Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ''ΠΡΩΤΑ Ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ'' ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑTΙΚΟ ΣΤO STUDIO ΤΟΥ TSIRIGO FM 105,6

Με μεγάλη έκπληξη διάβασα πριν από λίγο την ανάρτηση του κ. Μπαχτή στην ιστοσελίδα του Tsirigo FM που αναφερόταν σε μια φανταστικού περιεχομένου συνομιλία μου μαζί του για μια δήθεν στημένη συνέντευξή μου που επρόκειτο να δώσω στο σταθμό του.
Πέρα από την συνάντησή μου που σκοπό είχε την εξασφάλιση της αντικειμενικότητας του σταθμού απέναντί μου (μιας και φήμες θέλουν τον συγκεκριμένο σταθμό να υποστηρίζει την σημερινή Δημοτική Αρχή), διαψεύδω κατηγορηματικά το περιεχόμενο της ανακοίνωσής του και όχι μόνο.
Zητώ να την αποσύρει, αλλά και να ζητήσει δημόσια συγνώμη για την προσπάθεια κατασυκοφάντησής μου.
Ο κ. Μπαχτής αν διαθέτει στοιχειώδη αντικειμενικότητα, οφείλει να απαντήσει συγκεκριμένα στα παρακάτω ερωτήματα.
1.Μήπως ενεργεί έτσι κατ’εντολήν κάποιου και ποιού?
2.Μήπως μετά την χθεσινή μου συνέντευξη σε άλλο ραδιοφωνικό σταθμό κάποιοι πανικοβλήθηκαν?
3.Μήπως ο κ. Μπαχτής λειτουργεί, άθελά του ίσως, ως εκπρόσωπος τύπου κάποιου?Ο κ. Μπαχτής που επί 4 χρόνια ξέχασε να ασκήσει κριτική στην παρούσα Δημοτική Αρχή έδειξε απόψε πώς αντιλαμβάνεται το δημοσιογραφικό λειτούργημα.
Εμείς συνεχίζουμε ενωτικά και όχι διχαστικά τον αγώνα μας προς τις εκλογές έχοντας ως εχέγγυο την μέχρι τώρα πεντακάθαρη επαγγελματική, κοινωνική και ιδιωτική μου πορεία.
Μοναδικός μου στόχος είναι να υπηρετήσω το συμφέρον των Κυθήρων και των Αντικυθήρων και είμαι βέβαιος ότι οι συμπατριώτες μας θα δώσουν την απάντησή τους στην κάλπη επιλέγοντας ενότητα και πρόοδο και όχι διχασμό και πισωγυρίσματα.

Πηγή: Πρώτα ο Άνθρωπος (facebook)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου