Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ ΜΕΓΑΛΟΚΟΝΟΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "ΠΡΩΤΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ" ΣΤΗΝ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ "ΠΟΤΑΜΟΣ-ΑΓΙΑ ΠΕΛΑΓΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ".

Με έκπληξη ανέγνωσα την διακήρυξη του συνδυασμού "Ποταμός-Αγία Πελαγία Νέα Αρχή". Όχι για την δήλωσή τους ότι στηρίζουν τον κ. Χαρχαλάκη, αυτό το γνώριζα, αλλά για την χυδαία και άδικη επίθεση στο πρόσωπο μου.
Οι κατά τα άλλα συμπαθείς συγχωριανοί μου, στην προσπάθεια τους να διεκδικήσουν την διοίκηση της κοινότητας Ποταμού, επιτίθενται σε μένα αν και γνωρίζουν ότι δεν είμαι ανταγωνιστής τους.
Στις εκλογές θα είμαι υποψήφιος για το Δημοτικό Συμβούλιο και όχι για την Κοινότητα που διεκδικούν.
Με κατηγορούν με ειρωνικό τρόπο επειδή διοργάνωνα την εκδήλωση στις εθνικές επετείους και κατέθετα στεφάνι! Στηρίζουν δε τον κ. Χαρχαλάκη ο οποίος στα πέντε χρόνια ήλθε μόνο μιά φορά, υποβαθμίζοντας την με στόχο να την κατάργηση.
Ερώτημα: εάν εκλεγούν θα διατηρήσουν το έθιμο η θα συμπορευθούν με την άποψη κατάργησης αυτών των εκδηλώσεων στον Ποταμό;
Με κατηγορούν ότι δεν ενδιαφερόμουν για τα προβλήματα της κοινότητας και στηρίζουν Αντιδήμαρχο στον οποίο όταν τηλεφώνησα για διακοπή νερού στην Αγία Πελαγία μου απάντησαν ότι τώρα κοιμάται και να πάρω αργότερα! (Τετάρτη 10-9-2015 ώρα 15:05)
Κατηγορούν εμένα για απραξία και στηρίζουν εκείνους που απέσυραν τον εργάτη καθαριότητας από τον Ποταμό, αφαίρεσαν το χορτοκοπτικό που είχε η κοινότητα, στα πέντε χρόνια αρνήθηκαν να χορηγήσουν την θεσμοθετημένη πάγια προκαταβολή στους προέδρους των κοινοτήτων, αφαιρώντας κάθε δυνατότητα αντιμετώπισης οποιοδήποτε προβλήματος.
Απευθυνόμουν στους Αντιδημάρχους αλλά αυτοί μονίμως, ο ένας έβριζε και κατηγορούσε τον άλλο και μου ζητούσε να μην επικοινωνώ με τον άλλο. Ψέματα και μόνο ψέματα.
Με κατηγορούν ότι έστελνα μια επιστολή τον χρόνο, εννοούν τις αποφάσεις του τριμελούς συμβουλίου που έστελνα στον Δήμαρχο και εκείνος έλεγε στην γραμματέα της Κοινότητας να μην συνεδριάζουμε γιατί καταναλώνουμε χαρτί!
Το μέλος του συμβουλίου Παναγιώτης Σουρής μου δήλωνε ότι θα παραιτηθεί αφού δεν μας δείνουν καμιά σημασία!
Στην πρώτη μας συνάντηση με τον Δήμαρχο του δήλωσα ότι είμαι στην διάθεση του να τον ενημερώσω για τα ζητήματα του Ποταμού και της Αγίας Πελαγίας, δεν το ζήτησε ποτέ.
Στα αζήτητα οι τηλεφωνικές επικοινωνίες και οι συνομιλίες μου με τους αντιδημάρχους.
Την παιδική χαρά στον Ποταμό, την οποία φτιάξαμε εμείς, αγνοούσε μέχρι πρότινος ότι ανοίκει στον Δήμο!
Είναι γνωστό το ενδιαφέρον μου για το Δημοτικό Σχολείο Ποταμού, δωρεά δίκη μου πέντε αυτόματες μπαταρίες για να πίνουν νερό τα παιδιά και μεγάλη ποσότητα ασβέστη για τον περιβάλλοντα χώρο "κουκουλώθηκε για ευνοήτους λόγους.
Υλοποιήθηκε μιά απόφαση μας με Αρ. Πρ. 13/14-5-2015 με ένα τον φωτισμό της προτομής του Στρατηγού Κορωναίου με μεγάλη καθυστέρηση, αφού πρώτα υλοποιήθηκε στην πλατεία της Χώρας! Γιατί;;;
Η κοινότητα μου την πενταετία Χαρχαλάκη υποβαθμίστηκε, πρώτη ενέργειά του, να κλείσει το γραφείο του Δήμου, αλλάζοντας και κλειδαριά εν αγνοία μας! Με την ίδια αντίληψη βλέπουμε εικόνες εγκατάλειψης στο θέατρο Ποταμού, στην Μαρίνα Αγίας Πελαγίας, στο αλιευτικό καταφύγιο Αγίας Πατροικίας, την καθημερινότητα στο έλεος του Θεού!!
Ούτε ένα βηματάκι για την επίλυση του προβλήματος των λυμμάτων, η αποχέτευση του Ποταμού συνεχίζει να βρομίζει το ρέμα και τα βοθρολύματα της Αγίας Πελαγίας συνεχίζουν να βρομίζουν την γύρω περιοχή. Το νερό στην κοινότητα μαύρο η καφέ! Παντού χόρτα και σκουπίδια!
Η εικόνες μόνο θλίψη προκαλούν.
Ξέρω υπάρχει δικαιολογία, μελέτες εγκρίσεις γραφειοκρατία έλλειψη προσωπικού!
Όμως πέντε ολόκληρα χρόνια είναι πολλά.
Είναι δικαίωμα σας να στηρίζετε έναν τέτοιο Δήμαρχο.
Σε ότι με αφορά,πιστεύω ότι οι συμπατριώτες μου θα μου δώσουν την δυνατότητα να συνεχίσω να εργάζομαι από άλλη θέση για την αναβάθμιση των νησιών μας, στον αγώνα αυτό θέλω να πιστεύω ότι θα τους έχω και πάλι δίπλα μου.
Μιά εικόνα χίλιες λέξεις δείτε τις παρακάτω φωτογραφίες από το θέατρο του Ποταμού,το παρκινγκ,τις τουαλέτες,τις εγκατελελειμένες εγκαταστάσεις του Θεάτρου,την μαρίνα της Αγίας Πελαγίας και τα φίλτρα νερού του Δήμου μας.

Πηγή: ''Πρώτα ο Άνθρωπος''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου