Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019

ΈΝΩΣΗ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΙΩΝ ''Ο ΆΓΙΟΣ ΜΥΡΩΝ'' - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΛΑΥΡΑ, ΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑ ΣΠΗΛΑΙΟ 20/10

Την Κυριακή 20 Οκτωβρίου η Ένωση πραγματοποίησε εκδρομή με επιτυχία, σε συνεργασία με το τουριστικό γραφείο Δωδώνη Travel.
Αφού κάναμε μια σύντομη στάση για καφέ στην Κόρινθο συνεχίσαμε την διαδρομή μας μέσω της Εθνικής οδού Κορίνθου - Πατρών κσι φτάσαμε στην Αγία Λαύρα την ιστορική μονή και τον τόπο έναρξης της Ελληνικής επανάστασης. Εκεί θαυμάσαμε το λάβαρο της ορκωμοσίας των αγωνιστών του 1821 και τα όπλα των αγωνιστών όπως και παλαιά κειμήλια. Στην συνέχεια αναχωρήσαμε για την πόλη των Καλαβρύτων όπου βρίσκεται σε κοντινή απόσταση. Εκεί επισκεφτήκαμε τον Τόπο Θυσίας - το μνημείο του Ολοκαυτώματος των Καλαβρύτων από τους Ναζί το 1943. Στην πόλη των Καλαβρύτων θαυμάσαμε το Μουσείο στο παλιό δημοτικό σχολείο αλλά και το σταθμό του τρένου όπου προσεγγίζει και ο οδοντωτός που διασχίζει το φαράγγι του Βουραικού. Επίσης απολαύσαμε την βόλτα μας στον πεζόδρομο με τα γραφικά μαγαζάκια με τα παραδοσιακά προϊόντα και φάγαμε στις πολύ όμορφες ταβέρνες. Ακολούθως επισκεφτήκαμε το Μέγα Σπήλαιο χτισμένο σε ένα εντυπωσιακό τοπίο στην είσοδο μιας φυσικής σπηλιάς και θαυμάσαμε χειρόγραφα Ευαγγέλια και άμφια.
Το απόγευμα αναχωρήσαμε για Πειραιά και επιστρέψαμε με πολύ καλή διάθεση όλοι μας.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά την κυρία Βάσση η οποία και μας συνόδευσε και στην εκδρομή μας για την άψογη οργάνωση, τον οδηγό και φυσικά τα μέλη και τους φίλους της Ένωσης για την συμμετοχή τους.