Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2021

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΣΑΝΕΒΑΚΗΣ - «ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΕΡΙΦΡΑΣΤΑ ΤΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ Ο κ.ΜΑΓΟΥΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ»

Ως Αντιδήμαρχος των Αντικυθήρων γεννημένος και μεγαλωμένος στο νησί, ΚΑΤΑΔΙΚΆΖΩ ΔΗΜΌΣΙΑ και ΑΠΕΡΊΦΡΑΣΤΑ τα όσα είπε ο κ.Μαγουλας Νικόλαος για το δήμαρχο (Ότι δεν είναι εκλεγμένος) και για το Νησί μου τα Αντικύθηρα (ότι γίνονται πολλά έργα για λίγους ηλικιωμένους).
Είμαι περήφανος για το έργο μας και στα δύο νησιά (Κύθηρα-Αντικυθηρα) και θα συνεχίσουμε να κάνουμε έργα.Αυτο το έργο μας δείχνει να ενοχλεί ορισμένους.
Εγω δεν έχω τη μόρφωση και τα πτυχία του κ.Μαγουλα, αλλά έχω την εμπειρία στην τοπική αυτοδιοίκηση και τέτοια πράγματα δεν θα έλεγα ΠΟΤΕ για τον πολιτικό μου αντίπαλο.

Πηγή: Γιάννης Κατσανεβάκης (facebook)
Φωτογραφία: Ανδρέας Χαρχαλάκης
Κολάζ φωτογραφιών: Παναγιώτης Μπαχτής

3 σχόλια:

  1. ετσι μπραβο αγαπη μου!!!να μπαινουν τα πραγματα σιγα σιγα στη θεση τους!!!τι να πω?να χαιρεται τα πτυχια του και ας φροντισει να παρει αυτο του"ανθρωπου".....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή