Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

ΣΤΡΑΤΟΣ ΧΑΡΧΑΛΑΚΗΣ - ΩΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ

Η απόφαση αυτή είναι μια δικαίωση για τους νησιωτικούς Δημάρχους που επί ημέρες ζητούσαμε να μειωθούν οι μετακινήσεις συμπολιτών μας από την ηπειρωτική χώρα προς τα νησιά. Θα πρέπει οι Λιμενικές Αρχές να αστυνομεύσουν με απόλυτη αυστηρότητα.
Γνωρίζω ότι ορισμένοι συμπατριώτες μας παρεξηγήθηκαν από τις - πράγματι σκληρές - τοποθετήσεις μου. Όμως στα 21 χρόνια του δημόσιου βίου μου (είμαι ενεργά στην Αυτοδιοίκηση από το 1999) δεν μάσησα ποτέ τα λόγια μου και δεν ενήργησα ποτέ με γνώμονα το αν οι αποφάσεις ή οι απόψεις μου ενδέχεται να πικράνουν κάποιους, ακόμα και "δικούς μου" ανθρώπους.
Οι θέσεις ευθύνης απαιτούν και αποφάσεις ευθύνης. Και όταν σε ένα νησί που οι υγειονομικές του δομές είναι πολύ περιορισμένες, επιτρέπουμε την αθρόα μετάβαση ανθρώπων από την Αθήνα χωρίς κανένα μάλιστα υγειονομικό έλεγχο, τότε ως Δημοτική Αρχή είμαστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να φωνάξουμε για να προστατεύσουμε τους μόνιμους κατοίκους που σε μεγάλο βαθμό ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες.
Αφήνουμε λοιπόν πίσω τις προσωπικές μας δουλειές. Καθόμαστε στο σπίτι μας, κάνουμε πράγματα που ίσως είχαμε αφήσει από καιρό, ΔΕΝ μεταβαίνουμε στην επαρχία και ειδικά στα νησιά για κανέναν λόγο. Αλλιώς θα είμαστε όλοι υπεύθυνοι των ακραίων καταστάσεων που ενδεχομένως κληθούμε να αντιμετωπίσουμε...

Πηγή: Στράτος Χαρχαλάκης

1 σχόλιο:

  1. Όταν πριν δυο μέρες το Πορφυρουσα ανακοίνωσε δρομολόγια σαββατο και κυριακη για κυθηρα αντικυθηρα δεν είδα καμία ανακοίνωση του δημάρχου για περιορισμό της μεταβάσεις ανθρώπων στα δυο νησιά. Έκτος και αν κάνει τα δρομολόγια για να διώξει κόσμο.Τι λες δήμαρχε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή