Κατά την προεκλογική περίοδο των δημοτικών εκλογών του
2019, η παράταξη «ΠΡΩΤΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ» προσπαθούσε να αποδείξει στο εκλογικό σώμα
των Κυθήρων ότι δεν είχε/έχει καμία σχέση με την δημοτική αρχή που διοίκησε το
Δήμο την περίοδο 2007-2014, δηλαδή με την παράταξη του κ. Κουκούλη και των
άμεσων συνεργατών του, χωρίς βέβαια να πείσει σχεδόν κανέναν. Σήμερα, με
το δελτίο τύπου που εξέδωσε για το δημοτικό Camping στο Καψάλι, προσπαθεί
με σθένος να υπερασπιστεί την τότε Δημοτική Αρχή, αποδεικνύοντας εκ νέου ότι
αποτελεί φυσικό και καθολικό διάδοχό της.
Η νέα Δημοτική Αρχή του κ. Χαρχαλάκη που ανέλαβε τη διοίκηση του Δήμου την 01/09/2014, ενημέρωσε λίγους μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων της με πολυσέλιδο κείμενο τον Κυθηραϊκό λαό για το τί ακριβώς παρέλαβε από τον προηγούμενο Δήμαρχο και την διοίκησή του, προκειμένου οι πολίτες να γνωρίζουν επακριβώς την πραγματική κατάσταση του Δήμου και των υπηρεσιών του. Μέσα στις «καυτές πατάτες» που παρέδωσε το 2014 η απερχόμενη τότε διοίκηση ήταν μεταξύ άλλων (ενδεικτικά): τα 10 παράνομα λιμάνια για τα οποία επί 8 χρόνια, με φίλα προσκείμενες Κυβερνήσεις, λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερο προσωπικό δεν είχε κατορθώσει να νομιμοποιήσει, ένα ημιτελές κατασκεύασμα από σκυρόδεμα στο δάσος Αγ. Ιωάννου Ποταμού που ξεκίνησε να κατασκευάζεται ως Θέατρο χωρίς ποτέ να ολοκληρωθεί και για το οποίο δεν κατόρθωσε να ολοκληρώσει ούτε καν τις μελέτες αποκατάστασης (που σήμερα έχουν δημοπρατηθεί), ανείσπρακτες και αβεβαίωτες οφειλές παρελθόντων οικονομικών ετών σχεδόν 1,5 εκατομμύριο, φορολογικές και λογιστικές εκκρεμότητες του Δήμου και των νομικών του προσώπων από το 2011 (ο Δήμος δεν είχε υποβάλει ποτέ δήλωση Ε9 κ.λπ.!) και ένα δημοτικό Camping επί εκτάσεως της Εγχωρίου Περιουσίας για την οποία το χρησιδάνειο είχε λήξει από το 2007 και λειτουργούσε με παράτυπο τρόπο, χωρίς ουσιαστικά να προσφέρει αξιοποιήσιμα έσοδα, αλλά με μοναδικό σκοπό να συντηρεί μια αναπτυξιακή «εταιρεία» χωρίς ρόλο, ουσία και πραγματικές αναπτυξιακές δυνατότητες. Αντίστοιχη χαοτική κατάσταση, θυμίζουμε, επικρατούσε και στις μισθώσεις των παραλιών οι οποίες, παράτυπα διεξάγονταν από το Δήμο και μάλιστα χωρίς το αναγκαίο ρυθμιστικό πλαίσιο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη διασφάλιση της δημοτικής περιουσίας, ζήτημα το οποίο επιλύσαμε το 2015 οριστικά αποδίδοντας την διαχείριση των ακτών στην Εγχώριο Περιουσία όπου και ανήκουν. Την Δημοτική Αρχή που παρέδωσε όλα τα παραπάνω πασχίζει σήμερα να υπερασπιστεί η μείζων μειοψηφία, χωρίς όμως να αντιλαμβάνεται ότι εκτίθεται. Ήδη, λοιπόν, από τους πρώτους μήνες της νέας διοίκησης (τέλη 2014-αρχές 2015) η τότε Δημοτική Αρχή είχε δηλώσει δημόσια ότι όλα αυτά τα σοβαρά ζητήματα, που επί χρόνια είχαν αφεθεί στον αυτόματο πιλότο, έχουν πλέον καταστεί εξαιρετικά δυσεπίλυτα όχι μόνο λόγω της πολυετούς παγιωμένης κατάστασής τους, αλλά κυρίως λόγω της αυστηροποίησης του θεσμικού πλαισίου σε όλα τα επίπεδα σε συνδυασμό με την μείωση του προσωπικού. Σήμερα για παράδειγμα η οικονομική υπηρεσία του Δήμου λειτουργεί με 2 άτομα (και με πενταπλάσιες αρμοδιότητες και ευθύνες σε σχέση με το 2014), ενώ επί κ. Κουκούλη είχε φτάσει να λειτουργεί με 9 (!), αλλά δεν κατάφερε να βάλει σε υποτυπώδη έστω τάξη τα κληροδοτήματα και τις οφειλές. Είναι ξεκάθαρο ότι αυτά τα προβλήματα (και πολλά ακόμα) θα καταδιώκουν το Δήμο επί χρόνια.
Συνεπώς η λαϊκίστικη κριτική ότι η σημερινή Δημοτική Αρχή «έβαλε λουκέτο στο Θέατρο και το Λιμενικό Κτίριο Διακοφτίου» δεν είναι απλά παραπλανητική και ψευδής, αλλά αποσιωπά κατ΄ ουσίαν την πραγματική διάσταση των γεγονότων με μοναδικό στόχο να βρει κάτι να πει για τον Δήμαρχο ειδικά σε μια περίοδο όπου εκτελούνται πάρα πολλά και σημαντικά έργα που προφανώς φέρνουν σε δύσκολη θέση κάθε αντιπολιτευτικό αφήγημα (έργα που – θυμίζουμε – η μείζων μειοψηφία έχει καταψηφίσει συνολικά).
Επί των ερωτημάτων:
1) Η σημερινή Δημοτική Αρχή έδωσε οριστικό τέλος στους ανεφάρμοστους πλασματικούς και φαραωνικούς προϋπολογισμούς της ΑΝΚΥ. Το 2012 (ενδεικτικά) ο προϋπολογισμός της ΑΝΚΥ ήταν 550.000€ και υλοποιήθηκε κατά το τεράστιο ποσοστό του 17,9%! Χωρίς να διαθέτει καμία χρηματοδότηση, πλήρως πλασματικός. Η δική μας Δημοτική Αρχή τον προσάρμοσε σε πραγματικά δεδομένα, δηλαδή περίπου στις 130.000€, όπου περιλαμβάνεται και το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο των 60.000€. Για την ετήσια λειτουργία του Camping και του Σπηλαίου, η ΑΝΚΥ απασχολούσε (ανάλογα με τη χρονιά) 7-10 άτομα με συμβάσεις εργασίας 3 μηνών και συνολικό κόστος μισθοδοσίας σχεδόν 45.000€ (μισθός, ΙΚΑ, φόρος μισθωτών υπηρεσιών, εισφορές κ.λπ.), περίπου όσο τα ετήσια μεικτά έσοδα του Camping! Η ΑΝΚΥ απασχόλησε λιγότερο προσωπικό, μόνο κατά το έτος 2019, όταν επιτεύχθηκε συμφωνία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, για την πρακτική άσκηση φοιτητών, με αποτέλεσμα να μειωθεί το ετήσιο εργοδοτικό κόστος.
2) Τα σημερινά έξοδα της ΑΝΚΥ είναι μόνο τα λειτουργικά της έξοδα, που θα συνεχίσουν να υπάρχουν μέχρι να τεθεί σε εκκαθάριση. Μέσα σε αυτά εντάσσεται και η ετήσια δαπάνη για ορκωτό λογιστή, παρά το γεγονός ότι η ΑΝΚΥ δεν έχει εκ του νόμου σχετική υποχρέωση. Στα ετήσια έξοδα του Camping περιλαμβάνονται και οι δαπανηρές εργασίες της συντήρησής του (ηλεκτρολογικά, πυρασφάλειες, αποψιλώσεις, καθαρισμοί, χρώσεις κ.λπ.) που αναλαμβάνονται από την ΑΝΚΥ και όχι από την Εγχώριο Περιουσία.
3) Από τα βιβλία επισκεπτών του Camping (που περιέχουν προσωπικά δεδομένα και δεν επιτρέπεται να δημοσιευθούν) προκύπτουν οι χώρες προέλευσης των επισκεπτών του κατά τάξη μεγέθους/αριθμού επισκεπτών: Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Ελλάδα. Οι χώρες αυτές πλήττονται δραματικά από τον κορωνοϊό και ορθώς η Δημοτική Αρχή αποφάσισε να μην λειτουργήσει το Camping για το 2020, διότι τα έξοδά λειτουργίας του θα ήταν διπλάσια ή και τριπλάσια των όποιων εσόδων του.
4) Το ελεύθερο Camping απαγορεύεται. Αρμόδιος για τον έλεγχο και την επιβολή των προβλεπομένων προστίμων/ποινών δεν είναι ο Δήμος, αλλά η Αστυνομία και το Λιμενικό (κατά περίσταση).
5) Σε ό,τι αφορά τη μίσθωση, η Δημοτική Αρχή θα υλοποιήσει την απόφασή της, έστω και με καθυστέρηση. Στο σημείο αυτό διευκρινίζουμε ότι η Υπουργική Απόφαση υπ’ αριθμόν 530992/28.09.1987, σύμφωνα με την οποία απαγορευόταν όντως η μίσθωση των κατασκηνώσεων Δ΄ τάξης σε ιδιώτες, καταργήθηκε με το άρθρο 8 της υπ’ αριθμόν 14129/2015 Υπουργικής Απόφασης [ΦΕΚ Β΄ 1476/14.7.2015], μετά από αίτημα του Δημάρχου μας προς την τότε Υπουργό Τουρισμού κα. Έλενα Κουντουρά ακριβώς για να δοθεί η δυνατότητα μακροχρόνιας μίσθωσης του Camping Καψαλίου. Συνεπώς, δεν τίθεται πλέον τέτοιος περιορισμός, αλλά προφανώς η μείζων μειοψηφία αρκείται στο να αναζητά νόμους στο google χωρίς να προχωρά στα ενδότερα της ερμηνείας και της εφαρμογής τους, που απαιτούν εξειδικευμένες νομικές γνώσεις. Εκκρεμεί η επανακατάταξη της τουριστικής κατασκήνωσης Καψαλίου σε μία από τις κατηγορίες αστέρων, που ορίζονται στο άρθρο 4 της άνω Υ.Α., διαδικασία ουδόλως απλή καθώς απαιτείται η εκ νέου έκδοση πλείστων εγκρίσεων και η προσαρμογή σε σειρά νέων τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών που εμπίπτουν μεταξύ άλλων και στην αρμοδιότητα της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας με ό,τι αυτό συνεπάγεται ειδικά για την περιοχή του Καψαλίου. Ως εκ τούτων, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο νομίζει η μείζων μειοψηφία.
Η ΑΝΚΥ θα κλείσει. Είναι πολιτική απόφαση της Δημοτικής Αρχής και δεν αλλάζει. Θα τεθεί σε εκκαθάριση και το μετοχικό κεφάλαιο των 60.000€ θα επιστραφεί στο Δήμο και θα διατεθεί στο σύνολό του για κάποιο έργο στο Καψάλι.
Εκείνο, όμως, που θα πρέπει να σκεφτεί πολύ σοβαρά η μείζων μειοψηφία, είναι τί είδους αντιπολίτευση θα ασκήσει. Υπάρχει η εποικοδομητική αντιπολίτευση που συνοδεύεται από συνεργασία, υλοποιήσιμες προτάσεις και προσαρμογή στην πραγματικότητα. Υπάρχει και ο άλλος δρόμος – που δείχνει δυστυχώς η μείζων μειοψηφία να ακολουθεί -: η ανώφελη κριτική, τα πυροτεχνήματα, η παράθεση «στοιχείων» που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα (θα έπρεπε να γνωρίζει ότι για το Camping, η Εγχώριος Περιουσία δεν πραγματοποιεί καμία δαπάνη και ότι η απαγόρευση μίσθωσης του Camping έχει καταργηθεί από το 2015!), η προσπάθεια διατήρησης κλίματος έντασης και οι θεωρίες.
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και είναι υπεύθυνος για αυτές.
Πηγή: kythira.gr
Η νέα Δημοτική Αρχή του κ. Χαρχαλάκη που ανέλαβε τη διοίκηση του Δήμου την 01/09/2014, ενημέρωσε λίγους μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων της με πολυσέλιδο κείμενο τον Κυθηραϊκό λαό για το τί ακριβώς παρέλαβε από τον προηγούμενο Δήμαρχο και την διοίκησή του, προκειμένου οι πολίτες να γνωρίζουν επακριβώς την πραγματική κατάσταση του Δήμου και των υπηρεσιών του. Μέσα στις «καυτές πατάτες» που παρέδωσε το 2014 η απερχόμενη τότε διοίκηση ήταν μεταξύ άλλων (ενδεικτικά): τα 10 παράνομα λιμάνια για τα οποία επί 8 χρόνια, με φίλα προσκείμενες Κυβερνήσεις, λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερο προσωπικό δεν είχε κατορθώσει να νομιμοποιήσει, ένα ημιτελές κατασκεύασμα από σκυρόδεμα στο δάσος Αγ. Ιωάννου Ποταμού που ξεκίνησε να κατασκευάζεται ως Θέατρο χωρίς ποτέ να ολοκληρωθεί και για το οποίο δεν κατόρθωσε να ολοκληρώσει ούτε καν τις μελέτες αποκατάστασης (που σήμερα έχουν δημοπρατηθεί), ανείσπρακτες και αβεβαίωτες οφειλές παρελθόντων οικονομικών ετών σχεδόν 1,5 εκατομμύριο, φορολογικές και λογιστικές εκκρεμότητες του Δήμου και των νομικών του προσώπων από το 2011 (ο Δήμος δεν είχε υποβάλει ποτέ δήλωση Ε9 κ.λπ.!) και ένα δημοτικό Camping επί εκτάσεως της Εγχωρίου Περιουσίας για την οποία το χρησιδάνειο είχε λήξει από το 2007 και λειτουργούσε με παράτυπο τρόπο, χωρίς ουσιαστικά να προσφέρει αξιοποιήσιμα έσοδα, αλλά με μοναδικό σκοπό να συντηρεί μια αναπτυξιακή «εταιρεία» χωρίς ρόλο, ουσία και πραγματικές αναπτυξιακές δυνατότητες. Αντίστοιχη χαοτική κατάσταση, θυμίζουμε, επικρατούσε και στις μισθώσεις των παραλιών οι οποίες, παράτυπα διεξάγονταν από το Δήμο και μάλιστα χωρίς το αναγκαίο ρυθμιστικό πλαίσιο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη διασφάλιση της δημοτικής περιουσίας, ζήτημα το οποίο επιλύσαμε το 2015 οριστικά αποδίδοντας την διαχείριση των ακτών στην Εγχώριο Περιουσία όπου και ανήκουν. Την Δημοτική Αρχή που παρέδωσε όλα τα παραπάνω πασχίζει σήμερα να υπερασπιστεί η μείζων μειοψηφία, χωρίς όμως να αντιλαμβάνεται ότι εκτίθεται. Ήδη, λοιπόν, από τους πρώτους μήνες της νέας διοίκησης (τέλη 2014-αρχές 2015) η τότε Δημοτική Αρχή είχε δηλώσει δημόσια ότι όλα αυτά τα σοβαρά ζητήματα, που επί χρόνια είχαν αφεθεί στον αυτόματο πιλότο, έχουν πλέον καταστεί εξαιρετικά δυσεπίλυτα όχι μόνο λόγω της πολυετούς παγιωμένης κατάστασής τους, αλλά κυρίως λόγω της αυστηροποίησης του θεσμικού πλαισίου σε όλα τα επίπεδα σε συνδυασμό με την μείωση του προσωπικού. Σήμερα για παράδειγμα η οικονομική υπηρεσία του Δήμου λειτουργεί με 2 άτομα (και με πενταπλάσιες αρμοδιότητες και ευθύνες σε σχέση με το 2014), ενώ επί κ. Κουκούλη είχε φτάσει να λειτουργεί με 9 (!), αλλά δεν κατάφερε να βάλει σε υποτυπώδη έστω τάξη τα κληροδοτήματα και τις οφειλές. Είναι ξεκάθαρο ότι αυτά τα προβλήματα (και πολλά ακόμα) θα καταδιώκουν το Δήμο επί χρόνια.
Συνεπώς η λαϊκίστικη κριτική ότι η σημερινή Δημοτική Αρχή «έβαλε λουκέτο στο Θέατρο και το Λιμενικό Κτίριο Διακοφτίου» δεν είναι απλά παραπλανητική και ψευδής, αλλά αποσιωπά κατ΄ ουσίαν την πραγματική διάσταση των γεγονότων με μοναδικό στόχο να βρει κάτι να πει για τον Δήμαρχο ειδικά σε μια περίοδο όπου εκτελούνται πάρα πολλά και σημαντικά έργα που προφανώς φέρνουν σε δύσκολη θέση κάθε αντιπολιτευτικό αφήγημα (έργα που – θυμίζουμε – η μείζων μειοψηφία έχει καταψηφίσει συνολικά).
Επί των ερωτημάτων:
1) Η σημερινή Δημοτική Αρχή έδωσε οριστικό τέλος στους ανεφάρμοστους πλασματικούς και φαραωνικούς προϋπολογισμούς της ΑΝΚΥ. Το 2012 (ενδεικτικά) ο προϋπολογισμός της ΑΝΚΥ ήταν 550.000€ και υλοποιήθηκε κατά το τεράστιο ποσοστό του 17,9%! Χωρίς να διαθέτει καμία χρηματοδότηση, πλήρως πλασματικός. Η δική μας Δημοτική Αρχή τον προσάρμοσε σε πραγματικά δεδομένα, δηλαδή περίπου στις 130.000€, όπου περιλαμβάνεται και το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο των 60.000€. Για την ετήσια λειτουργία του Camping και του Σπηλαίου, η ΑΝΚΥ απασχολούσε (ανάλογα με τη χρονιά) 7-10 άτομα με συμβάσεις εργασίας 3 μηνών και συνολικό κόστος μισθοδοσίας σχεδόν 45.000€ (μισθός, ΙΚΑ, φόρος μισθωτών υπηρεσιών, εισφορές κ.λπ.), περίπου όσο τα ετήσια μεικτά έσοδα του Camping! Η ΑΝΚΥ απασχόλησε λιγότερο προσωπικό, μόνο κατά το έτος 2019, όταν επιτεύχθηκε συμφωνία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, για την πρακτική άσκηση φοιτητών, με αποτέλεσμα να μειωθεί το ετήσιο εργοδοτικό κόστος.
2) Τα σημερινά έξοδα της ΑΝΚΥ είναι μόνο τα λειτουργικά της έξοδα, που θα συνεχίσουν να υπάρχουν μέχρι να τεθεί σε εκκαθάριση. Μέσα σε αυτά εντάσσεται και η ετήσια δαπάνη για ορκωτό λογιστή, παρά το γεγονός ότι η ΑΝΚΥ δεν έχει εκ του νόμου σχετική υποχρέωση. Στα ετήσια έξοδα του Camping περιλαμβάνονται και οι δαπανηρές εργασίες της συντήρησής του (ηλεκτρολογικά, πυρασφάλειες, αποψιλώσεις, καθαρισμοί, χρώσεις κ.λπ.) που αναλαμβάνονται από την ΑΝΚΥ και όχι από την Εγχώριο Περιουσία.
3) Από τα βιβλία επισκεπτών του Camping (που περιέχουν προσωπικά δεδομένα και δεν επιτρέπεται να δημοσιευθούν) προκύπτουν οι χώρες προέλευσης των επισκεπτών του κατά τάξη μεγέθους/αριθμού επισκεπτών: Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Ελλάδα. Οι χώρες αυτές πλήττονται δραματικά από τον κορωνοϊό και ορθώς η Δημοτική Αρχή αποφάσισε να μην λειτουργήσει το Camping για το 2020, διότι τα έξοδά λειτουργίας του θα ήταν διπλάσια ή και τριπλάσια των όποιων εσόδων του.
4) Το ελεύθερο Camping απαγορεύεται. Αρμόδιος για τον έλεγχο και την επιβολή των προβλεπομένων προστίμων/ποινών δεν είναι ο Δήμος, αλλά η Αστυνομία και το Λιμενικό (κατά περίσταση).
5) Σε ό,τι αφορά τη μίσθωση, η Δημοτική Αρχή θα υλοποιήσει την απόφασή της, έστω και με καθυστέρηση. Στο σημείο αυτό διευκρινίζουμε ότι η Υπουργική Απόφαση υπ’ αριθμόν 530992/28.09.1987, σύμφωνα με την οποία απαγορευόταν όντως η μίσθωση των κατασκηνώσεων Δ΄ τάξης σε ιδιώτες, καταργήθηκε με το άρθρο 8 της υπ’ αριθμόν 14129/2015 Υπουργικής Απόφασης [ΦΕΚ Β΄ 1476/14.7.2015], μετά από αίτημα του Δημάρχου μας προς την τότε Υπουργό Τουρισμού κα. Έλενα Κουντουρά ακριβώς για να δοθεί η δυνατότητα μακροχρόνιας μίσθωσης του Camping Καψαλίου. Συνεπώς, δεν τίθεται πλέον τέτοιος περιορισμός, αλλά προφανώς η μείζων μειοψηφία αρκείται στο να αναζητά νόμους στο google χωρίς να προχωρά στα ενδότερα της ερμηνείας και της εφαρμογής τους, που απαιτούν εξειδικευμένες νομικές γνώσεις. Εκκρεμεί η επανακατάταξη της τουριστικής κατασκήνωσης Καψαλίου σε μία από τις κατηγορίες αστέρων, που ορίζονται στο άρθρο 4 της άνω Υ.Α., διαδικασία ουδόλως απλή καθώς απαιτείται η εκ νέου έκδοση πλείστων εγκρίσεων και η προσαρμογή σε σειρά νέων τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών που εμπίπτουν μεταξύ άλλων και στην αρμοδιότητα της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας με ό,τι αυτό συνεπάγεται ειδικά για την περιοχή του Καψαλίου. Ως εκ τούτων, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο νομίζει η μείζων μειοψηφία.
Η ΑΝΚΥ θα κλείσει. Είναι πολιτική απόφαση της Δημοτικής Αρχής και δεν αλλάζει. Θα τεθεί σε εκκαθάριση και το μετοχικό κεφάλαιο των 60.000€ θα επιστραφεί στο Δήμο και θα διατεθεί στο σύνολό του για κάποιο έργο στο Καψάλι.
Εκείνο, όμως, που θα πρέπει να σκεφτεί πολύ σοβαρά η μείζων μειοψηφία, είναι τί είδους αντιπολίτευση θα ασκήσει. Υπάρχει η εποικοδομητική αντιπολίτευση που συνοδεύεται από συνεργασία, υλοποιήσιμες προτάσεις και προσαρμογή στην πραγματικότητα. Υπάρχει και ο άλλος δρόμος – που δείχνει δυστυχώς η μείζων μειοψηφία να ακολουθεί -: η ανώφελη κριτική, τα πυροτεχνήματα, η παράθεση «στοιχείων» που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα (θα έπρεπε να γνωρίζει ότι για το Camping, η Εγχώριος Περιουσία δεν πραγματοποιεί καμία δαπάνη και ότι η απαγόρευση μίσθωσης του Camping έχει καταργηθεί από το 2015!), η προσπάθεια διατήρησης κλίματος έντασης και οι θεωρίες.
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και είναι υπεύθυνος για αυτές.
Πηγή: kythira.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου