Κύθηρα εκτός... και άλλοι 16 προορισμοί σε
σχέση με το 2016. Σε νέα
προκήρυξη διαγωνισμών για τις άγονες αεροπορικές γραμμές προχωρά το υπουργείο
Υποδομών και Μεταφορών, ορίζοντας τις μέγιστες τιμές του ναύλου ανάλογα με την
περίοδο εκτέλεσης του δρομολογίου καθώς και ελάχιστη συχνότητα εκτέλεσης
πτήσεων.
Πρόκειται για 12 άγονες γραμμές και η επιδότηση
προβλέπεται να φτάσει τα 24.608.000 ευρώ.
Για ποιό λόγο δεν ενημερώθηκε το Δημοτικό συμβούλιο για
να αντιδράσει στην αφαίρεση των Κυθήρων απο τον κατάλογο; Με ποιόν
διαβουλεύεται ο κ. Υπουργός Μεταφορών για τέτοιες αποφάσεις; Αντιλαμβάνεται η Δημοτική αρχή ότι ο
μοναδικός μηχανισμός κάποιας πίεσης για το πρόγραμμα δρομολογίων είναι η ένταξη
μας (ακόμη και με μηδενικό αντίτιμο) στις άγονες αεροπορικές γραμμές;
Οπως
φαίνεται η κατάσταση που αντιμετωπίζουμε
είναι παρόμοια με την απαράδεκτη καθυστέρηση στην ανακοίνωση ακτοπλοϊκών
δρομολογίων και δρομολογημένου πλοίου απο το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας,
όπου λόγω διεθνούς διαγωνισμού με
ατυχείς όρους στην προκήρυξη έχουμε χαθεί στην μετάφραση...
Και μετά
η δικαιολογία θα είναι, πρόκειται για διεθνείς διαγωνισμούς, τί να κάνουμε;
Ζητάμε άμεσο αίτημα της δημοτικής αρχής προς την ΥΠΑ για
το πρόγραμμα αεροπορικών δρομολογίων 2020 - 2021 και ολοκλήρωση της διαδικασίας απο το ΥΕΝ για την
γραμμή Πειραιά Κυθήρων.
Οι δημοτικοί σύμβουλοι
Γιώργος Διδυμιώτης
Δημήτρης Κοντολέων
Μάνος Τριφύλλης
Μάνος Τριφύλλης
Συνυπογράφω. Μάνος Τριφύλλης.
ΑπάντησηΔιαγραφή