Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΛΛΙΓΕΡΟΥ

Συμπατριώτισσες και Συμπατριώτες.
Θα ήθελα να σας εκφράσω μέσα από την καρδιά μου τις πιο θερμές ευχαριστίες μου για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου εκλέγοντας με Δημοτικό Σύμβουλο με την παράταξη «πρώτα ο άνθρωπος».
Δεσμεύομαι δημόσια ότι θα τιμήσω την ψήφο και την εμπιστοσύνη σας στο ακέραιο. Θα αγωνιστώ εποικοδομητικά με συγκεκριμένες προτάσεις και με δημιουργική κριτική για την επίλυση των πολλών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα νησιά μας και για ένα δήμο ανθρώπινο και ανοιχτό σε όλους.
Η εμπειρία μου από την προεκλογική περίοδο δίπλα στον υποψήφιο Δήμαρχο και επικεφαλής του Συνδυασμού μας κ. Δημήτρη Παναγόπουλο, μου έδωσε την δυνατότητα να τον γνωρίσω πολύ καλύτερα, να εκτιμήσω τον ακέραιο χαρακτήρα του, τις γνώσεις και τις εμπειρίες του, το ήπιο του χαρακτήρα του, την καλή του προαίρεση για συνεργασία καθώς και την αληθινή αγάπη του για τους συμπατριώτες μας και τα νησιά μας.
Εν όψει του δεύτερου γύρου των Δημοτικών Εκλογών την Κυριακή 2 Ιουνίου και με απόλυτο σεβασμό προς τον αρχηγό του «απέναντι» συνδυασμού, καλώ όλους τους συμπατριώτες μας, ανεξάρτητα από το τι ψήφισαν την προηγούμενη Κυριακή, να εμπιστευτούν και να ψηφίσουν μαζικά τον κ. Δημήτρη Παναγόπουλο για επόμενο Δήμαρχο.
Τα νησιά μας χρειάζονται την αλλαγή. Χρειάζονται έναν Δήμαρχο που θα είναι πάντα δίπλα στον άνθρωπο και θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για ένα πραγματικά σύγχρονο και προοδευτικό Δήμο.
Χρειάζονται για Δήμαρχο τον κ. Δημήτρη Παναγόπουλο.

Πηγή: ''Πρώτα ο Άνθρωπος''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου