Σάββατο 2 Μαΐου 2020

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΑΝΤΙΩΤΗΣ ΠΡΑΠΑΣ - ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ

Κάθομαι και βλέπω την κόντρα που έχει ξεσπάσει ανάμεσα σε δήμαρχο και αντιπολίτευση για το ποιος και που θα είναι σε κύριες θέσεις στο θέμα του τουρισμού και μου έρχονται διάφορες σκέψεις.
α) για πείτε κύριοι άρχοντες του νησιού εμένα ποιος θα με βοηθήσει;
β) με νοιάζει εμένα αν θα είναι ο Α, ο Β, ο Γ, ο Δ κοκ στην τάδε θέση;
γ) σαν δήμος τι θα κάνετε για να τονώσετε το τουρισμό που φέτος θα πληγεί κατά 70% + σε όλους τους τομείς;
δ) εκτός τα μέτρα που θα λάβει η κυβέρνηση εσείς σαν δήμος τι έχετε να προτείνετε; Θέλω σαν δήμος να έχω την στήριξη σας σε όλους τους τομείς και όχι να μου βρείτε παραθυράκια και άδεια λόγια... δόξα το Θεό εγώ σαν επαγγελματίας σε ΔΕΗ, νερά, τηλέφωνα, τέλη κοιτάω να είμαι όσο ποιο συνεπής γίνεται το ίδιο θέλω και από τον δήμο... και για να ξεχωρίσω λίγο την θέση μου χωρίς κομματικές παρωπίδες εγώ δεν έχω κάτι να χωρίσω, είτε είσαι ο Χαρχαλάκης, είτε ο Κοντολέων, είτε ο Παναγόπουλος... συγγνώμη αν κούρασα αλλά δεν συνηθίζω να γράφω αν κάτΙ δεν με ενοχλεί.

Ζαντιώτης Θεόδωρος Πράπας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου