Με
πρόσφατη ανοιχτή επιστολή του ο τέως Διευθύνων Σύμβουλος της ΛΑΝΕ κ. Μανώλης
Γαλανάκης, εκτοξεύει ύβρεις και ανυπόστατες κατηγορίες εναντίον της Δημοτικής
Αρχής.
Ο στόχος είναι προφανής : Να δικαιολογήσει την αποτυχημένη διαχείριση της ΛΑΝΕ επί των ημερών του, που εχει σαν συνέπεια το πλοίο να παραμένει "δεμένο", χωρίς να μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις τις οποίες απαιτει η σύμβαση που ο ίδιος είχε υπογράψει.
Η πραγματικότητα όμως, η οποία αποδεικνύεται με έγγραφα, είναι ότι πάντοτε στα αιτήματα τροποποίησης των δρομολογίων της ΛΑΝΕ για κάλυψη συγκοινωνιακών αναγκών, ο Δήμος είχε σύμφωνη γνώμη.
Οι μοναδικές περιπτώσεις στις οποίες ο Δήμος δεν συμφώνησε ήταν οι εξής δυο :
1. Στη δρομολόγηση του πλοίου στην επιδοτούμενη γραμμή Νεάπολη - Αντικύθηρα, καθώς στη γραμμή αυτή είχαμε ζητήσει να επιδοτηθεί τοπικό πλοίο για να υπάρχει εναλλακτική λύση στα Αντικύθηρα.
Φανταζόμαστε όλοι τι θα γινόταν αν είχε η ΛΑΝΕ και αυτή την γραμμή, τώρα που σταμάτησε το πλοιο. Τα Αντικύθηρα θα είχαν αποκλειστεί παντελώς. Με την απόφαση αυτή ήταν σύμφωνο το Δημοτικό Συμβούλιο καθώς και η συντριπτική πλειονότητα των συμπατριωτών μας, οι οποίοι ενυπόγραφα το δήλωσαν, αφού συγκεντρώθηκαν τότε για το σκοπό αυτό 3.000 υπογραφές. Προφανώς οι Κυθήριοι δεν ήθελαν να επαναληφθεί αυτό που έγινε το 2007, όταν το περιφερειακό πλοίο πήγε στην Νεάπολη, με συνέπεια να φύγει το τοπικό πλοίο και στη συνέχεια το ίδιο να πέσει στα βράχια!!!
2. Στην πραγματοποιηση ενός επιπλέον δρομολογίου την εβδομάδα από το Γύθειο την περίοδο της αιχμής. Δεν συμφωνήσαμε τότε διότι δεν προέκυπτε από πουθενά ότι υπήρχε ανάγκη για ένα επιπλέον δρομολόγιο και ούτε φαινόταν ότι θα υπήρχε οικονομικό ενδιαφέρον για το ίδιο το πλοίο. Με 11€ εισιτήριο, πόσοι επιβάτες θα ταξίδευαν σε κάθε δρομολόγιο για να καλύψει τα έξοδα του; Περισσότερο ως αφορμή ηρωικής εξόδου φαινόταν, παρά ως επιχειρηματική κίνηση.
Ο κ. Γαλανάκης μας καταγγέλλει επίσης για "συνεχή διάκριση" εις βάρος του περιφερειακού πλοίου, χωρίς όμως να τεκμηριώνει την καταγγελία του αυτή. Τι εννοεί άραγε ο αποπεμφθείς διευθύνων σύμβουλος ;
Ξεχνάει μήπως ότι το πλοίο ακύρωνε δρομολόγια λόγω επίσχεσης εργασίας από το απλήρωτο πλήρωμα, η ότι πολλές φορές είχε αδυναμία να προμηθευτεί καύσιμα; Άραγε τότε του έφταιγε η Δημοτική Αρχή; Οι Κυθήριοι όμως δεν ξεχνούμε την ταλαιπωρία που ειχαμε υποστει με την ακύρωση των δρομολογίων αυτών.
Ενθυμούμαστε όλοι φυσικά ότι τριπλασιάστηκε η επιδότηση που έπαιρνε η εταιρία προκειμένου να αγοράσει καινούργιο, σύγχρονο πλοίο σε εύγλωττο χρονικό διάστημα. Τελικά όχι μόνο καινούργιο πλοίο δεν δρομολόγησε αλλά ούτε με το παλιό δεν μπόρεσε να εκπληρώσει τις συμβατικές της υποχρεώσεις. Που πήγαν άραγε τόσα εκατομμύρια; Οι Κυθήριοι και οι Αντικυθήριοι αναρωτιούνται τι έγιναν.
Οι χαρακτηρισμοί περί "αφελών", που "υπονόμευσαν" και "ρήμαξαν", αρμόζουν στον ίδιο τον κ. Γαλανάκη, αφού τελικά αυτά πέτυχε, όχι μόνο για την εταιρεία την οποία διαχειριζόταν, αλλά και για τα νησιά μας!
Ο στόχος είναι προφανής : Να δικαιολογήσει την αποτυχημένη διαχείριση της ΛΑΝΕ επί των ημερών του, που εχει σαν συνέπεια το πλοίο να παραμένει "δεμένο", χωρίς να μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις τις οποίες απαιτει η σύμβαση που ο ίδιος είχε υπογράψει.
Η πραγματικότητα όμως, η οποία αποδεικνύεται με έγγραφα, είναι ότι πάντοτε στα αιτήματα τροποποίησης των δρομολογίων της ΛΑΝΕ για κάλυψη συγκοινωνιακών αναγκών, ο Δήμος είχε σύμφωνη γνώμη.
Οι μοναδικές περιπτώσεις στις οποίες ο Δήμος δεν συμφώνησε ήταν οι εξής δυο :
1. Στη δρομολόγηση του πλοίου στην επιδοτούμενη γραμμή Νεάπολη - Αντικύθηρα, καθώς στη γραμμή αυτή είχαμε ζητήσει να επιδοτηθεί τοπικό πλοίο για να υπάρχει εναλλακτική λύση στα Αντικύθηρα.
Φανταζόμαστε όλοι τι θα γινόταν αν είχε η ΛΑΝΕ και αυτή την γραμμή, τώρα που σταμάτησε το πλοιο. Τα Αντικύθηρα θα είχαν αποκλειστεί παντελώς. Με την απόφαση αυτή ήταν σύμφωνο το Δημοτικό Συμβούλιο καθώς και η συντριπτική πλειονότητα των συμπατριωτών μας, οι οποίοι ενυπόγραφα το δήλωσαν, αφού συγκεντρώθηκαν τότε για το σκοπό αυτό 3.000 υπογραφές. Προφανώς οι Κυθήριοι δεν ήθελαν να επαναληφθεί αυτό που έγινε το 2007, όταν το περιφερειακό πλοίο πήγε στην Νεάπολη, με συνέπεια να φύγει το τοπικό πλοίο και στη συνέχεια το ίδιο να πέσει στα βράχια!!!
2. Στην πραγματοποιηση ενός επιπλέον δρομολογίου την εβδομάδα από το Γύθειο την περίοδο της αιχμής. Δεν συμφωνήσαμε τότε διότι δεν προέκυπτε από πουθενά ότι υπήρχε ανάγκη για ένα επιπλέον δρομολόγιο και ούτε φαινόταν ότι θα υπήρχε οικονομικό ενδιαφέρον για το ίδιο το πλοίο. Με 11€ εισιτήριο, πόσοι επιβάτες θα ταξίδευαν σε κάθε δρομολόγιο για να καλύψει τα έξοδα του; Περισσότερο ως αφορμή ηρωικής εξόδου φαινόταν, παρά ως επιχειρηματική κίνηση.
Ο κ. Γαλανάκης μας καταγγέλλει επίσης για "συνεχή διάκριση" εις βάρος του περιφερειακού πλοίου, χωρίς όμως να τεκμηριώνει την καταγγελία του αυτή. Τι εννοεί άραγε ο αποπεμφθείς διευθύνων σύμβουλος ;
Ξεχνάει μήπως ότι το πλοίο ακύρωνε δρομολόγια λόγω επίσχεσης εργασίας από το απλήρωτο πλήρωμα, η ότι πολλές φορές είχε αδυναμία να προμηθευτεί καύσιμα; Άραγε τότε του έφταιγε η Δημοτική Αρχή; Οι Κυθήριοι όμως δεν ξεχνούμε την ταλαιπωρία που ειχαμε υποστει με την ακύρωση των δρομολογίων αυτών.
Ενθυμούμαστε όλοι φυσικά ότι τριπλασιάστηκε η επιδότηση που έπαιρνε η εταιρία προκειμένου να αγοράσει καινούργιο, σύγχρονο πλοίο σε εύγλωττο χρονικό διάστημα. Τελικά όχι μόνο καινούργιο πλοίο δεν δρομολόγησε αλλά ούτε με το παλιό δεν μπόρεσε να εκπληρώσει τις συμβατικές της υποχρεώσεις. Που πήγαν άραγε τόσα εκατομμύρια; Οι Κυθήριοι και οι Αντικυθήριοι αναρωτιούνται τι έγιναν.
Οι χαρακτηρισμοί περί "αφελών", που "υπονόμευσαν" και "ρήμαξαν", αρμόζουν στον ίδιο τον κ. Γαλανάκη, αφού τελικά αυτά πέτυχε, όχι μόνο για την εταιρεία την οποία διαχειριζόταν, αλλά και για τα νησιά μας!
Πηγή: kythira.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου