Τρίτη 21 Μαΐου 2019

ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΙΧΑΛΕΤΟΣ - ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΛΙΜΟΥ

Αγαπητοί Κυθηριοι και φιλοκυθηριοι, Ονομάζομαι Μανώλης Μιχαλέτος.
Είμαι Βατικιώτης στην καταγωγή και μεγάλωσα στην Κυθηρουπολη του Αλίμου. Από μικρός οι πρώτες μου εικόνες στις οικοδομές της Παναγίας της Μυρτιδιώτισσας και του Πνευματικού Κέντρου των Κυθήρων. Σε αυτές τις γειτονιές σμιλεψα το χαρακτήρα μου. Τσιριγωτες οι γείτονες πολλοί εκ των οποίων ήταν συμμαθητές του πατέρα μου απόφοιτου του Γυμνασίου των Κυθήρων το 1955.
Σε ηλικία 21 ετών η αείμνηστη Ελένη Φιλοσοφωφ με ενεργοποίησε να ασχοληθώ με τα κοινά, όπου εκλέχτηκα στον Εξωραϊστικό σύλλογο της περιοχής. Από τότε τα προβλήματα που απασχολούν τους κατοίκους εκεί απασχολούσαν έντονα και εμένα. Σήμερα, το 2019, απόφοιτος πια της Σχολής Ναυοηγων Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ, εργάζομαι στο χώρο της ναυτιλίας και παραμένω στην ίδια περιοχή. Θεωρώ την Κυθηρουπολη μια όμορφη περιοχή από τις προσπάθειες των πρώτων κατοίκων που όμως δεν έχει προσέχει ως θα έπρεπε διαχρονικά από το Δήμο Αλίμου.
Αγαπώ την περιοχή. Είμαι επίτροπος στην Παναγία τη Μυρτιδιώτισσα, την προστάτιδα και έφορο της περιοχής και έχω όρεξη να ασχοληθώ με τα προβλήματα του τόπου μας.
Για αυτό αποφάσισα να κατελθω υποψήφιος με το συνδυασμό ΑΛΙΜΟΣ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΚΑΛΎΤΕΡΑ και υποψήφιο Δήμαρχο τον Βαγγέλη Τσαμητα.
Σας καλώ να συστρατευθουμε με έναν γείτονα πολιτικό μηχανικό που έχει αντίστοιχες ανησυχίες με μας. Με γνωρίζετε και σας γνωρίζω. Θεωρώ ότι θα τα καταφέρω να σας εκπροσώπησω επάξια.

Με εκτίμηση,
Μανώλης Μιχαλετος
Ναυπηγος Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Αλίμου με το συνδυασμό
ΑΛΙΜΟΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου