Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΛΕΡΙΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ 28/11

Κύθηρα 28-11-2018

Μετά τα δημοσιεύματα στις 24-11-2018 της παράταξης της Μείζονος μειοψηφίας που εστάλησαν προς δημοσίευση από το προσωπικό email του αρχηγού τους, του κυρίου Φατσέα και αναφέρει για εξαφάνιση του βίντεο με τη σύσκεψη στο Δημαρχείο με την περιφερειάρχη κα Δούρου και που με θίγει αφού τη σύσκεψη αυτή ήμουν ο μόνος που βιντεοσκόπησε και αφού πιστεύει ότι εξαφάνισα το βίντεο κατόπιν εντολής του Δημάρχου,
Κατέθεσα στις 26-11-2018 στον Δήμαρχο, τον Πρόεδρο και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου επιστολή διαμαρτυρίας με αριθ.πρωτ. 4761/26-11-18 στην οποία εκθέτω τα πραγματικά γεγονότα και αναγνώστηκε πριν το σημερινό Δημοτικό συμβούλιο.
Σας παραθέτω το κείμενο:
Κύθηρα 26 Νοεμβρίου 2018
Προς τον Δήμαρχο τον Πρόεδρο και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κυθήρων και Αντικυθήρων
Θέμα: Ανυπόστατες και προσβλητικές κατηγορίες Δημοτικού Συμβούλου του Δήμου Κυθήρων για τη μη ανάρτηση βιντεοσκοπήσεων μου στο ιντερνέτ.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο κ. Φατσέας κατηγορεί τα τοπικά μέσα ενημέρωσης για υποκειμενικότητα και μεροληπτική στάση. Από τις βαριές του κατηγορίες περί αντιδημοκρατικότητας θίγομαι και εγώ προσωπικά καθώς βρίσκομαι σε όλα τα δημοτικά συμβούλια και σε κάθε τοπική εκδήλωση και βιντεοσκοπώ χωρίς να έχω ζητήσει και να λάβει ποτέ ούτε ένα ευρώ για αυτό!
Είναι ντροπή, κάποιος που συμμετέχει στα κοινά επιθυμεί μάλιστα να γίνει και Δήμαρχος, να επιτίθεται με τέτοιο τρόπο σε όλους εμάς που αφήνουμε τις οικογένειες και την προσωπική μας ζωή για να καλύψουμε όλες αυτές τις εκδηλώσεις.
Θα ήθελα να του θυμίσω ότι ως εκλεγμένος Δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Κυθήρων θα έπρεπε να παρευρίσκετε σε όλες τις εκδηλώσεις και συζητήσεις που γίνονται δημόσια στο νησί μας αφού ασχολείται με την τοπική αυτοδιοίκηση, όπως και όλοι όσοι ασχολούνται με τα κοινά του τόπου μας.
Αντίθετα εγώ που δεν έχω καμιά υποχρέωση, κανένα οικονομικό ή άλλο όφελος από την κάλυψη αυτών των εκδηλώσεων που καλύπτω, (του το έχω πει και κατ ιδίαν πολλές φορές), παρευρίσκομαι σχεδόν σε όλες από το μεράκι και την αγάπη που έχω στη δουλειά μου, στο νησί μου καθώς και για την προβολή του τόπου μου που τον αγαπάω και το έχω αποδείξει πολλές φορές αυτό.
Θα περίμενα, αφού έχω δεχθεί ξανά πριν περίπου ένα χρόνο την επίθεση του, ότι κατευθύνομαι από άλλους ώστε να μην αναρτώ βίντεο, που κατά τη φαντασία του το κάνω εσκεμμένα, ώστε να μη στενοχωρήσω αυτούς που φαντασιώνεται, και συζητήσαμε το θέμα οι δύο μας, σε έντονο μάλιστα τόνο μέσα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου και έδειξε ότι κατάλαβε το λόγο που αργώ κάποια βίντεο να τα αναρτήσω, (θα αναφέρω τους λόγους, πιο κάτω προς ενημέρωση όλων), περίμενα πριν προβεί σε οποιαδήποτε ανάρτηση που να με θίγει να είχε επικοινωνήσει, είτε τηλεφωνικά, είτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, δεν είναι δύσκολο να με βρει, στα Κύθηρα στη Χώρα ζω, το ξέρει πολύ καλά και αυτό, ώστε να δει για ποιο λόγο δεν έχει γίνει η ανάρτηση του συγκεκριμένου βίντεο που αναφέρει…
ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΕ ΦΑΤΣΕΑ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΞΑΝΑ, ΑΛΛΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ,ΕΣΑΣ και όλους τους εκπροσώπους της Μείζονος Αντιπολίτευσης, που δέχτηκα την επίθεση σας, αλλά και όλα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, τους προέδρους και τα μέλη των τοπικών συμβουλίων, τους συμπατριώτες μου Κυθήριους και Αντικυθήριους, φίλους και γνωστούς σε όλο τον κόσμο που παρακολουθούν τόσα χρόνια τις δημοσιεύσεις μου, την πορεία μου και τον αγώνα μου για την προβολή και βελτίωση των συνθηκών της ποιότητας ζωής μας στο νησί μας, που όλοι αγαπάμε,
ΟΤΙ…
1ο Ποτέ και κανένας δεν τόλμησε, ούτε θα τολμούσε φυσικά νοήμων άνθρωπος να παρέμβει στη δουλειά μου, για το τι τραβάω, πως τραβάω, τι να αναρτήσω, πότε να τα αναρτήσω και εντολές κανένας δεν μπορεί να μου δώσει! Η πορεία μου όλα αυτά τα χρόνια στον επαγγελματικό και όχι μόνο χώρο αυτό το έχει αποδείξει!!!
2ο Για όλα αυτά τα βίντεο και τις φωτογραφίες που αναρτώ στο διαδίκτυο δεν έχω πάρει ποτέ ούτε ένα ευρώ, Τα Δημοτικά Συμβούλια και τις εκδηλώσεις τις καλύπτω με φωτογράφιση και βιντεοσκόπηση με αποκλειστικά δικά μου έξοδα και αυτό είναι το μεράκι μου. Αγαπάω αυτό που κάνω, αγαπάω τη δουλεία μου, αγαπάω τον τόπο μου!
Ίσως αυτό να μην μπορεί να γίνει κατανοητό σε κάποιους γιατί δυστυχώς ποτέ αυτοί να μην έχουν νιώσει έτσι…
Σας παραπέμπω στο πρώτο βίντεο που έχω αναρτήσει στο διαδίκτυο στο κανάλι μου στο YouTube με τίτλο:
ΚΥΘΗΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2010 https://www.youtube.com/watch?v=bq3NciEclGE που η ανάρτηση του έγινε στις 18 Νοεμβρίου του 2010!!!!!!!!
Το πρώτο δημοτικό συμβούλιο που βιντεοσκόπησα και ανάρτησα στο διαδίκτυο με τίτλο: ΔΩΡΕΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΦΑΡΜΑΚΩΝΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΥΘΗΡΩΝ 2-3-2012 https://www.youtube.com/watch?v=_lIzRSdgqOA
3ο Κανένα βίντεο δεν έχει χαθεί ούτε τώρα ούτε ποτέ και το ξέρετε πολύ καλά αυτό κύριε Φατσέα!
Λέτε να έπαιρνα εντολές για τα παραπάνω βίντεο καθώς και για τα 922 βίντεο που έχω αναρτήσει μέχρι σήμερα, στο κανάλι μου από τον κύριο Ευστράτιο Χαρχαλάκη και τότε? ή μήπως από τον αείμνηστο Αρτέμη Καλλίγερο? ή από τον Θεόδωρο Κουκούλη?
Επίσης κύριε Φατσέα να σας ΞΑΝΑ ΘΥΜΙΣΩ αυτά που σας έχω πει και την προηγούμενη φορά που με κατηγορήσατε ότι παίρνω και εκτελώ εντολές, αλλά και να μάθουν και όλοι για ποιο λόγο αργούν κάποιες φορές οι αναρτήσεις με τα βίντεο κτλ.
Όπως σας ανέφερα πιο πάνω όλα αυτά γίνονται από μεράκι, χωρίς να έχω κάποια έσοδα από αυτά. Αφήνω τη δουλειά μου, κλείνω το κατάστημα μου και αφιερώνω μέρος από τον επαγγελματικό και ελεύθερο, τον προσωπικό χρόνο μου, εγώ και η σύζυγος μου, που με βοηθάει σε όλη αυτή την τρέλα μου και την ευχαριστώ για αυτό, ώστε να μπορέσω να καλύψω όλα αυτά τα γεγονότα.
Θέλω να πιστεύω, ότι έχετε προσέξει, ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ, έρχεστε στο Δημοτικό Συμβούλιο, ή στις εκδηλώσεις, πολλές φορές πολύ καθυστερημένα ενώ έχουν ήδη ξεκινήσει, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΗΔΗ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ με «στημένο» επαγγελματικό εξοπλισμό ώστε να καλύψω το γεγονός και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΦΥΓΑ από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ή ΕΚΔΗΛΩΣΗ, κατά τη διάρκεια της και πριν το τέλος τους, με δικαιολογία έχω κάποια άλλη δουλειά, αν και δεν είμαι υποχρεωμένος να βρίσκομαι εκεί, εν αντιθέσει ΜΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ εκλεγμένους που αποχωρούν γιατί έχετε όπως λέτε κάποια άλλη υποχρέωση. Είναι καταγεγραμμένα αυτά τα γεγονότα των αποχωρήσεων σας στα βίντεο….
Για να μπορέσω να επεξεργαστώ τα βίντεο, ώστε να ανέβουν στο διαδίκτυο, σας ενημερώνω ότι η δουλειά αυτή προϋποθέτει πολύ χρόνο δικό μου, στον υπολογιστή τόσο για την επεξεργασία, όσο και για την ανάρτηση τους.
Την επεξεργασία και την ανάρτηση φυσικά δεν μπορώ να τη κάνω όταν έχω επαγγελματικές υποχρεώσεις που θα μου αποφέρουν τα έσοδα στην επιχείρηση μου για να ζήσω. Πρώτα θα τελειώσω τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις και μετά όλα τα υπόλοιπα που προσφέρω ΔΩΡΕΑΝ!!!!!
Φυσικά με την επίθεση αυτή που ΚΑΝΕΤΕ ΞΑΝΑ και μάλιστα ΔΗΜΟΣΙΑ στο πρόσωπο μου και στην επαγγελματική μου ιδιότητα, καταλαβαίνω ότι καθόλου δε σας ενδιαφέρει αυτό.
Θέλω να ξέρετε και εσείς και όλος ο κόσμος πως εντολές δεν παίρνω από κανέναν για το τι θα ανεβάσω και αν θα το ανεβάσω στο ιντερνέτ.
Επίσης μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση που επιλεκτικά λέτε ότι δεν ανεβάζω κάποια βίντεο τη στιγμή που υπάρχουν και άλλα ακόμη που δεν έχω ανεβάσει, λόγο φόρτου εργασίας, αλλά αυτό τελικά δείχνει ότι, ή εσκεμμένα το κάνετε για κάποιο απώτερο σκοπό, ή δεν παρακολουθείτε, ή δεν σας ενδιαφέρουν μάλλον τα υπόλοιπα γεγονότα και εκδηλώσεις του νησιού και αυτό αποδεικνύεται με το ότι ποτέ δεν έχω ακούσει από το στόμα σας μια καλή κουβέντα για όλη αυτή την Δωρεάν παροχή υπηρεσίας που κάνω για τον τόπο μου, την οποία χρησιμοποιείτε και εσείς προς όφελος σας, όταν τόσοι άλλοι την αναγνωρίζουν και λένε έστω ένα απλό ευχαριστώ!!!Πιστεύω ότι αν έχετε το θάρρος θα παραδεχτείτε το λάθος σας, αν ήταν λάθος και όχι εσκεμμένη επίθεση εναντίον μου, ώστε να ζητήσετε κάποια συγνώμη.
Σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απαράδεκτη στάση σας κ. Φατσέα απέναντί μου δεν θα αναρτήσω κανένα βίντεο, ούτε από την επίσκεψη στο ΧΥΤΥ, ούτε από τη σύσκεψη με την κα. Δούρου, ούτε από τα εγκαίνια του έργου ανάπλασης πλατείας Φρατσίων, ούτε από την ενημέρωση για το έργο διαχείρισης απορριμμάτων και την ενημέρωση για το έργο Οδός Μόρμορη Αβλέμονα και αναμένω να μου ζητήσετε δημόσια συγνώμη.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς που κατά καιρούς εδώ και χρόνια καταλαβαίνουν το έργο που προσφέρω και με έχουν ευχαριστήσει δημόσια ή ιδιωτικά τόσο εμένα όσο και όλους τους συναδέλφους που προσπαθούμε με μεγάλο κόπο και έξοδα να προσφέρουμε αυτή τη ενημέρωση σε τοπικό και όχι μόνο επίπεδο. Δήμαρχοι, Πρόεδροι Δ.Σ., Μητροπολίτης, πρόεδροι συλλόγων και σωματίων, και απλοί συμπολίτες μας.
Επίσης για να προλάβω κάποιους σαν τον κύριο Φατσέα που τρέχει η φαντασία του με ταχύτητα φωτός και μου έκανε την επίθεση.... Ότι ποτέ δεν είχα, ούτε έχω καμιά πρόθεση να είμαι υποψήφιος σε συνδυασμούς αυτοδιοίκησης, ούτε καν σε ψηφοδέλτιο συλλόγων.
Να ξέρετε κύριε Φατσέα ότι δεν θα μπω ξανά στον κόπο να σας απαντήσω σε κάτι που σας έχω ενημερώσει ήδη μια φορά προφορικά πριν περίπου ένα χρόνο καθώς και τώρα για δεύτερη φορά γραπτά γιατί όπως λέει και η παροιμία «το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού εστί» και ο χρόνος μου είναι πολύτιμος και δημιουργικός για να τον χάνω με γελοίες και ανυπόστατες κατηγορίες.
Να ξέρετε ότι επιφυλάσσομαι με κάθε νόμιμο δικαίωμα αντίδρασης και προστασίας, για τις κατηγορίες και την δυσφήμηση σας, προς εμένα προσωπικά, καθώς και για το επάγγελμα μου.

Βαλέριος Καλοκαιρινός - PhotoCerigo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου