Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ι. ΜΑΓΟΥΛΑΣ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Τ.Κ. ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟΥ

Φίλες και φίλοι
Μετά το τέλος της επαγγελματικής μου ζωής στην ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ επέστρεψα στις ρίζες μου, στον Μυλοπόταμο, στον τόπο που με γέννησε και με ανάθρεψε. Ένα τόπο με ιστορία και ομορφιά και που δυστυχώς τα προηγούμενα χρόνια έβλεπα μόνο για λίγο, όσο διαρκούσαν οι μικρές διακοπές από την δουλειά.
Τα τελευταία χρόνια μένοντας μόνιμα στη Κάτω Χώρα Μυλοποτάμου είδα αρκετά πράγματα τα οποία θα μπορούσαμε να κάνουμε. Να φροντίσουμε την καθαριότητα και τον φωτισμό του χωριού και να αναδείξουμε το Κάστρο μας, το σπήλαιο της Αγίας Σοφίας με τους σταλακτίτες και τους σταλαγμίτες, το ποτάμι μας με τον καταρράκτη και τους νερόμυλους, τον γραφικό Λιμνιώνα, το Καλάμι με τα μοναδικά κρυστάλλινα νερά.
Μπορούμε με καλή, ειλικρινή διάθεση και μικρή ομαδική προσπάθεια να κάνουμε τον τόπο μας “προορισμό”. Η αγάπη μου για την φωτογραφία και η διάθεσή μου να προσφέρω στο νησί μας, έχει εξασφαλίσει την καθημερινή προβολή των Κυθήρων στην πρώτη πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΙ “ΣΗΜΕΡΑ”.
Μένουμε στο πιο πολυφωτογραφημένο χωριό των Κυθήρων, που είναι στο μέσον του νησιού και διαθέτει τις δροσερές πλατείες με τα τεράστια πλατάνια, τα πεύκα και το καλό φαγητό.
Τον ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟ. Αυτόν τον τόπο που αγαπώ, σας ζητώ να μου επιτρέψετε να υπηρετήσω και να διαφημίσω τις ομορφιές του.
Αποφάσισα να συμπαραταχθώ με τον Δήμαρχό μας Στράτο Χαρχαλάκη επειδή μας ενώνει η αγάπη για τον τόπο μας και η κοινή μεθοδολογία για την εξεύρεση εφικτών και βιώσιμων λύσεων.

Πηγή: Νικόλαος Ι. Μαγουλάς
Υποψήφιος Πρόεδρος για την Κοινότητα ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου