεια και αποτελεσματικότητα. Με υποδειγματική διαχείρηση ώστε εν μέσω κρίσης να υλοποιήσουμε έργα χρήσιμα και αναγκαία σε κάθε γωνιά του νησιού μας.
Με διαχείριση τέτοια που ενώ ολοκληρώσαμε πάνω από 200 έργα, του κληρονομήσαμε περίπου 3,5 εκατομύρια ευρώ στο ταμείο του Δήμου!
Για τις ποινικές διώξεις που αντιμετωπίζω, και φαίνεται ιδιαίτερα χαρούμενος γιαυτό, τον ενημερώνω ότι έχω ΑΘΩΩΘΕΙ σε όλες και για να μην έχει αγωνία, αν το επιθυμεί μπορώ να του στείλω καθαρογραμμένη την εκ 501 σελίδων, απόφαση το δικαστηρίου για να διαπιστώσει ότι ορθώς πράτταμε εμείς, ορθώς ερμηνεύαμε τους νόμους.
Οι κατηγορίες έχουν καταπέσει όλες.
Η ντροπή ανοίκει στους κατηγόρους μας, η σκευωρία κατέρρευσε, να μην ξεχνάει ότι γελάει καλύτερα, αυτός που γελάει τελευταίος.


Πηγή: Μιχάλης Πρωτοψάλτης (facebook)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου