Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019

ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Φίλες, φίλοι, συντρόφισσες, σύντροφοι, Πειραιώτισσες και Πειραιώτες,
Θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη στήριξη, την εμπιστοσύνη, την αγάπη που μου δείξατε, τα χρόνια που βρέθηκα στο κοινοβούλιο.
Πορεύτηκα και προσπάθησα να σας εκπροσωπήσω τα τεσσεράμισι αυτά χρόνια, με πίστη στις αρχές μου και στις αρχές της αριστεράς και της δημοκρατίας. Τις αρχές αυτές, που υπερασπίστηκα όλα τα χρόνια της πολιτικής και κοινωνικής παρουσίας και δράσης μου στην πόλη του Πειραιά και τα νησιά μας.
Προτεραιότητά μου ήταν πάντα τα κοινωνικά, καθημερινά προβλήματα των συμπολιτών μου και η στήριξη των ευάλωτων ομάδων.
Έδωσα τον προεκλογικό αγώνα συλλογικά και συντροφικά με τους συνυποψήφιους και συνυποψήφιές μου και τους συντρόφους και τις συντρόφισσες, μέλη των οργανώσεων του Πειραιά και ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου όσες και όσους με τίμησαν με την ψήφο τους. Το πανελλαδικό ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία με κάνει να νιώθω δυνατή και αισιόδοξη για τις επιλογές στις προτεραιότητες που κάναμε και τις λύσεις που δώσαμε στα μεγάλα προβλήματα της κοινωνίας
Θα είμαι παρούσα, όπως ήμουν πάντα, σε όλους τους αγώνες που έρχονται για την ελπίδα και το μέλλον του λαού μας.

Ελένη Σταματάκη
πρώην Βουλευτρια Α Πειραιά και Νήσων - ΣΥΡΙΖΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου