Σάββατο 11 Μαΐου 2019

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΛΛΙΓΕΡΟΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ κ. ΧΑΡΧΑΛΑΚΗ

Επειδή σε σχετική ανάρτησή του ο κ. Χαρχαλάκης αναφέρει ότι η παράταξη του κ. Παναγόπουλου, στην οποία έχω τη τιμή να συμμετέχω,  έχει «επικίνδυνη άγνοια σε ότι αφορά τις διαδικασίες εκτέλεσης δαπανών του δήμου», θα ήθελα να τον ενημερώσω  ότι ως μηχανικός επί 35 χρόνια σε Ν.Π.Δ.Δ. πέραν των αμιγώς τεχνικών αρμοδιοτήτων μου, είχα χειριστεί πλήθος διαγωνισμών που αφορούσαν τόσο δημόσια έργα όσο και άλλες προμήθειες του δημοσίου.
Είναι λοιπόν προφανές, ότι η αμφισβητούμενη από το κ. Χαρχαλάκη εμπειρία μου σε αυτά τα θέματα,    είναι υπερπολλαπλάσια της δικής του και για το λόγο αυτό δεν δέχομαι ούτε τώρα, αλλά ούτε και στο μέλλον θα δεχθώ, να με θίξει με τις γεμάτες αλαζονεία και αστήρικτα επιχειρήματα αναρτήσεις του.
Τέλος   για να μην έχει απορίες και να αναρωτιέται για το πώς νιώθω που εντάχτηκα στη παράταξη του κ. Παναγόπουλου, θέλω να του κάνω γνωστό ότι   τόσο εγώ όσο και οι συνυποψήφιοί μου, είμαστε υπερήφανοι που ένας τόσο αξιόλογος άνθρωπος μας συμπεριέλαβε στο συνδυασμό του και να είναι βέβαιος ότι όταν ο Κυθηραϊκός λαός μας  τιμήσει με τη ψήφο του, θα καταλάβει άμεσα, σε όλους τους τομείς, τη διαφορά στους ρυθμούς ανάπτυξης των νησιών μας και στο τρόπο άσκησης της εξουσίας.

Πηγή: Ιωάννης Καλλίγερος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου